Amberlamps Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Skrevet 13. februar 2012 Steintøff ! http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=32678593
dysfunctional Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 Det taket må jo være vannvittig kaldt på vinteren? Kan vel ikke være så mye isolasjon der?
Amberlamps Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Skrevet 13. februar 2012 Ja, 1.4 steintøffe liter under panseret. Skal ikke kødde med volumet, downsizing is the new shit. 1
Takkformeg Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 Skulle hatt omnicamber ( for de som vet hva det er ) Nei, devilcamber hadde vært bedre. Det er jo samme driten Same shit different smell..
vbjornevik Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33045861 Klarer liksom ikke å bestemme meg om jeg likte det han har gjort med eksosen, eller ikke... 1
Skosåle Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 Ja, 1.4 steintøffe liter under panseret. Skal ikke kødde med volumet, downsizing is the new shit. Ser ikke for meg at en 1.4 med 160hk holder noe særlig lenge. Spesielt siden det er VAG! Time will show
Amberlamps Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Skrevet 13. februar 2012 (endret) Ja, 1.4 steintøffe liter under panseret. Skal ikke kødde med volumet, downsizing is the new shit. Ser ikke for meg at en 1.4 med 160hk holder noe særlig lenge. Spesielt siden det er VAG! Time will show La meg kjøpe trangsynheten din. Velkommen til 2012 forresten. Endret 13. februar 2012 av Amberlamps 8
Primer4 Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 (endret) La meg kjøpe trangsynheten din. Velkommen til 2012 forresten. Hah, sia denne motoren først kom i 2008 har de jo hatt bøttevis med problemer med den Skumles denne artikkelen for eks. • Misfiring when cold and vehicle is in warm up state – factory update issued• Misfiring due to faulty coilpacks – certain batches of coilpacks were recognised as faulty and would be replaced under warranty • Misfiring due to faulty plugs • Misfiring due to faulty injectors – there was an injector part number change in early 2010, newer injectors are believed to have a more efficient spray pattern to prevent excessive depositing on the piston crown. Injectors were also changed to solve misfire issue along with a factory software update. • Water Pump Failures • Crankshaft bearing play which can lead to bore wear and piston/piston ring damage Eller søk 1.4 tsi issues/problems etc. på google På den andre siden har man jo nybilsgaranti og mest sannsynlig planer om og selge før den går ut. Edit: lefi Endret 13. februar 2012 av Mr. Primera 1
settings Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 http://www.finn.no/f...nnkode=33045861 Klarer liksom ikke å bestemme meg om jeg likte det han har gjort med eksosen, eller ikke... passer ikke på bilen - hadde det vært en liten bil hadde det funka, men det så bare fail ut. en pitbull som tror den er en puddel? 1
vbjornevik Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 Grom bil ellers da For ikke å snakke om motoren ......
trra Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 Eller søk 1.4 tsi issues/problems etc. på google TSI motorene har mer feil enn enklere motorer, det sier nesten seg selv, ny teknologi, mer deler, mer som kan gå galt. Heldigvis går verden framover og feilene blir færre etterhvert. Hadde man gitt opp pga feil\motgang måtte vi alle ha kjørt TSI motorer
Mr. A Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33151303
Skosåle Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 Ja, 1.4 steintøffe liter under panseret. Skal ikke kødde med volumet, downsizing is the new shit. Ser ikke for meg at en 1.4 med 160hk holder noe særlig lenge. Spesielt siden det er VAG! Time will show La meg kjøpe trangsynheten din. Velkommen til 2012 forresten. Trangsynt? Nja. Nye biler holder ikke på langt nær så lenge som en gammel bil med større motor. Levetiden er sjelden mer enn 200-300k. 2012 = forbukersamfunn der alt skal byttes ut så fort som mulig for å skape høyest mulig fortjeneste. Man kommer aldri til å se en 1.4 med 160hk passere 500k, det er jeg ganske så sikker på.
Flimzes Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 Trangsynt? Nja. Nye biler holder ikke på langt nær så lenge som en gammel bil med større motor. Levetiden er sjelden mer enn 200-300k. 2012 = forbukersamfunn der alt skal byttes ut så fort som mulig for å skape høyest mulig fortjeneste. Man kommer aldri til å se en 1.4 med 160hk passere 500k, det er jeg ganske så sikker på. Flere deler = flere ting som skal gå i stykker, og en bil i dag er langt, LANGT mer driftsikker enn de fleste biler for 50 år siden.
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 14. februar 2012 Skrevet 14. februar 2012 Nå var det vel gjerne Mercedes og Volvo fra 80-90tallet det var i tankene til Kjetil. Der 400-500k er vanlig og 1.000.000km faktisk er mulig uten å bytte motor tre ganger.
Skavold Skrevet 14. februar 2012 Skrevet 14. februar 2012 Det taket må jo være vannvittig kaldt på vinteren? Kan vel ikke være så mye isolasjon der? Moderne cabriolet-tak er faktisk ganske isolerende. Tre lag med canvas (og litt isolasjon i mellom?) kombinert med en ikke alt for stor kupé gjør at forskjellen fra en tilsvarende coupé ikke er så stor som man skulle tro.
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 14. februar 2012 Skrevet 14. februar 2012 Selv min 88 RX7 blir varm på vinteren (før pakninga i vifta røk så den pumper kald luft på beina til passasjeren min )
Mr.Duklain Skrevet 14. februar 2012 Skrevet 14. februar 2012 Ja, 1.4 steintøffe liter under panseret. Er vell ikke det som har å si om en bil er tøff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå