Gå til innhold

Luringer og rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heller tvert i mot - elektrokjedenes angrefrist og garantisystemer er de beste i bransjen - kunnskap finner du på Internett ;)

Hva er bedre med garantisystemene til elektrokjedene?

 

Når det gjelder returretten (ikke angrefrist) så vil jeg heller ha ærlig, god og kunnskapsrik service hos en faghandel og få riktig produkt første gang, enn å håpe at selgeren vet hva han snakker om og kanskje måtte gå tilbake 3-4 ganger før jeg får riktig produkt for meg. Hvis jeg i det hele tatt oppdager at noe annet hadde vært bedre. Og hva skal du med returrett om kunnskapen du finner på nettet er så bra? Ofte må man ofte tråle gjennom ganske mye rart og likesinnede personers synsing og meninger før man finner troverdige kilder. De er heller ikke skrevet etter dine preferanser, men forteller du dine preferanser i en butikk, kan den du snakker med fort finne ut av hva du egentlig har behov for :)

 

Jeg har jobbet i en større elektrokjede selv, og med tanke på hva jeg jobbet sammen med, så er jeg ganske skeptisk til å handle der igjen. Og jeg støtter gjerne faghandler også av flere grunner. Den dagen jeg trenger noe mer spesielt på dagen, så har ikke elektrokjedene slikt på lager.

Lenke til kommentar

Hvis du vet hva du skal ha og prisen er god ser jeg ingen grunn til å ikke handle fotoutstyr hos Elkjøp og dets likesinnede. På annet ikke-fotorelatert datautstyr har i hvertfall Elkjøp vært langt greiere å ha med å gjøre når det gjelder garanti og reklamasjon enn såkalte "faghandler" på datautstyr de gangene jeg har hatt behov for det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis du vet hva du skal ha og prisen er god ser jeg ingen grunn til å ikke handle fotoutstyr hos Elkjøp og dets likesinnede. På annet ikke-fotorelatert datautstyr har i hvertfall Elkjøp vært langt greiere å ha med å gjøre når det gjelder garanti og reklamasjon enn såkalte "faghandler" på datautstyr de gangene jeg har hatt behov for det.

 

Enig i det, sjekker først hos lefdal og hvis ikke sjekker jeg tre elkjøp butikker i nærheten, holder meg langt unna euronics/expert sine butikker, for der skal du lete lenge etter kompetanse.

handler hos disse kjedene alt av brunevarer og annet som jeg har behov for, grunnen er at de har en velfungerende reklamasjons-rutine. Fotoutstyr har jeg handlet i fotobutikker etterhvert som det har vært tilbud på ønsket vare.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Ser da ikke sånn ut her?

Kanskje det er veien som selger.

 

Min erfaringer er at idioti er kjønnsnøytralt; men ofte tilstede på Finn ...

 

Min mening om observasjoner om at noe er typisk for M/K; er at de er ofte farget av ens forutinntatthet, slik at man ser bare tilfellene som bekrefter fordommene, og overser tilfellene som motbeviser påstanden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...