Gå til innhold

EA kunngjør Red Alert 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gud, jeg gleder meg! Red Alert 2 må være det suverent beste strategispillet noensinne :love: Håper treern blir god.

Så enig, så enig. Har kost meg når jeg var mindre med RA2. Husker jeg laget en hær kun av edderkopper, knuste alt av mennesker som de kom over

Skrevet

Red Alert 2 er utvilsomt mine topp 3 strategispill.

Bare håper ikke det blir for mye krimskrams. Det jeg liker med Red Alert 2 fremfor andre spill er at det er så strukturert og godt system.

Kommer til og ha høye forventninger til dette :)

Skrevet

Håper dei gjør noke med zoom nivåene. Cnc 3 blir irriterande nære bakken. RTS trenger oversikt, SupCom har vist at gode zoom nivåer er mulig. Når det er sagt, meget gode nyheter :D

Skrevet

kult! kan bli bra dette her ja, RA er ett av de få strategi spillene jeg faktisk liker :) spilt 2ern endel så kommer nok til å nerde noen timer foran dette også når det kommer :D

Skrevet

OMGOMGOMGOMG!

Dette er det råeste jeg har lest i spillverdenen på årevis, overgår nyhetene om Wrath of the Lich King og Spore, glatt!

*glede seg veldig mye og minnes skremmende mange timer brukt på Red Alert 2*

Skrevet

Sitter her med frysninger og smiler fra øre til øre jeg :D

Har hatt mange gøye timer med spesiellt RA2 og Yuri's Revenge! Har hendt opptil flere ganger at jeg har spillt Generals eller C&C3, så har jeg tenkt "nei faen, vil spille RA2" så installerer jeg det og spiller det, like gøy hver gang :love:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...