Gå til innhold

EA kunngjør Red Alert 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om nokon kjører i gang Red Alert 2 igjen, nokre kjekke tips.

 

Takker!

 

Skal installere det i helgen :) Spille det på LCD-TVen og bare slappe av, men støtter det oppløsninger som ikke er i 4:3 format? Jeg tenker da å kjøre 1360x768. (Selvsagt da ved bruk av redigere i den .ini-filen som i guiden til Zeph)

 

Men noen som vet om det fungerer i Vista, eller må jeg kjøre det i XP? (har dualboot altså)

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Dette blir garantert like bra som C&C 3, om ikke bedre. Husker gode gamle Red Alert 1, bare det å kontrollere Einstein der han spaserte og nikket med "Incredible" og "Ahh!" var noe helt for seg selv.

 

Ikke glem det som startet det hele også, Command & Conquer (omtale)

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
Har lyst på noe nytt innen tiberiumet jeg.. Men RA3 får duge :p

 

 

Jeg spillte først RA1, det slo ikke an, derimot slo tiberian sun veldig godt til! Da jeg fikk høre om Tiberium Wars var det like før jeg satt og klappet i hendene på gutterommet, men så lavt har jeg altså ikke sunket..

 

 

Neida, men dette kan bli bra det!

C&C3 er jo akkurat kome ut, og Kane's Wrath er på vei.

Lenke til kommentar
Dette blir garantert like bra som C&C 3, om ikke bedre. Husker gode gamle Red Alert 1, bare det å kontrollere Einstein der han spaserte og nikket med "Incredible" og "Ahh!" var noe helt for seg selv.

 

Ikke glem det som startet det hele også, Command & Conquer (omtale)

 

var vel strengt tatt Dune 2 som startet det hele :)

 

http://www.lemonamiga.com/?mainurl=http%3A....php%3Fid%3D355

 

http://www.abandonia.com/no/games/12173/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Gleder meg til dette, bare ikke EA ødelegger det..

Nettopp det jeg er redd. Red Alert + 3D + EA = dårlig kombinasjon! Har minimale forventninger til dette spillet etter at EA tok over så blir jeg i det minste fall ikke skuffet hvis det er dårlig.

Red Alert 2 er ett av de beste spillene jeg har spilt, og jeg håper for all del EA gjør dette spillet så bra som det bør være.

 

Kjempe nyheter! Men har ingen tro på at RA3 vil overgå RA2. RA2 er rett og slett en klassiker. Syns forresten EA (eller hvem som sitter på rettigheten nå) kan utgi en patch til RA2 slik at man ikke må på dø og liv ha IPX for å spille på LAN.

Forsåvidt enig, men det er jo ikke noe stort problem nå som man kan få installert ipx til vista.

Lenke til kommentar

Red Alert 3... Ikke dårlig og Coop delen lar meg virkelig dra på smilebåndene.

Alltid vært morro i C&C serien og ta kompisene dine med deg og prøve å overliste maskinen.

Men det råeste med C&C serien er filmsnuttene og historien som drar mellom og under krigen.

Generals manglet dette dessverre men RA1 og RA2 med utvidelser var TOPPERS på dette feltet.

De små filmsnuttene gjorde at du stadig måtte presse på videre bare for å få ett nytt klipp og du spillte en del av historien.

Om de klarer å kjøre det løpet der så har EA hele greia i boks spør du meg.

Lenke til kommentar

Gleder meg noe sinnsykt husket jeg smugspillte red alert på brodern sin pc, og da jeg spillte meg i hjel med red alert 2 på en gammel boks på gutterommet. :love:

Dette gleder jeg meg sinnsykt til! Ser på screenshottene at kjøretøyene og infanteriene er mindre enn byggningene, dette gleder jeg meg noe sykt til!

Endret av roberth1990
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...