Gå til innhold

Ønsket stenging av "Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil"


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke så mye å si i forhold til om tråden skal få leve eller ikke. Utenom at den strengt tatt er ganske uskyldig, om det verste som skjer meg er at jeg havner i quote der, skal jeg leve et godt liv.

Men jeg ønsker å uttale meg kort om dysleksi.

 

Jeg HAR hatt ganske alvorlig dysleksi (ja jeg skrev har). Men jeg har trent meg opp, ved å skrive, ved å fokusere på hva jeg skriver, ved å tenke over mine egne feil når de blir påpekt, og ikke minst lest hundrevis av bøker. Jeg gikk ifra å bare såvidt få ståkarakter i norsk og lærere som satte spørsmålstegn ved hva jeg mente med det jeg skrev (moro å måtte forklare svarene dine i ettertid for å få rett på svar på prøver), til å få 110% på lese/skriveprøve som skal gi % ut ifra gjennomsnittlig ferdigheter i landet. Det vil kort si at jeg på en dag til dag basis kan klare å skrive mer eller mindre korrekt norsk om jeg bare fokuserer veldig på det.

 

Når det er sagt, bruker jeg fortsatt stavekontroll som legger på en rød strek under det jeg skriver her om det blir feil. Da det går med veldig mye krefter i det å konsentrere seg om å skrive riktig.

 

Jeg er lei av at folk bruker sykdommen dysleksi som en unnskyldning for å skrive feil. "men je veit ike bedre, je g ha dysleksi". Om folk ikke stresser livet av seg med å skrive flest mulige poster på kortest mulig tid, pluss evt. stavekontroll, så kanskje de kunne skrive litt bedre norsk.

 

Skrivefeil kan oppstå hos den beste, men så mange brukere prøver å bruke dysleksi stemplet som et forsvar for å skrive verst mulig norsk.

 

Jeg skjønner at det er enkelt å bare få stemplet stort "DYSLEKSI" i pannen, og bare glemme alt som har med rettskriving å gjøre, i stedet for å prøve å ta tak i det og gjøre en innsats.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stråmann![/url] Jeg synes selvsagt ikke kvalmt at folk har andre meninger enn meg. Det er tross alt hovedpoenget med et diskusjonsforum. Hadde alle vært enige i alt ville det vært meningsløst og kjedeligere enn grå papp å "diskutere".
Vil du at brukerne skal føle at de ikke kan ta opp problemer her på forumet?

Selvsagt ikke. Jeg mente bare akkurat det jeg skrev. For å utdypet det så har det så lenge jeg har bidratt i tråden og så lenge jeg kan huske aldri vært dårligere stemning der som de første dagene etter ditt innlegg der. Da tenker jeg ikke bare på dine innlegg men også et lite ras av innlegg fra folk du tydeligvis "ærefullt" har tipset.

 

Du skrev

 

"Tråden har levd i fred og fordragelighet i mange år. Det er først nå noen lager kvalme og storm i et vannglass. Reglene i første innlegg konkretiserer bare de uskrevne reglene i tråden. Det er til hjelp for nye lesere."

 

Jeg antar at du mente jeg(og andre) laget en følelse av å måtte kaste opp blant trådbrukerne fordi vi skrev i tråden?. At vi laget dårlig stemning ved si vår mening?.

 

Du kaller meg stråmann, var det så merkelig at jeg fulgte opp med de spørsmålene?

 

"kvalme: en følelse av å måtte kaste opp"

 

Men svar meg på dette da.

Burde jeg ikke har skrevet det? Burde jeg bare latt være og si hva jeg mente?

Skulle du ønske denne tråden ikke fantes selv om du viste at enkelte hadde denne oppfatningen?

 

 

Svar til lain.

Jeg er enig i mye av det du skriver, men dysleksi er så forskjellig fra person til person at hva som kan ha funket for deg ikke nødvendigvis fungerer for andre.

Jeg er også enig i at folk bør ikke bruke det som en unnskyldning vist det ikke medfører riktighet. Men skal det være opp til andre brukere og vurdere det?

Lenke til kommentar

Jeg mener ingen burde "få lov" til å gjemme seg bak dysleksi skiltet. Om folk ønsker å grave seg ned og "skrive som noen idioter" får de bare gjøre det for min del. Greit at det er forskjellig fra person til person, men jeg har så langt ikke sett noen som skal ha peiling på hva de snakker om, sagt at øving IKKE hjelper.

 

Om folk gir opp sitt eget språk, må de forvente at andre kommenterer det. På godt og vondt.

 

Forresten, "lage kvalme" er et uttrykk for det å lage bråk av noe som ikke er verdt å lage bråk rundt. Men nå føler vel du at dette er noe som er verdt å lage bråk rundt, så får være opp til enhver selv å si om det passer eller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
PencilCase "Så til dette med ansvar: Jeg kommer med mine synspunkter, basert på mine realiteter. Ti stykker leser posten. Tre av disse er helt enige, tre har ingen interesse av det, tre er helt uenige, og den siste ble fly forbannet.

Burde jeg holde meg for god til å si min mening for å skåne den siste personen, eller skulle jeg pakket budskapet så ettertrykkelig inn i bomull slik at han heller kunne leve med sin egen tolkning av hva jeg mente? Jeg mener at eget ansvar strekker seg til å føre et sivilisert og tydelig språk, så får de som eier følelsene også ta ansvaret for dem."

 

Prøvde her og sette ditt eksempel opp mot et tenkt tilfelle i tråden.

Da tar jeg følgende antagelser.

3stk er brukere av tråden. (De er helt enige).

3stk er ser raskt gjennom tråden og surfer videre. (De har ingen interesse av det).

3stk er uenige at du skal quote andre.

1stk er han som blir quota. (Han blir fly forbannet).

 

Og da synes jeg det sier seg selv at posten burde vert unngått. Men du er vel av en annen oppfatning?

Nå har jeg ikke en generell oppfattelse av at postene i tråden går under et sivilisert og tydelig språk.

 

Du er forholdsvis dyktig til å lage hypoteser, mens jeg var ute etter å snakke om prinsipper. Mener du at i etthvert henseende så bør den som føler seg støtt for et eller annet som skal bestemme hva jeg skal uttrykke? Merk at jeg nå snakker om tilfellene hvor jeg har fulgt retningslinjer og vanlig folkeskikk. Da burde det kanskje innføres en ordning hvor man foretok en grundig psykiatrisk vurdering av alle brukerne, slik at vi dermed kunne påse at vi ikke kommer i skade for å såre noens følelser.

 

Hvis vi innførte det som prinsipp her på forumet så tror jeg det ble både ensomt og intetsigende etter hvert.

 

:)

Lenke til kommentar
Jeg mener ingen burde "få lov" til å gjemme seg bak dysleksi skiltet. Om folk ønsker å grave seg ned og "skrive som noen idioter" får de bare gjøre det for min del. Greit at det er forskjellig fra person til person, men jeg har så langt ikke sett noen som skal ha peiling på hva de snakker om, sagt at øving IKKE hjelper.

 

Om folk gir opp sitt eget språk, må de forvente at andre kommenterer det. På godt og vondt.

 

Forresten, "lage kvalme" er et uttrykk for det å lage bråk av noe som ikke er verdt å lage bråk rundt. Men nå føler vel du at dette er noe som er verdt å lage bråk rundt, så får være opp til enhver selv å si om det passer eller ikke.

 

Når det gjelder "lage kvalme" så la jeg muligens feil definisjon av det til grunn. Vist det var tilfelle så beklager jeg det.

 

Du sier at ingen skal få lov til og gjemme seg bak "dysleksi skiltet", mener du da at andre

ikke skal ta hensyn til personer med handikap?

 

Dette er et tenkt eksempel.

Tenkt deg at du i flere år har strevet med rettskriving, fra nesten ikke kunne skrive et eneste ord rett kan du nå gjøre deg mer eller mindre forstått. Du har meget dårlig selvtillit og har muligens blitt mobbet for det. (Mange beskriver sin tilværelse på skolen som et rent helvete). Du logger det så på diskusjon.no for og skrive litt om dine planer for bygging av en pc. Du skal starte en ny tråd og må skrive ganske mye for og få med all informasjonen. Du ser gjennom hva du har skrevet men fremdeles er det mange mange feil.

Du skriver at du har dysleksi for unngå mobbing av skrive feilene dine.

En liten stund senere popper det opp et svar som lyder noe alla dette:

Du skriver som en gris, og prøver å rettferdiggjøre disse innlysende feilene med at du har dysleksi. :mad:

Nei klarer du ikke og skrive bedre så har du ingenting her i forumet og gjøre.

Det vedkommende ikke vet er at du har trent og trent for og komme til det nivå du er i dag.

 

Da blir spørsmålet mitt synest du det er galt og "gjemme" seg bak at du har dysleksi i dette eksemplet?

 

Og skal alle med skrive problemer som jobber for og bli bedre, holde seg unna forumet til de har lært og skrive tilnærmet feilfritt?

 

Jeg får svare deg PencilCase senere :)

Lenke til kommentar
Stråmann![/url] Jeg synes selvsagt ikke kvalmt at folk har andre meninger enn meg. Det er tross alt hovedpoenget med et diskusjonsforum. Hadde alle vært enige i alt ville det vært meningsløst og kjedeligere enn grå papp å "diskutere".
Vil du at brukerne skal føle at de ikke kan ta opp problemer her på forumet?

Selvsagt ikke. Jeg mente bare akkurat det jeg skrev. For å utdypet det så har det så lenge jeg har bidratt i tråden og så lenge jeg kan huske aldri vært dårligere stemning der som de første dagene etter ditt innlegg der. Da tenker jeg ikke bare på dine innlegg men også et lite ras av innlegg fra folk du tydeligvis "ærefullt" har tipset.

 

Du skrev

 

"Tråden har levd i fred og fordragelighet i mange år. Det er først nå noen lager kvalme og storm i et vannglass. Reglene i første innlegg konkretiserer bare de uskrevne reglene i tråden. Det er til hjelp for nye lesere."

 

Jeg antar at du mente jeg(og andre) laget en følelse av å måtte kaste opp blant trådbrukerne fordi vi skrev i tråden?. At vi laget dårlig stemning ved si vår mening?.

 

Du kaller meg stråmann, var det så merkelig at jeg fulgte opp med de spørsmålene?

 

"kvalme: en følelse av å måtte kaste opp"

 

Men svar meg på dette da.

Burde jeg ikke har skrevet det? Burde jeg bare latt være og si hva jeg mente?

Skulle du ønske denne tråden ikke fantes selv om du viste at enkelte hadde denne oppfatningen?

 

 

Svar til lain.

Jeg er enig i mye av det du skriver, men dysleksi er så forskjellig fra person til person at hva som kan ha funket for deg ikke nødvendigvis fungerer for andre.

Jeg er også enig i at folk bør ikke bruke det som en unnskyldning vist det ikke medfører riktighet. Men skal det være opp til andre brukere og vurdere det?

 

Jeg vet at dette var opprinnelig ment til Simen1, men bare må reagere på noe her.

 

Bare fordi han (eller andre) skriver for eksempel kvalme, så mener personen det ikke alltid bokstavelig talt!

 

I de siste innleggene dine, så har du mer eller mindre bare pirket på andres innlegg, forandret meningen med det andre poster, for å så prøve å tilbakevise den forvridde meningen, eller dvs. du bruker en såkallt stråmann.

 

 

Slutt å troll.

Lenke til kommentar
Snip...

Du har rett i utgangspunktet for ditt resonnement, PencilCase. Ikke noe menneske kan ta ansvar for en annens følelser. Det er rett og slett ikke noe vi har kontrollen over. Den erkjennelsen kalles livserfaring. Det gjelder spesielt når vi ikke kjenner vårt publikum. Og som kjent: Når publikummets antall øker, går sannsynligheten for at noen blir støtt mot 100%.

 

Derimot er det slett ikke umulig å ta hensyn til andres følelser. Våre handlinger foregår ikke i et sosialt og moralsk vakum, hadde de gjort det hadde vi ikke trengt lover (eller forumregler). Med mindre formålet er å provosere, er vi derfor normalt forsiktigere i vår opptreden når publikum er ukjente for oss, nettopp fordi vi ikke kan forutse reaksjonene. Vi kan altså ta ansvar for vår egen oppførsel.

 

Følelsene som du ber deg fritatt fra ansvaret for er et (bi-)produkt av dine handlinger (utsagn på forumet). Det er ditt ansvar å ikke handle mot bedre vitende, det kalles samfunnsansvar, og det er vårt ansvar å passe på at du gjør det (og på folk som ikke vet bedre.) Hvilket ikke betyr at man ikke under noen omstendighet kan eller skal utfordre normene, men det er en annen diskusjon. En provokasjon er ikke sin egen berettigelse.

 

Hvor grensen skal gå er ikke entydig og situasjonsuavhengig. Vi kan opplagt ikke ha regler som sier at ingen enkelt bruker skal føle seg støtt. Derimot kan vi ha regler som sier at formålet med et utsagn ikke skal være å støte enkeltbrukere. Derfor tillater vi i større grad utsagn som går på grupper, men slår ned på utsagn som går på individ.

 

Handler man rett etter de normer som eksisterer, så har man oppfylt sitt primære ansvar i denne sammenheng. Men det er ikke forbudt å være lydhør for andres tolkning av rett og galt. Kanskje man lærer noe av det...

 

"No man is an island, entire of itself...any man's death diminishes me"

- John Donne, Meditation XVII

 

Geir :)

 

Regelen om å ta ballen og ikke mannen gjelder i Politikk og samfunn også, Skarstad.

Ja, og i Klagemuren går de aller, aller fleste etter ballen. Så la oss da staffe dem som bryter regelen heller enn å stenge tråden.

Det er min holdning til dette, ja. :cool:

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Du sier at ingen skal få lov til og gjemme seg bak "dysleksi skiltet", mener du da at andre

ikke skal ta hensyn til personer med handikap?

 

Nå vet ikke jeg om du går aktivt inn for å missforstå, eller bare prøver å være vanskelig. Men for å svare, så klart skal man ta hensyn.

For å sette det opp på en litt annen måte. En fyr som er lam i beina kan trene opp overkroppen så han kan kjøre rullestol dit han vil uten hjelp fra andre.

Eller han kan grave seg ned i sin egen misnøye og nekte å delta selv, så andre må trille han rundt.

 

Nå vil du sikkert plukke i filler det eksemplet, men sikkert gøy det også.

 

Dette er et tenkt eksempel.

Tenkt deg at du i flere år har strevet med rettskriving, fra nesten ikke kunne skrive et eneste ord rett kan du nå gjøre deg mer eller mindre forstått. Du har meget dårlig selvtillit og har muligens blitt mobbet for det. (Mange beskriver sin tilværelse på skolen som et rent helvete). Du logger det så på diskusjon.no for og skrive litt om dine planer for bygging av en pc. Du skal starte en ny tråd og må skrive ganske mye for og få med all informasjonen. Du ser gjennom hva du har skrevet men fremdeles er det mange mange feil.

Du skriver at du har dysleksi for unngå mobbing av skrive feilene dine.

En liten stund senere popper det opp et svar som lyder noe alla dette:

Du skriver som en gris, og prøver å rettferdiggjøre disse innlysende feilene med at du har dysleksi. :mad:

Nei klarer du ikke og skrive bedre så har du ingenting her i forumet og gjøre.

Det vedkommende ikke vet er at du har trent og trent for og komme til det nivå du er i dag.

 

Da blir spørsmålet mitt synest du det er galt og "gjemme" seg bak at du har dysleksi i dette eksemplet?

 

Like galt uansett. Bruk det som en årsak, ikke som en unnskyldning.

Om du skriver en dårlig post og er klar over det, prøv å gjør den bedre.

 

Sett en med signaturen "jeg skriver masse feil, har dysleksi, så care" eller noe i den duren. Og det viser jo holdningen jeg mener ikke burde støttes.

Det å skrive at du har dysleksi trenger ikke være galt, alt kommer ned i måten du skriver det på.

Samme er det med svaret du bruker som eksempel, om fyren hadde sagt "Det er tungt å lese hva du har skrevet og vanskelig å forstå. Om du ønsker hjelp, bør du ta edit og prøve å gjøre det bedre" f.eks vil jeg ikke si det er stygt sagt.

 

Nå har jeg i alle mine år på nett ikke sett noen respons som den du beskriver, vis meg gjerne.

 

Og skal alle med skrive problemer som jobber for og bli bedre, holde seg unna forumet til de har lært og skrive tilnærmet feilfritt?

 

Nei, forumet er for alle, men de kan gjerne bruke 3min ekstra på en post for at det skal være ok å lese den. Spesielt om de spør om hjelp er det en fordel at folk faktisk klarer å forstå hva brukeren er ute etter. Tegnsetting er noe mange har reagert på, gjerne da i et middels langt innlegg uten noen form for avsnitt. Dette blir slitsomt å lese og brukeren kunne gjort noen få enkle forandringer for å fikse på "problemet".

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Da summerer jeg opp:

1. Noe skjer utenfor meg

2. Dette berører noe i mitt verdisystem

3. Som igjen skaper en følelse i meg

 

Så hvis jeg har et litt annet verdisystem enn den som har blitt berørt, vil jeg mest sannsynlig ikke reagere likens.

 

Man kan også si at nå gjorde jeg meg veldig sint, men du var til søkkendes god hjelp. Da mener jeg at man plasserer eierskapet riktigest.

 

:)

 

 

Edit: Så klart snek det seg inn et par leifer.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Jeg vet at dette var opprinnelig ment til Simen1, men bare må reagere på noe her.

 

Bare fordi han (eller andre) skriver for eksempel kvalme, så mener personen det ikke alltid bokstavelig talt!

 

I de siste innleggene dine, så har du mer eller mindre bare pirket på andres innlegg, forandret meningen med det andre poster, for å så prøve å tilbakevise den forvridde meningen, eller dvs. du bruker en såkallt stråmann.

 

Slutt å troll.

 

Jeg har allerede beklaget vist jeg brukte feil definisjon av ordet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Da summerer jeg opp:

1. Noe skjer utenfor meg

2. Dette berører noe i mitt verdisystem

3. Som igjen skaper en følelse i meg

Greia er jo at forumet omfatter mer enn bare deg.

 

 

Vet ikke om jeg var uklar, men tretrinnsregelen passer for oss alle.

Det at vi har forskjellige verdier, og derfor ikke trigges likens, betyr at vi ikke skal være for snar med å verdibelegge 

andres meninger og handlinger.

 

I dette tilfellet mener trådstarter at vi som morer/ergrer oss over skriveslurv burde følge hans verdisystem, men det betyr at han skal tvinge oss til å betrakte verden gjennom hans øyne. I tillegg mener jeg at trådstarter bruker en velkjent hersketeknikk/kontrolldrama som noen kaller "stakkars meg".  

 

:)

Lenke til kommentar

Er tråden laget slik at den kan hjelpe, eller er den kun for å ergre seg over skrivefeil? Og er det virkelig nødvendig å ergre seg over skrivefeil ved å sitere en person helt nøyaktig? Er det ikke bedre å kun sitere deler av det en person sier, enn hele setningen.

 

Eks:

 

En bruker sier:

Jeg hater og spise middag med min mor som er 84 år gammel.

 

I Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil blir dette sitert nøyaktig slik. Hadde det ikke holdt å skrive hater og spise middag? Og for at tråden skal være til hjelp for andre, hadde det ikke da vært behjelpelig med en begrunnelse om hvorfor det er feil.

 

Slik det er nå er samme feil gjentatt veldig mange ganger.Det hjelper ikke akkurat på grammatikken til noen. Spesielt når det aldri blir forklart hva som er feil. Da er Språk for fjols - Lær å skrive rett! mer lærerikt. Og det har en psykologisk korrekt virkning for folk som vil lære å skrive riktig. Måten med å bli uthengt er ikke måten man vil lære av.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Er tråden laget slik at den kan hjelpe, eller er den kun for å ergre seg over skrivefeil? Og er det virkelig nødvendig å ergre seg over skrivefeil ved å sitere en person helt nøyaktig? Er det ikke bedre å kun sitere deler av det en person sier, enn hele setningen.

 

Noen har det fokuset, mens andre slik som meg liker å presentere lengre deler som viser hvordan helheten i et budskap kan forvrenges av skrivefeil. Og ja, jeg liker å vinkle kritikken til noe positivt, eller det vil si: Det jeg oppfatter som positivt. Stikkordet er da humor.

 

Lurer på om noen av dere "sårede" finner noe å le av i det hele tatt i den tråden, eller er det bare begredelig for dere? Har forresten lyst til å se eksempler på at "vi" mobber dyslektikere i tråden!? Vi har nemlig snakket om det i tråden, og slik jeg oppfører meg i den så sier jeg i fra hvis jeg ser at det sparkes på folk som ligger nede.

 

:)

 

I tråd med at jeg liker å flire så kommer denne lille lekkerbiskenen:

 

Not so much coffee, but maybe we can invite him over to our hotel, we have a really good cock with us, sa Bjørndalen.

 

Responsen fra pressekorpset lot selvsagt ikke vente på seg, og Bjørndalen var ikke mer selvhøytidelig enn at han flirte godt av sin lille språkglipp.

 

Men fortvil ikke Tsjoudov, det er fortsatt hope in the hanging snore.

 

- Maybe he can come and eat with us, korrigerte Bjørndalen med et smil.

 

Voff! :)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
I dette tilfellet mener trådstarter at vi som morer/ergrer oss over skriveslurv burde følge hans verdisystem, men det betyr at han skal tvinge oss til å betrakte verden gjennom hans øyne.

Her er det snakk om og ta hensyn til hvordan andre betrakter verden.

 

 

I tillegg mener jeg at trådstarter bruker en velkjent hersketeknikk/kontrolldrama som noen kaller "stakkars meg".

Ja ikke sant :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
I dette tilfellet mener trådstarter at vi som morer/ergrer oss over skriveslurv burde følge hans verdisystem, men det betyr at han skal tvinge oss til å betrakte verden gjennom hans øyne.

Her er det snakk om og ta hensyn til hvordan andre betrakter verden.

 

 

I tillegg mener jeg at trådstarter bruker en velkjent hersketeknikk/kontrolldrama som noen kaller "stakkars meg".

Ja ikke sant :roll:

 

 

 

 

 

 

 

Her er det også snakk om at du forstår at vi er forskjellige, og at du respekterer det. Ikke at du verdibelegger oss ut fra dine subjektive realiteter, og automatisk dømmer oss som ondsinnede mennesker.

 

Du kan bli litt flinkere til å finne ballen før du sparker i torva!

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
.

 

Lurer på om noen av dere "sårede" finner noe å le av i det hele tatt i den tråden, eller er det bare begredelig for dere? Har forresten lyst til å se eksempler på at "vi" mobber dyslektikere i tråden!? Vi har nemlig snakket om det i tråden, og slik jeg oppfører meg i den så sier jeg i fra hvis jeg ser at det sparkes på folk som ligger nede.

 

:)

Det er tidligere i tråden lagt ut en list med mer tvilsomme innlegg fra Klagemuren, der finner du en rekke eksempler på hva som jeg mener er galt med tråden: sitering av skrivefeiler, med kommentarer som henger ut/gjør narr av (skriveferdighetene til) forfatteren. Det mener jeg klart bryter med retningslinjene til forumet, og har sagt fra om det i denne tråden i tidligere innlegg. Det har ikke noe med dysleksi å gjøre.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
.

 

Lurer på om noen av dere "sårede" finner noe å le av i det hele tatt i den tråden, eller er det bare begredelig for dere? Har forresten lyst til å se eksempler på at "vi" mobber dyslektikere i tråden!? Vi har nemlig snakket om det i tråden, og slik jeg oppfører meg i den så sier jeg i fra hvis jeg ser at det sparkes på folk som ligger nede.

 

:)

Det er tidligere i tråden lagt ut en list med mer tvilsomme innlegg fra Klagemuren, der finner du en rekke eksempler på hva som jeg mener er galt med tråden: sitering av skrivefeiler, med kommentarer som henger ut/gjør narr av (skriveferdighetene til) forfatteren. Det mener jeg klart bryter med retningslinjene til forumet, og har sagt fra om det i denne tråden i tidligere innlegg. Det har ikke noe med dysleksi å gjøre.

 

Nå er du en av de som mener at dette har til hensikt å henge ut noen. Klarer du, hvis du anstrenger deg litt til å forstå at det ikke nødvendigvis er hensikten til de som poster?

 

:)

 

Edit: Kan noen komme med udiskutable bevis for at vi henger ut dyslektikere i tråden?

 

Edit2: Jeg sjekket linkene du refererer til, men fant ikke usedelige provokasjoner blant disse.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Nei, hva som er hensikten bak innlegget er meg totalt likegyldig, det er den reelle effekten av innlegget, dvs hvordan innlegget kan oppleves av den som blir sitert blant annet, som er det eneste jeg kan vurdere ut fra.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...