Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klare tegn på RS6:

Store bremseskiver foran og at bilen ikke har tåkelys. Istedenfor tåkelys er det en liten "trakt" du knapt kan skimte gjennom lammellene i grillen foran.

Ja jeg har kjørt dem og ja jeg har sett sånne litt for mange ganger. :whistle:

Du kan også titte på speedometeret. Logoen ved turtelleren er det ikke mange som kopierer når de faker seg status :thumbup:

 

Det virker ut som om du har peiling, men jeg tviler.

 

Jeg har ikke kjørt RS6, men har sett den flere ganger og er ekstremt Audi fan. (Vi har flere RS-biler innafor familien) Men du glemte likevel det som er essensielt med en RS6 - skjermene.

 

OT; Ja, det er en original RS6.

 

RS2 er det beste som noensinne har kommet fra Audi. Antar at dere har en slik en :thumbup:

Påberoper meg forresten ikke mye peiling, bare erfaring, og å ha vært på riktig sted på riktig tid så jeg har fått prøve mye rart fra VAG. Eneste jeg ikke har krysset av på lista er R8 Spyder og noen av de gamle røverne :cool:

Lenke til kommentar

Så en VW Touareg med ABT styling og VS 4 bakpå, er dette bare styling eller han den mer å gå på?

Kun styling.

 

Litt flaut det der. Touareg skal hete VS 6, VS 8 eller VS 10 når det er original ABT.

 

Kan jo forsåvidt hende at den er ABT-tunet for det da, og eieren har bare failet litt på emblemet, og trodd at bilen hans hadde fire sylindre.

Lenke til kommentar

Klare tegn på RS6:

Store bremseskiver foran og at bilen ikke har tåkelys. Istedenfor tåkelys er det en liten "trakt" du knapt kan skimte gjennom lammellene i grillen foran.

Ja jeg har kjørt dem og ja jeg har sett sånne litt for mange ganger. :whistle:

Du kan også titte på speedometeret. Logoen ved turtelleren er det ikke mange som kopierer når de faker seg status :thumbup:

 

Det virker ut som om du har peiling, men jeg tviler.

 

Jeg har ikke kjørt RS6, men har sett den flere ganger og er ekstremt Audi fan. (Vi har flere RS-biler innafor familien) Men du glemte likevel det som er essensielt med en RS6 - skjermene.

 

OT; Ja, det er en original RS6.

 

RS2 er det beste som noensinne har kommet fra Audi. Antar at dere har en slik en :thumbup:

Påberoper meg forresten ikke mye peiling, bare erfaring, og å ha vært på riktig sted på riktig tid så jeg har fått prøve mye rart fra VAG. Eneste jeg ikke har krysset av på lista er R8 Spyder og noen av de gamle røverne :cool:

 

Hehe, er enig i at RS2 er noe av det grommeste fra Audi oppgjennom tidene, ja. Vi har tre stykker av de + noe attåt.

 

Var ikke meningen å berope at du ikke hadde peiling, var kanskje litt kvass der. Må ha vært en sinnsyk opplevelse å kjøre en RS6. Har kjørt vanvittig mye annet gromt, men ikke nyere S/RS biler, enda. :)

Lenke til kommentar

Så en VW Touareg med ABT styling og VS 4 bakpå, er dette bare styling eller han den mer å gå på?

Kun styling.

 

Litt flaut det der. Touareg skal hete VS 6, VS 8 eller VS 10 når det er original ABT.

 

Kan jo forsåvidt hende at den er ABT-tunet for det da, og eieren har bare failet litt på emblemet, og trodd at bilen hans hadde fire sylindre.

 

Det en taxi i Stavanger faktisk. Er rimelig sikker på at det er VS4 som stod bak.. Men det var ikke noe fin font og sår veldig jalla ut. Resten av bilen imponerte ikke stort heller, noe ABT styling ofte gjør..

 

Når jeg ser på ABT sine hjemmesider, ser jeg at det ikke er fult ABT kit iallefall..

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Var en tur over svenskegrensa i helga, så en Jaguar XK og en Jaguar XKR.

XKR jaktet jeg på en god halvtime på motorveien, ettersom jeg ikke så hvilke bil det var på avstand.

 

Så også en Pontiac roadster greie, noen som vett dette kan være? Er nok av de nyeste årgangene.¨

 

Alle bilene var forsåvidt norske -_-

Lenke til kommentar

Så også en Pontiac roadster greie, noen som vett dette kan være? Er nok av de nyeste årgangene.¨

 

Pontiac Solstice?

 

 

På lørdag så jeg en Alfa Romeo GTV6, legendarisk bil! Skal ha en sånn en dag, koster ikke så mye heller...

 

http://cl.ly/dfb520eb897b1cab5761/content

 

Og i går fant jeg en Dodge Viper RT/10 i en garasje:)

http://cl.ly/959e9a0eda72b038ea59/content

 

Beklager linkene, eneste filopplastingen jeg får gjort fra jobben.

Endret av OlafG
Lenke til kommentar

Sett mye rart de siste dagene.

 

Camaro, Challenger og Mustang florerer. Har også sett et par Vipere, noen 750 og 760 Li samt noen M3-er.

 

Stedet er Florida. Litt billigere her enn hjemme. Bilsjappa borti gata her reklamerte for at de hadde nye Ford F150 for $18.000. Rett over 100.000 kroner, altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...