Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var nede i Tønsberg/vestfold her i sommer, forøvrig mye spesielt å se der nede men den jeg kommer på er den Ferrarien jeg parkerte ved siden av Jysk i Tønsberg.... Var jo noe å parkere ved siden av med en noe sliten E-klasse. ;)

 

Noe ala denne:

Ferrari_heile.jpg

 

 

Er ikke helt samme, men svært lik, har ikke helt modellene inne når det kommer til italiensk

(hva er det forøvrig med rød Ferrari?)

En ting jeg ikke skjønner meg på er lyden, noen som sier den er bra, men jeg synes det hørtes ut som rånebil med frieksos....

 

 

Dette er vel en Ferrari 348, ble jo laget for å være en billig Ferrari, og er vel ikke kjent for å ha den råeste lyden, men definitivt råere enn en råner med frieksos!!!!

 

Her får du forresten forklaring på hvorfor Ferrarier er røde:

 

355 har utrolig nydelig lyd, høres ut som en F1-bil, spesielt med Capristo-eksos. Var så heldig å høre en dra på bortover en slette tidligere i sommer, det var flott!

 

http://www.youtube.com/watch?v=_qtd2yxvVR0

Lenke til kommentar

snip

 

 

Dette er vel en Ferrari 348, ble jo laget for å være en billig Ferrari, og er vel ikke kjent for å ha den råeste lyden, men definitivt råere enn en råner med frieksos!!!!

 

Her får du forresten forklaring på hvorfor Ferrarier er røde:

 

355 har utrolig nydelig lyd, høres ut som en F1-bil, spesielt med Capristo-eksos. Var så heldig å høre en dra på bortover en slette tidligere i sommer, det var flott!

 

http://www.youtube.com/watch?v=_qtd2yxvVR0

 

 

I came.

 

 

:p Så en splitter ny S klasse i trondheim på lørdag, stor sedan!2010_Mercedes_Benz_S_Class_1.jpg

 

ikke mitt bilde

Lenke til kommentar

x5 er vel ikke helt det store? :p

Absolutt ikke, men vi snakket om amerikanske biler i Stavanger-området, og da nevnte jeg X5-en jeg så med amerikanske skilter.

 

Og når jeg er inne på det, gikk en liten tur i går, og da kjørte det en Honda Pilot forbi. Enda en bil ikke selges i Norge.

Så også en CR-Z i dag.

Lenke til kommentar

Var nede i Tønsberg/vestfold her i sommer, forøvrig mye spesielt å se der nede men den jeg kommer på er den Ferrarien jeg parkerte ved siden av Jysk i Tønsberg.... Var jo noe å parkere ved siden av med en noe sliten E-klasse. ;)

 

Noe ala denne:

Ferrari_heile.jpg

 

 

Er ikke helt samme, men svært lik, har ikke helt modellene inne når det kommer til italiensk

(hva er det forøvrig med rød Ferrari?)

En ting jeg ikke skjønner meg på er lyden, noen som sier den er bra, men jeg synes det hørtes ut som rånebil med frieksos....

 

 

 

Hvilken modell det var jeg så er jeg ikke sikker på, men den på bildet er den som ligner mest av de bildene jeg fant.

 

Når det kommer til lyden syns jeg den ligner på mange av de rånebilene med uorginalt eksosrør.

Virket dog som om det var mer reaksjon ved bruk av gassen istedet for seigpining av alle som er innen hørevidde ved akselerasjon. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...