Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ah. Så den første gang i begynnelsen av april. Kjempepen bil. Hvordan er den å kjøre, Ikke det? Har jo fått strålende kritikker. :)

Så stasjonsvogna her om dagen. Utrolig flott bil! Best i sin klasse vil jeg si :dribble:

Skrevet
Hvordan er den å kjøre, Ikke det? Har jo fått strålende kritikker. :)

Litt vanskelig å svare på det siden jeg bare er 17. :p Eller, jeg har øvelseskjørt med den og synttes den var veldig god å kjøre. Men har ikke jo så mye å sammmenligne med..

Skrevet

Så en gammel perle i ettermiddag: Chevrolet Corvette '63. Fikk ikke tatt noe bilde selv (satt på bussen), men for dekorens skyld:

158484998_24a6c1ffa8.jpg

Skrevet (endret)

Cayenne er muligens den styggeste suv-en på markedet. Så en slik i går (innstegsutgaven). Ikke nok med at det var en überharry bolefyr som kjørte bilden. Han hadde til og med lakkert Cayenne-merket bak sort. Huff og huff.

Endret av コンピューター・ワールド
Skrevet
Drar på årene, men er enda like nydelig:

Aww! :love: den forrige modellen er penere!

og コンピューター・ワールド, Cayenne er ikke stygg! den er deilig! :wee:

Skrevet
Her om dagen observerte jeg en rimelig ny Maserati Gran Turismo. Det er faenmeg en nydelig bil.

Jeg kasta meg ut i et farlig kryss bare for å ligge bak den, og fulgte etter den til den stoppa. Haha.

:D

Nabo'n har en slik! Fantastisk fet bil! (Bilde en plass på side 1.)

Skrevet
Cayenne er muligens den styggeste suv-en på markedet. Så en slik i går (innstegsutgaven). Ikke nok med at det var en überharry bolefyr som kjørte bilden. Han hadde til og med lakkert Cayenne-merket bak sort. Huff og huff.

Cayenne ser eksklusiv og pen ut. :)

Skrevet

Cayenne ser eksklusiv og pen ut. :)

Cayenne er en fantastisk flott og stilren bil! kusinen til min mor er eier av en Cayenne turbo, den går bra, ser bra ut og er god å sitte i, porsche konsentrerer seg ikke bare om eksteriøret men også om interiøret og kjøreegenskaper! alt dette har cayenne terninskast 6 på fra mi side! :)

Skrevet
Cayenne er en fantastisk flott og stilren bil! kusinen til min mor er eier av en Cayenne turbo, den går bra, ser bra ut og er god å sitte i, porsche konsentrerer seg ikke om eksteriøret men bare om interiøret og kjøreegenskaper! alt dette har cayenne terninskast 6 på fra mi side! :)

Fixed. Cayenne kan aldri, noen sinne bli kalt for en pen bil. Punktum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...