Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kollega av meg utleverte en hvit Golf R nå nylig. Ahh skulle så gjerne hatt drøyt 700.000,- å bruke på bil... :(

Og da hadde du brukt de på en GOLF? :tease:

Hadde jeg hatt 700 000 til bil, hadde jeg nok endt opp med en slik:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45936095&searchclickthrough=true

 

Det kom en tulling opp på sida av meg da jeg prøvde R'en til hovedkontoret forleden: BMW med et rør på hver side bak aner ikke modellen. han trodde seriøst han kunne ta meg på yttern for å rekke inn foran meg for å ta av motorveien. Et raskt rapp på kakespaden til høyre i fotbrønnen parkerte idioten bak meg på tross av at han dro på så jeg hørte stemplene slå opp i panseret, og jeg er sikker på at jeg kunne se måpet hans i bakspeilet. DET hadde jeg aldri opplevd i en Jag og etter mine meninger verdt penga selv om Jagen er fin nok, den.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

BMW X5 er ikke akkurat et uvanlig syn, ihvertfall ikke utenfor Norge.

 

Det er to Aston Martin DB9 som jeg ser kjøre rundt i byen her, så jeg får nyte synet og lyden av de til tider. Jeg fikk også øye på en Rolls Royce Phantom. Jeg så en Rolls Royce i Norge også, men er ikke sikker på hvilken modell det var.

Lenke til kommentar

Det kom en tulling opp på sida av meg da jeg prøvde R'en til hovedkontoret forleden: BMW med et rør på hver side bak aner ikke modellen. han trodde seriøst han kunne ta meg på yttern for å rekke inn foran meg for å ta av motorveien. Et raskt rapp på kakespaden til høyre i fotbrønnen parkerte idioten bak meg på tross av at han dro på så jeg hørte stemplene slå opp i panseret, og jeg er sikker på at jeg kunne se måpet hans i bakspeilet. DET hadde jeg aldri opplevd i en Jag og etter mine meninger verdt penga selv om Jagen er fin nok, den.

 

Tror du skal være forsiktig med å anta at du tar BMWer generelt med en Golf R. 5.1s fra 0-100 er jo kjapt, men ikke kjappest ;)

Endret av kvasbo
Lenke til kommentar

 

Det kom en tulling opp på sida av meg da jeg prøvde R'en til hovedkontoret forleden: BMW med et rør på hver side bak aner ikke modellen. han trodde seriøst han kunne ta meg på yttern for å rekke inn foran meg for å ta av motorveien. Et raskt rapp på kakespaden til høyre i fotbrønnen parkerte idioten bak meg på tross av at han dro på så jeg hørte stemplene slå opp i panseret, og jeg er sikker på at jeg kunne se måpet hans i bakspeilet. DET hadde jeg aldri opplevd i en Jag og etter mine meninger verdt penga selv om Jagen er fin nok, den.

 

Tror du skal være forsiktig med å anta at du tar BMWer generelt med en Golf R. 5.1s fra 0-100 er jo kjapt, men ikke kjappest ;)

 

Men han tok akuratt DEN kjepphøye bmwen.

 

Haha. neste gang noen kjører fra imprezaen min skal jeg svare med at hadde jeg hatt en WRX STI hadde jeg vært rasket.

 

good one m8!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Det kom en tulling opp på sida av meg da jeg prøvde R'en til hovedkontoret forleden: BMW med et rør på hver side bak aner ikke modellen. han trodde seriøst han kunne ta meg på yttern for å rekke inn foran meg for å ta av motorveien. Et raskt rapp på kakespaden til høyre i fotbrønnen parkerte idioten bak meg på tross av at han dro på så jeg hørte stemplene slå opp i panseret, og jeg er sikker på at jeg kunne se måpet hans i bakspeilet. DET hadde jeg aldri opplevd i en Jag og etter mine meninger verdt penga selv om Jagen er fin nok, den.

 

Tror du skal være forsiktig med å anta at du tar BMWer generelt med en Golf R. 5.1s fra 0-100 er jo kjapt, men ikke kjappest ;)

 

Vett ikke hvordan du gjorde det, men du fikk det iallefall til å se ut som det var mitt innlegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...