Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den BMWen kunne blitt kul, men det eieren antagelig har gjort er å sette samme alt som han syntes er kult, uten å i det hele tatt tenke på hvordan ting passer sammen...

Det er jo ingenting som passer på bilen i det hele tatt.

Det blir jo ca på samme måte som at en 3-åring kan finne på å blande sammen tomatsuppe og fiskeboller, fordi begge deler er godt.

HeadhunterZ:

Å skille seg ut er ikke dumt, men ikke på denne måten.

Har selv en bil masse folk snur seg etter, men av alle de rette grunnene :)

unique.jpg

Endret av aklla
Skrevet (endret)

0a0051b45e95f852c0ac6ed54a68fa91.jpg

Jeg så denne bilen i dag. Syntes det sto X3 bakpå den. Fin bil, synes jeg. Tror forresten ikke det er akkurat den bilen jeg så, jeg synes å huske bilen jeg så som litt mer spesiell.

EDIT: Det er forresten godt mulig det er akkurat den bilen jeg så. Vanskelig å si.

Endret av DandyVers
Skrevet

Om du har et spesielt godt forhold til søsteren din og veier over 250 kg, så ja.

Smaken er som baken, men synes du virkelig Camaro er en stygg bil?

Camaro og Mustang ser fantastisk ut i mine øyne. (kvaliteten derimot er vel så som så)

112_0906_20l+chevrolet_camaro_SS_ford_shelby_GT500+front.jpg

Skrevet

Her er et par jeg har nylig sett. Spotta en 911 turbo igår på autobahn, men tar ikke frem kamera og knipser i 160 :)

ksTO1.jpg

clRIB.jpg ^Sorry for Mr. Blurrycam på den

nCLp5.jpg

Vet ikke om det er så intressant for dere at jeg poster fra utlandet, men da får dere bare skrike ut ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Beklager. La ironisk nok ikke merke til at det var en av verdens desidert styggeste biler.

Poenget står likevel fortsatt.

Endret av Tee-Zee
Skrevet

Beklager. La ironisk nok ikke merke til at det var en av verdens desidert styggeste biler.

Poenget står likevel fortsatt.

Vel, smaken er som baken. :thumbup:

Fikk titte nøye på en BMW GT(Grand Touring?) her omdagen i kø, og den var ikke dum i virkeligheten.

Skrevet (endret)

Ja faktisk! Så en Lamborghini LP-700 og en Gallardo superlegera LP-640 som er på vintertesting i Norge i dag :D! Fy faen! Det var rått! Hadde det ikke vært fordi jeg møtte dem i motgående kjøreretning på tur til trondheim skulle jeg tatt bilde av de. Heads up til alle dere lengre nord for Steinkjer nå! De kan komme susende forbi på E6 i løpet av dagen!

Endret av Mikkel™

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...