Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Kjørte bak denne til skolen idag. Overraskende mye folk som snudde seg etter den egentlig.

 

 

Ser på den i dette øyeblikket :-)

 

Ja verden er ikke stor :p

Eneste som hindrer meg i å ikke ha tatt bildene av den før, er at mobilkamera er så dårlig!

Står på andre siden av gata.

 

Ellers er føreren relativt dristig, om han ikke har kjørt når det har vært snø, har han iallefall kjørt når det har vært relativt glatt ute.

Lenke til kommentar

Måtte jo prøve nye CLS da det har vært så mye preik om den i det siste. Fikk fatt i en 350 CDI..

 

Liker ikke:

Snuta i profil kan sende assosiasjoner mot designet til Mitsubishi (hai-snute)

Det er en Mercedes. Jeg er VAG-mann så pga mine religiøse overbevisning kan jeg egentlig ikke like Merce.

(og det var det)

 

 

Liker:

Resten.

Girspaken. Genialt å sette den på rattet som i gamle dager (bare at den er digital nå)

Interiøret er feinschmecker på høyt nivå, svart pianolakk er vanligvis bajs, men her gjør det seg bra. Mye av det kantete designet går igjen inne i bilen. Kan minne meg bittelitt om A7, men allikevel helt anderledes - en klasse opp vil jeg si. (hysj ikke si det til kollegaene mine)

Hele bilen i profil. Synes den forrige "bua" for mye bakover. Rompa ble liksom litt slapp og stutt.. Her stemmer alt og bilen ser mektig og pompøs ut.

Lenke til kommentar

Kjørte bak denne til skolen idag. Overraskende mye folk som snudde seg etter den egentlig.

 

 

Ser på den i dette øyeblikket :-)

 

Ja verden er ikke stor :p

Eneste som hindrer meg i å ikke ha tatt bildene av den før, er at mobilkamera er så dårlig!

Står på andre siden av gata.

 

Ellers er føreren relativt dristig, om han ikke har kjørt når det har vært snø, har han iallefall kjørt når det har vært relativt glatt ute.

 

Stemmer det at han har To Alfa 166 og en Maserati 4200CC i tilegg til denne 550-en?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har ikke sett de, tror han kjører en Golf når det er veldig glatt eller snø ute ^^

 

Så forestten en strøken orginal rød Mistubishi 3000 GT igår :love:

Lenke til kommentar

Har ikke sett de, tror han kjører en Golf når det er veldig glatt eller snø ute ^^

 

Så forestten en strøken orginal rød Mistubishi 3000 GT igår :love:

 

cab el hardtop? Kjører en rød 3000GT med beige cab og det er IKKE noe fint! Men bilen i seg selv er fantastisk! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hard top! Glemte å nevne at det var den gamle typen, og ikke den nye runde.

Omtrent sånn:

red_3000gt.jpg

 

Apropos Mitsubishi, så har de ikke vært like heldige med I-Miev, står en ute på parkeringsplassen her nå :thumbdown:

Lenke til kommentar

Måtte jo prøve nye CLS da det har vært så mye preik om den i det siste. Fikk fatt i en 350 CDI..

 

Liker ikke:

Snuta i profil kan sende assosiasjoner mot designet til Mitsubishi (hai-snute)

Det er en Mercedes. Jeg er VAG-mann så pga mine religiøse overbevisning kan jeg egentlig ikke like Merce.

(og det var det)

 

 

Liker:

Resten.

Girspaken. Genialt å sette den på rattet som i gamle dager (bare at den er digital nå)

Interiøret er feinschmecker på høyt nivå, svart pianolakk er vanligvis bajs, men her gjør det seg bra. Mye av det kantete designet går igjen inne i bilen. Kan minne meg bittelitt om A7, men allikevel helt anderledes - en klasse opp vil jeg si. (hysj ikke si det til kollegaene mine)

Hele bilen i profil. Synes den forrige "bua" for mye bakover. Rompa ble liksom litt slapp og stutt.. Her stemmer alt og bilen ser mektig og pompøs ut.

 

Hvor i landet er det du holder til? :) Og hvis du har prøvd A7 - Hvilken foretrekker du?

 

Og snuta er forresten en slags "hyllest" til de gamle Mercedesene. :)

Lenke til kommentar

Måtte jo prøve nye CLS da det har vært så mye preik om den i det siste. Fikk fatt i en 350 CDI..

 

Liker ikke:

Snuta i profil kan sende assosiasjoner mot designet til Mitsubishi (hai-snute)

Det er en Mercedes. Jeg er VAG-mann så pga mine religiøse overbevisning kan jeg egentlig ikke like Merce.

(og det var det)

 

 

Liker:

Resten.

Girspaken. Genialt å sette den på rattet som i gamle dager (bare at den er digital nå)

Interiøret er feinschmecker på høyt nivå, svart pianolakk er vanligvis bajs, men her gjør det seg bra. Mye av det kantete designet går igjen inne i bilen. Kan minne meg bittelitt om A7, men allikevel helt anderledes - en klasse opp vil jeg si. (hysj ikke si det til kollegaene mine)

Hele bilen i profil. Synes den forrige "bua" for mye bakover. Rompa ble liksom litt slapp og stutt.. Her stemmer alt og bilen ser mektig og pompøs ut.

 

Hvor i landet er det du holder til? :) Og hvis du har prøvd A7 - Hvilken foretrekker du?

 

Og snuta er forresten en slags "hyllest" til de gamle Mercedesene. :)

 

Hvitvin og øl. Jeg liker begge deler, men de passer liksom til hver sin setting.

Uansett tror jeg at den godeste Tee-Zee er bedre å spørre siden han er mer vant til å sammenligne biler..

Når det er sagt hadde jeg valgt A7. Mest pga nyhetens interesse, jeg jobber med VAG og den har vekt harme og begeistring om hverandre = oppmerksomhet =)

 

Men hadde jog kommet på jobb med en Mercedes så tror jeg kollegaene mine hadde ledd seg hese.. Husker desverre fortsatt da jeg kom med min første bil, en Mitsubishi Carisma (åfyttirakkernhuffoghoi)

Lenke til kommentar

Ikke veldig lik noen Dodge jeg har sett. Forvrig er det en Jaguar XF ikke XT. :)

 

Når det gjelder A7/CLS-diskusjonen, så må jeg nok vente litt med å uttale meg. Har ikke fått prøvd CLS enda, men mistenker at jeg skal få tatt meg en tur i løpet av de nærmeste ukene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...