Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er jo ikke noe flott, som det står i emnetittel. Så en Volkswagen Polo sedan her i dag, aldri sett før! Trodde først det var en nyere mazda 121, men bekrefter at det er en polo sedan når jeg kjører forbi og ser bilens helhet. Er de sjeldne eller er det jeg som rett og slett ikke har registrert dem før? o_O

Lenke til kommentar

Stemmer. Ingen Polo Sedan som er importert via Møller til Norge på aldri så lenge. Men det er ikke lenger tilbake enn i fjor at jeg så en sølvgrå sedan nede på importanlegget til Harald A Møller - det viste seg dog at det var helt tilfeldig og at han som kjørte sedanen ikke hadde ærend hos Møller..

 

Volkswagen-Polo_Sedan_2003_800x600_wallpaper_01.jpg

 

Dagens Polo kommer også som sedan, men hovedsakelig i Asia:

 

2011_vw_polo_sedan_images_main.jpg

Lenke til kommentar

Synes det er litt for mange BMW 1.6-2.0i som kjører rundt med M styling og ønsker å vise det! Bare fordi man har M-skjørt betyr det ikke at man setter M-emblem bakpå!!! Hele poenget (synes jeg) med RS- og M-styling er jo å gjøre bilen diskret finere, ikke utgi bilen for noe den ikke er (nemmelig et fartsmonster!)

 

Synes også det er tullete å bruke mye penger på styling på en 1.6L :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes det er litt for mange BMW 1.6-2.0i som kjører rundt med M styling og ønsker å vise det! Bare fordi man har M-skjørt betyr det ikke at man setter M-emblem bakpå!!! Hele poenget (synes jeg) med RS- og M-styling er jo å gjøre bilen diskret finere, ikke utgi bilen for noe den ikke er (nemmelig et fartsmonster!)

 

Synes også det er tullete å bruke mye penger på styling på en 1.6L :p

 

er jo noe som heter m-sport da...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Synes det er litt for mange BMW 1.6-2.0i som kjører rundt med M styling og ønsker å vise det! Bare fordi man har M-skjørt betyr det ikke at man setter M-emblem bakpå!!! Hele poenget (synes jeg) med RS- og M-styling er jo å gjøre bilen diskret finere, ikke utgi bilen for noe den ikke er (nemmelig et fartsmonster!)

 

Synes også det er tullete å bruke mye penger på styling på en 1.6L :p

 

er jo noe som heter m-sport da...

Ja, og det koster vel ekstra å fjerne M-emblemet også, så jeg klanderer ikke akkuratt eierene av en BMW m-sport.

More is less!

Lenke til kommentar

Hestene er ikke viktig i en RR.

 

460 hester kan betegnes som nok, og det er akkurat slik de klassifiserte motorene sine i gamle dager.

 

Grunnen til at de bruker en tolver er vel at den er stillere og mer komfortabel enn en åtter, samtidig som den har mer dreiemoment på grunn av det store volumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...