Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Vel, smaken er som baken. :thumbup:

 

 

Fikk titte nøye på en BMW GT(Grand Touring?) her omdagen i kø, og den var ikke dum i virkeligheten.

 

Gran Turismo :)

 

Forresten, noen som har sett nye CLS i virkeligheten?

Endret av Montana298
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, og den er griselekker!

 

Forresten så jeg Nissan Juke i dag. Ikke akkurat en unormal bil her, men fytte rakkern så stygg den er. Jeg blir like overrasket hver gang jeg ser den.

Står forsåvidt også en inne i ankomstterminalen på Sola Lufthavn.

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Fatter ikke hva folk tenker på, når de går inn til en Renault forhandler, finner den styggeste bilen som står gjemt bort i et hjørne og sier "Den der, DEN er fin".

 

Mistenker at det nok er folk som ikke går så mye opp i bil, men det får da være grenser :p

 

Edit: Also, hva F skal man med en slik funksjon i Juke'n?

 

37_-1095440079.jpg

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=26772037

Endret av Hotel Papa Echo
Lenke til kommentar

Fatter ikke hva folk tenker på, når de går inn til en Renault forhandler, finner den styggeste bilen som står gjemt bort i et hjørne og sier "Den der, DEN er fin".

 

Mistenker at det nok er folk som ikke går så mye opp i bil, men det får da være grenser :p

 

Edit: Also, hva F skal man med en slik funksjon i Juke'n?

 

37_-1095440079.jpg

http://www.finn.no/f...nnkode=26772037

 

 

Bensinversjonen fås med 190 hk (kanskje ikke i Norge for da vil den vel koste 600.000,-) så det er kanskje en grunn for denne funsjonen i andre land som lar folk kjøpe nye biler..?

Lenke til kommentar

Bensinversjonen med 190 hester fåes i Norge også. Faktisk dene eneste motoren som er tilgjengelig med firehjulsdrift.

 

Mener å huske at den koster rundt 400.000 kroner.

 

400.000,- Hmmm............nei takk. Jeg blir heller rompepult av en krokodille som biter meg i nakken mens den synger kjenningsmelodien til Norge Rundt fremfor å bli sett i det misfosteret der.

Skal det være Nissan kjører jeg heller en Primera fra før 2002, til og med BMW kopierte jo baklyktene så pen var den:

 

Rear%20Right%20P1060031.jpg

lights_e90_blackline_clear_smoked_tail_lights_rear_325i_328i_330i_335i_4.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...