Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Jeg er ikke uenig i fargevalget ditt, men om du velger svart over hvitt fordi sistnevnte blir raskere skittent så stemmer ikke det. Selv om det høres ulogisk ut så vil skitt synes raskere på en svart enn en hvit bil. Bare se for deg en bil som har stått ute i regnet. Bare enkle skjolder fra regnet vil synes godt på en svart bil, men ikke (hvert fall ikke like godt) på en hvit.

 

Sant nok. Er bare det at en hvit bil burde forbli hvit :) Er veldig stygt med en skitten hvit bil, verre enn en svart en mener jeg da :) og jeg ville hatt svart fordi jeg mener det passer en Mercedes bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan skrive under på at å holde en svart bil ren her i Stavangerområdet er så og si umulig. Mye bedre hjemme på Østlandet.

 

Men jeg kunne ikke tenkt meg en annen farge da. Helt svart er etter min mening det peneste så lenge den er velholdt og ripefri. (Riper synes også med en gang på svart bil, noe det ikke gjør like lett på lysere farger.)

Endret av CFM
Lenke til kommentar

IKke for å henge ut noen spesielle siden dette er et norskt fenomen, men jeg haaaaaaaaaaaaaaaater at alle skal ha svarte, grå eller sølv biler. Ser gjerne at bilparken i Norge inneholder mer orange, gult og syregrønt. Desverre er disse bilene litt vanskeligere å selge derfor skal alt være kjedelig og praktisk, bare spør 2 kompiser av meg som har slitt med sine vipergrønne sciroccoer.. Uhhg!

Lenke til kommentar

Jeg ser for meg en 2011 MB CLS i oransje farge... :p

 

Neida, men det er vel fordi mesteparten synes vel at bilene passer best i de "kjedelige ""fargene""... Ellers hadde det vel vært mange flere fargede biler?

Det er nok bare det som er trenden nå. Går du 10-15 år tilbake i tid var det langt flere røde og grønne biler f.eks. Det kommer ikke "nye" farger, men trendene endres. Så om noen år er kanskje blå den store hiten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...