Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det å ha sex med kvinnelig sjef


Anarkist

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yeah, er jo kjerringa som er utro uansett. Er hun keen på andre menn så finner hun seg bare en annen kar å knulle på til forholdet fucker seg. Hvorfor ikke da bare ta og nyte varene mens de er tilgengelige?

nettopp eller med mindre han trådstarter tar opp dette temaet med dama, fortelle at hun bør snakke med sin mann om det og oppsøke hjelp.

Lenke til kommentar

hvis du har tenkt å gå videre med dette, så husk at hun styrer skipet.

litt kjipt om du har feiltolket signalene og hun bare vil bli kjent med deg.........

 

men dette er jo alle gutters drøm, så kjør på.

 

edit: ser nå at du avviste henne.

hvis du skulle ombestemme deg så må du ikke nøle med å spørre henne

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hei alle sammen,

 

i det siste har jeg fått ei ny sjef. Hu er veldig deilig og gjør meg kåt. Jeg ble innkalt på kontoret hennes og hun spurte meg om jeg var singel, og om jeg kunne tenke meg å gå ut på middag sammen med henne for å bli bedre kjent. Jeg har funnet ut at hu er gift og har unger. Men jeg har lyst til å få et ligg med henne og trenger deres råd.

 

tror jeg har sjans, men er det lurt? :love:

 

Hvis verdier som familie, lojalitet, ekteskap, trofasthet, integritet, personlig frihet og lignende er viktig for deg, så burde du kanskje tenke deg om ...!?

 

Hvis ikke, så er det vel bare å kjøre på.

 

:)

 

Edit: så først nå at egget er lagt. Now your in a world of pain, bitch! :p

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Folk har forskjellig syn på "utroskap" Ernie, uten at det er noe "feil" med dem for det. For alt hva vi vet kan damen ha en avtale med mannen sin om at det er greit å få seg noe på si. I mine øyne er det utroskap hvis man har sverget troskap til hverandre, eller det er underforstått ved at man ikke har sagt noe spesifikt om det. Man skal ikke gå bak ryggen på sin partner, men hun velger selv hvilke konsekvenser det får isåfall.

 

Men før denne tråden skjener ut i en lang debatt om hva utroskap er, så vil jeg henvise til at det er diskutert mange ganger før (uten at vi blir enige). Bl.a. her, her og her.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Hva f... er det som feiler folk her? Hvorfor i alle dager oppfordrer folk til å bidra til utroskap? :no:

 

Anarkist, jeg synes du har gjort et meget klokt valg :thumbup:

Vel, en kvinne har behov, og klarer ikke mannen å tilfredstille disse så må han godta at hun er utro.

Det er også dama som vil bruke trådstarter som ett leketøy (jackpot :new_woot:) og sette ekteskapet i fare, og IKKE trådstarters ansvar. Så jeg mener at trådstarter tok ett feil valg ved å la være, i slike tilfeller er det bare å kjøre på.

Lenke til kommentar
Hva f... er det som feiler folk her? Hvorfor i alle dager oppfordrer folk til å bidra til utroskap? :no:

 

Anarkist, jeg synes du har gjort et meget klokt valg :thumbup:

Vel, en kvinne har behov, og klarer ikke mannen å tilfredstille disse så må han godta at hun er utro.

Det er også dama som vil bruke trådstarter som ett leketøy (jackpot :new_woot:) og sette ekteskapet i fare, og IKKE trådstarters ansvar. Så jeg mener at trådstarter tok ett feil valg ved å la være, i slike tilfeller er det bare å kjøre på.

 

Uansett om mannen ikke klarer å tilfredstille damens behov skal man ikke gå bak ryggen dems.

Gjør jo ikke saken bedre. Alle har behov, det betyr ikke at vi må dra rundt å

jokke på andre personer for det ikke er 100% hjemme. Å vis du har et slikt syns på et forhold

tror jeg du ikke kommer til å holde lenge ut i et forhold.

Lenke til kommentar

Syntes denne opplevelsen fortjente en ALTERNATIV slutt, derfor laget jeg min egen:

 

Hun spurte meg om jeg ville bli med henne hjem på dessert, hun sa hun hadde italiensk pistasj-is, og jeg sier aldri nei til Italiensk pistasj-is. Vi dro så hjem til henne.

 

Hun hadde en sånn sofa uten kant på ene siden, så hun la seg på den og spurte om jeg syntes hun var attraktiv. Litt pinlig å svare men jeg sa:"Ja, du er ganske pen". Hun smilte og tok av seg genseren. Under hadde hun en hvit bluse med svart BH-under der igjen. Skjørtet hennes formet rumpa veldig positivt. Hun kom fram til meg, tok fra meg is-skåla og satt seg på fanget mitt! Hun sa:" Jeg har ikke fått et ordentlig knull på 2 år nå, jeg vil at du skal være i meg!" Jeg rev opp blusen hennes, bærte henne bort til senga og sa :" Jeg skal faenmeg knulle vettet ut av deg, MEN FØRST SKAL JEG SPISE ISEN MIN FERDIG!!"

Endret av Kilko
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
*snip*

 

s¨du synes det er klart frem for å ligge rundt bare fordi det skranter litt i et forhold? hvis det er noe som skurrer er det noe en burde ta tak i og ordne ut. hvis ikke bør en ta hatten sin og gå ut av forholdet.

Ting skranter ikke LITT hvis folk velger å gå det steget å være utro. Da er ting bare riv ruskende galt, så om hun har sex med trådstarter eller en annen kar så spiller det så liten rolle at trådstarter bare burde gripe muligheten. Hvis hun vil være utro med han, hva hindrer henne i å være utro med andre menn nå som han har sagt nei?

Lenke til kommentar

Saken er ikke å få seg et ligg. Uansett hvor deilig sjefen min er så syns jeg det er kvalmt å ligge med mor til 2 unger som er gift og har en mann. Hun er i et fast forhold, og minst 10 år eldre enn meg. Jeg er en ungkar og har ikke mangel på damer. Det er noe som heter selvrespekt. Kan ikke ligge med alle damer. Men har aldri vært borti ei så nymfo kjerring. Hun gir ikke opp selv om jeg har sagt det klart. Gud hun gjør meg kåt, for hun er utrolig sensuell. Tror hun driver mye med aerobic :new_woot:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...