Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det å ha sex med kvinnelig sjef


Anarkist

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dette tilfellet her ville jeg blitt med på middagen og sett hva som skjedde. Vis at du er interessert i mer med henne, men la henne ta iniativet.

 

Det siste er viktig når hun er gift, synes jeg. Vanligvis bør vel ikke gutter sitte og vente på at jenter tar initiativet, men det stiller seg annerledes når hun er gift. I mine øyne har vi en moralsk plikt til å la være å sjekke opp gifte, av hensyn til ektemannen som ikke er der for å forsvare henne, men dette bortfaller når den gifte selv ønsker et forhold. Da har hun tatt et valg.

 

Når det gjelder om det er lurt å innlede et forhold til sjefen eller ikke, så er det sannsynligvis ikke lurt i lengden. Det kan gå bra og dere kan få mange år med kos og lykke, samt skilles som gode venner etter et evt. brudd, men det mest sannsynlige er at din arbeidssituasjon blir umulig etter et kort og hektisk forhold. Er det verdt det allikevel? Det må du avgjøre selv, men jeg hadde gjort det selv om jeg visste at jeg måtte skifte jobb etterpå. Men det er meg. :)

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Hvordan er jobbforholdet da? Er du i en jobb du kan tenke deg å beholde i mange år er kanskje ikke forhold med sjefen det lureste. Hvis det ikke er vansklig for deg å få jobb et annet sted om du vil så er det hennes ansvar at hun fucker familien sin. Er det ikke med deg så er det med noen andre. Du kan jo like godt dra nytte av situasjonen. Bare pass på at har en plan B i hodet til dagen forholdet til sjefen surner (og det gjør det nok).

Lenke til kommentar

Folkens, jeg har gjort det. På fredag når vi ble ferdig med på jobben kom hun igjen på kontoret mitt og satt og begynte å snakke om all verdens ting. Jeg var så opptatt med å gjøre ferdig oppgavene mine. Men hun sa at nå er det på tide å ta kvelden. Siden hun er sjef så sa jeg greit og slo av PC-en og bestemte meg for å pakke sammen for dagen. Hun lurte på om hva jeg gjorde seinere på kvelden, jeg sa at det blir en rolig kveld. Hun lurte på om jeg ville spise middag sammen med henne, og jeg sa hvorfor ikke. De andre hadde gått, så jeg og hun dro sammen fra kontoret og til en thai-restaurant på byen. Der spiste vi veldig god måltid og hadde en veldig koselig samtale. Vi tok et par vin glass sammen med middagen og det var utrolig koselig. Det var en lang uke sa jeg, ja sa hun mens vi skålet med våre vinglass.

 

Etter at vi var ferdige lurte hun på om jeg hadde noen andre planer for kvelden, jeg sa at det er greit å komme hjem. Hva er dine planer spurte jeg, hun sa at hennes mann og unger er har i forveien reist til svigerforeldre og hun skulle komme dit seinere og de skulle tilbringe helgen der. Jeg sa da haster det for deg, ja sa hun, men jeg vil tilbringe tid sammen med deg. Jeg sa hør nå mens jeg nevnte navnet hennes, Jeg syns at du er utrolig vakker og tiltrekkende men jeg syns at du har en familie og jeg vil ikke være årsaken til at det blir brudd i forholdet deres. Hun ble lei seg, og jeg ga henne en klem, mens jeg sa til henne at det går dessverre ikke. Jeg håper at du har forståelse for det, men jeg kan ikke gjøre noe slikt med en gift kvinne som har unger....beklager. Jeg sa det og sa god helg og stakk derfra :ermm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...