Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det å ha sex med kvinnelig sjef


Anarkist

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm du blir seksuelt trakasert av sjefen din.

 

Ikke at du lider da :p

 

Jeg tror ikke at det at du ikke lå med henne kommer til å berge barna eller skåne forholdet. Det at hun aktivt prøver å forføre deg og går ut på romantisk middag med deg når hun skulle vært med sin mann og barn. Hun har allerde vært aktivt og grovt utro. Hun var ikke full og ble forført som mange unnskylder seg med, men hun prøver aktivt og gjentatte ganger å forføre en(eller flere, kan jo være andre enn deg hun prøver seg på) menn bak ryggen til sin ektefelle. Hun hadde hatt sex med deg hadde hun hatt sjangsen, det du stoppet henne gjør henne ikke mindre utro.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke på Anarkist i det hele tatt.. Høres ut som en røverhistorie han har kopiert fra ett Vi Menn blad eller noe sånt.. :roll:

 

Når man er en ny sjef, så kaster man seg ikke i armene på en ansatt, det har jeg aldri hørt om eller sett unntatt på film. Og ihvertfall ikke en som har unger og mann..

 

Og det hjelper ikke trådstarter i denne saken når jeg nå tok en titt på de tidligere emnene hans..

 

Hallo folkens! :blink: Han kødder med dere! Lukk opp øya..

Lenke til kommentar

Hvis du synes du gjorde en rett avgjørelse, men samtidig hadde lyst å ha sex med henne, så gjorde du egentlig ikke det rette. Hun viste sine følelser til deg før du gjorde det, og da vil det si at hun på en måte allerede er utro. Så det er en viss sjanse for at det forholdet går til helvete uansett om du hadde knulla hu eller ikke.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...