Gå til innhold

Hvor mange spill har du 1000/1000 i?


SAS1984

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har full pott i :

Gears Of War

Halo 3

Golden axe

Pac Man C.e

Assasin Creed

Earth Defense Force

Virtua Fighter 5

Avatar ( lol)

Perfect Dark Zero

WARRIORS OROCHI

Samurai Warriors 2

Bionicle Heroes

Full Auto

MLB 2K6

College Hoops 2k6

nba 2k6

nhl 2k6

temchu z

madden 06

hexid hd

sonic 1

sonic 2

tony hawk american wasteland

crackdown

open season

TMNT

Fight Night3

nba live 06

fifa world cup 2006

fifa 06 road to fifa WC

king kong

 

Har 49k gamescore og ligger vell på rundt top 25 i norge sist jeg sjekka.

Kan også nevne at jeg på di siste 5 månende har fått under 1000 gamescore :p Er så og si heilt ferdig med det.

Lenke til kommentar
Retail: 26

XBLA: 6

Retail: 29

XBLA: 7

 

Dere liker å spille, eller? Sånn generelt sett?

 

 

Joa, du kan godt si det ;) Er en liten tomannsklan, hehe :) La merke til at det er en amerikaner som heter This is Eskimoe, kjenner han ikke da men..

 

Må forresten gi opp Beowulf tror jeg, achievementene fungerte ikke helt som jeg trodde og jeg tror ikke jeg orker å splle gjennom to ganger til.. skal spille et lite stykke på thane (wtf?) difficulty nå og se hva det blir til.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke maksa ut noen spill, er nok litt slapp sånn.

Jeg liker å spille gjennom spill flere ganger og gjøre

"nye" ting, men det kommer an på om spillet har replay value

for meg. Noen spill er tross alt kjedelig uansett hvor lenge

de ligger på hylla. Men med tanke på achievements så synes

jeg ikke det er noe stas, er kulere å gjøre weirde stunts

jeg finner på selv som å komme meg opp på den bygningen der

som en sannsynligvis ikke skal kunne komme opp på, istedenfor

finne noen tokens som ligger rundt om kring (spesielt hvis det

å finne alle tokens kun gir deg en achievement).

Lenke til kommentar
Jeg har ikke maksa ut noen spill, er nok litt slapp sånn.

Jeg liker å spille gjennom spill flere ganger og gjøre

"nye" ting, men det kommer an på om spillet har replay value

for meg. Noen spill er tross alt kjedelig uansett hvor lenge

de ligger på hylla. Men med tanke på achievements så synes

jeg ikke det er noe stas, er kulere å gjøre weirde stunts

jeg finner på selv som å komme meg opp på den bygningen der

som en sannsynligvis ikke skal kunne komme opp på, istedenfor

finne noen tokens som ligger rundt om kring (spesielt hvis det

å finne alle tokens kun gir deg en achievement).

 

Hvorfor er det så spesielt når man får achivements?

Er det en prinsippsak for deg å ikke skulle ta de eller noe sånt?

Lenke til kommentar

Har ingen med 1000 sålangt, skal frese igjennom cod 2 på veteran en dag og få alt for det. Så "jobber" jeg med mass effect forsovet. Er mer at jeg har spilt det så mye fordi jeg elsker det at achievementsa detter i fanget mitt:P

 

Nærmeste jeg har til 1000 akkurat nå er 840 i Assassins creed tror jeg, det fikk jeg på en gjennomspilling.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke maksa ut noen spill, er nok litt slapp sånn.

Jeg liker å spille gjennom spill flere ganger og gjøre

"nye" ting, men det kommer an på om spillet har replay value

for meg. Noen spill er tross alt kjedelig uansett hvor lenge

de ligger på hylla. Men med tanke på achievements så synes

jeg ikke det er noe stas, er kulere å gjøre weirde stunts

jeg finner på selv som å komme meg opp på den bygningen der

som en sannsynligvis ikke skal kunne komme opp på, istedenfor

finne noen tokens som ligger rundt om kring (spesielt hvis det

å finne alle tokens kun gir deg en achievement).

 

 

Jeg ser ikke helt pointet ditt i at du en gang gidder å svare i tråd, som fokuserer på hvilke spill en har makset ut, når du sier at du ikke bryr deg om achievements. Det er vel ingen logikk at du engang tar deg bryet med å kaste vekk din "dyrebare" tid, for å påpeke at du ikke synest achievements er noe "stas", og at du ei heller har giddet å makse ut noen spill. Da foreslår jeg heller at du starter opp en ny tråd, for dere som overhodet ikke synest achievements er noe stas, eller finner på noe annet å gjøre.

 

Jeg synest Achievements er en genial ting, fra Microsoft´s side. Et slags "tracking-status" poengsystem, som viser hvordan en ligger an i et spill (Ikke ulikt divere in-game stats som flere spill oppererer med, uavhengig av platform)

 

Achievements, er på lik linje med alle andre prestasjoner (Selvfølgelig, ikke i samme liga som akadademiske/samfunsrelaterte/jobb-messige prestasjoner, men dog en hobby-relatert prestasjon) en visuell pryd en pynter profilen sin med, for å få den til å se best mulig ut. For hardcore gamere, som er interessert i stats/achievements/thropies er dette en bonus, som gjør at en skviser siste rest ut av spillet sitt,for å få profilen din til å se hakket bedre ut, enn dine venners.

 

Argumentet: "Jeg bryr meg ikke om achievements, jeg er bare opptatt av å spille" (Noe folk selvfølgelig er folk i sin fulle rett til å mene dette, om dem ikke er interessert i achievements, noe som respekteres full ut), men det blir da i hovedsak selvmotsigende å rakke ned på andre, som faktisk bryr seg om det.

 

Argumentet kan da snues bak-frem og brukes: Spiller det noen rolle hvilke farge bilen har, eller hvordan huser ser ut. Det viktige er vell bare at den/det A.) Fungerer, og kan trasnportere deg fra A til B, og B.) At huset gir deg tak over hodet, og holder deg varm og tørr om vinteren.

 

Alt dette handler om interesser. Ja, achievements og andre spill-prestasjoner har et langt mindre spekter av observartører og andre viktigheter. Men det er fremdeles noe som opptar hardcore playere, som interesserer seg for dette.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
Jeg ser ikke helt pointet ditt i at du en gang gidder å svare i tråd, som fokuserer på hvilke spill en har makset ut, når du sier at du ikke bryr deg om achievements. Det er vel ingen logikk at du engang tar deg bryet med å kaste vekk din "dyrebare" tid, for å påpeke at du ikke synest achievements er noe "stas", og at du ei heller har giddet å makse ut noen spill. Da foreslår jeg heller at du starter opp en ny tråd, for dere som overhodet ikke synest achievements er noe stas, eller finner på noe annet å gjøre.

 

Jeg synest Achievements er en genial ting, fra Microsoft´s side. Et slags "tracking-status" poengsystem, som viser hvordan en ligger an i et spill (Ikke ulikt divere in-game stats som flere spill oppererer med, uavhengig av platform)

Achievements, er på lik linje med alle andre prestasjoner (Selvfølgelig, ikke i samme liga som akadademiske/samfunsrelaterte/jobb-messige prestasjoner, men dog en hobby-relatert prestasjon) en visuell pryd en pynter profilen sin med, for å få den til å se best mulig ut. For hardcore gamere, som er interessert i stats/achievements/thropies er dette en bonus, som gjør at en skviser siste rest ut av spillet sitt,for å få profilen din til å se hakket bedre ut, enn dine venners.

 

Argumentet: "Jeg bryr meg ikke om achievements, jeg er bare opptatt av å spille" (Noe folk selvfølgelig er folk i sin fulle rett til å mene dette, om dem ikke er interessert i achievements, noe som respekteres full ut), men det blir da i hovedsak selvmotsigende å rakke ned på andre, som faktisk bryr seg om det.

 

Argumentet kan da snues bak-frem og brukes: Spiller det noen rolle hvilke farge bilen har, eller hvordan huser ser ut. Det viktige er vell bare at den/det A.) Fungerer, og kan trasnportere deg fra A til B, og B.) At huset gir deg tak over hodet, og holder deg varm og tørr om vinteren.

 

Alt dette handler om interesser. Ja, achievements og andre spill-prestasjoner har et langt mindre spekter av observartører og andre viktigheter. Men det er fremdeles noe som opptar hardcore playere, som interesserer seg for dette.

 

Beklager det var så absolutt ikke ment som en fornærmelse mot de

som liker achievements. For all del, alle har sine aspekter ved

gaming de liker. Var bare ment som en slags begrunnelse på hvorfor

jeg ikke har maksa ut et eneste spill :p

 

Slapp av alt er heldigvis ikke flaming eller konkurranse her på webben.

"jeg synes ikke achievments er noe stas" var ikke en setning jeg ville

rakke ned på noen med, men hvis jeg fornærmet så unnskyld. Det jeg mente

med "kun en achievement" var at jeg som oftest vil ha bittelitt mer ingame som

reward for noe som tar masse tid. En ny drakt, nytt level, nytt våpen

eller noe annet småtteri. Anyways relax i wasnt flaming or critizing

just rambling :)

Endret av Ascorius
Lenke til kommentar
Jeg ser ikke helt pointet ditt i at du en gang gidder å svare i tråd, som fokuserer på hvilke spill en har makset ut, når du sier at du ikke bryr deg om achievements. Det er vel ingen logikk at du engang tar deg bryet med å kaste vekk din "dyrebare" tid, for å påpeke at du ikke synest achievements er noe "stas", og at du ei heller har giddet å makse ut noen spill. Da foreslår jeg heller at du starter opp en ny tråd, for dere som overhodet ikke synest achievements er noe stas, eller finner på noe annet å gjøre.

 

Jeg synest Achievements er en genial ting, fra Microsoft´s side. Et slags "tracking-status" poengsystem, som viser hvordan en ligger an i et spill (Ikke ulikt divere in-game stats som flere spill oppererer med, uavhengig av platform)

Achievements, er på lik linje med alle andre prestasjoner (Selvfølgelig, ikke i samme liga som akadademiske/samfunsrelaterte/jobb-messige prestasjoner, men dog en hobby-relatert prestasjon) en visuell pryd en pynter profilen sin med, for å få den til å se best mulig ut. For hardcore gamere, som er interessert i stats/achievements/thropies er dette en bonus, som gjør at en skviser siste rest ut av spillet sitt,for å få profilen din til å se hakket bedre ut, enn dine venners.

 

Argumentet: "Jeg bryr meg ikke om achievements, jeg er bare opptatt av å spille" (Noe folk selvfølgelig er folk i sin fulle rett til å mene dette, om dem ikke er interessert i achievements, noe som respekteres full ut), men det blir da i hovedsak selvmotsigende å rakke ned på andre, som faktisk bryr seg om det.

 

Argumentet kan da snues bak-frem og brukes: Spiller det noen rolle hvilke farge bilen har, eller hvordan huser ser ut. Det viktige er vell bare at den/det A.) Fungerer, og kan trasnportere deg fra A til B, og B.) At huset gir deg tak over hodet, og holder deg varm og tørr om vinteren.

 

Alt dette handler om interesser. Ja, achievements og andre spill-prestasjoner har et langt mindre spekter av observartører og andre viktigheter. Men det er fremdeles noe som opptar hardcore playere, som interesserer seg for dette.

 

Beklager det var så absolutt ikke ment som en fornærmelse mot de

som liker achievements. For all del, alle har sine aspekter ved

gaming de liker. Var bare ment som en slags begrunnelse på hvorfor

jeg ikke har maksa ut et eneste spill :p

 

Slapp av alt er heldigvis ikke flaming eller konkurranse her på webben.

"jeg synes ikke achievments er noe stas" var ikke en setning jeg ville

rakke ned på noen med, men hvis jeg fornærmet så unnskyld. Det jeg mente

med "kun en achievement" var at jeg som oftest vil ha bittelitt mer ingame som

reward for noe som tar masse tid. En ny drakt, nytt level, nytt våpen

eller noe annet småtteri. Anyways relax i wasnt flaming or critizing

just rambling :)

 

 

Vel. Ført, så tar du deg bryet med å "klikke" på et topic, som fokuserer på hvilke spill en har makset ut, og så kommer du med en forklaring på hvorfor du i det hele tatt ikke bryr deg om(Ei heller synest det ikke er noe stas) achievements. Pointet er vel at det i hovedsak ikke trenges noen begrunnelse for at du overhode ikke bryr deg om achievements, da dette blir fullstendig unødvendig i en tråd som fokuserer på NETTOPP hvilke achievements en har makset ut, og at du heller bør holde deg unna, slik de fleste andre gjør, som ikke bryr seg om det.

 

Jeg logger meg ikke inn på et forum som dreier seg om hvilke sportslige pokaler/militære dekorasjoner etc. En har oppnåd, for så å bare legge ut om hvorfor jeg overhode ikke bryr meg om dette. Det blir fullstendig unødvendig og tåpelig. Denne tråden fokuserer ikke på "Hva en synest om achievements", men snarere hvilke spill en har oppnåd alle de elektroniske pokalene (Achievements), som er mulig å oppnå.

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke helt pointet ditt i at du en gang gidder å svare i tråd, som fokuserer på hvilke spill en har makset ut, når du sier at du ikke bryr deg om achievements. Det er vel ingen logikk at du engang tar deg bryet med å kaste vekk din "dyrebare" tid, for å påpeke at du ikke synest achievements er noe "stas", og at du ei heller har giddet å makse ut noen spill. Da foreslår jeg heller at du starter opp en ny tråd, for dere som overhodet ikke synest achievements er noe stas, eller finner på noe annet å gjøre.

1206377374258.jpg

 

 

On-topic: Alltid litt kjekt når en sånn achievement-melding plutselig dukker opp uforventet. Men jeg forsøker ikke å oppnå dem eller å "makse ut" et spill. Da synes jeg at interessen med spillet forvinner og man blir dessverre mindre "oppslukket" i spillet når achievements blir et mål i seg selv.

Lenke til kommentar
Word til deg over.

 

Snakk om å overreagere.

 

For mange nærtagne personer online!

 

 

Og premien for dangens mest tåpelige kommentar går til deg. Denne tråden fokuserer ikke på subjektive meninger om det elektroniske poengsystemet Microsoft har inkludert i konsollen sin, men snarere hvilke deler av dem en faktisk har klart å oppnå, noe som har blitt gjentatt til det kjedsomelige.

 

"For mange nærtagne personer online!"

 

Vel.. Det er for mange idiotiske personer online, som kommer med meningsløse innspill, uten rot av rasjonalitet og logikk, med snarere tar ting ut av sin sammenheng, for å mønstre opp meningsløst tull. Om du ikke er i besittelse av en kapasitet til å faktisk kunne lese, eller bare ikke gidder å lese hva tråden faktisk fokuserer på, så gjør du ikke annet enn å fremstille deg selv som en tulling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...