Gå til innhold

Hvor mange spill har du 1000/1000 i?


SAS1984

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om det ikkje er noen achivements i Call of Duty 4 online? bare singel player?

 

Bare singleplayer ja. Hadde vært gøy med multiplayer achivements også. Ganske vanskelig allerede da. Er litt stress å runne det på Veteran. Motstanderene er så sykt irriterende, det vet alltid hvor du er. Mens vennene dine i spillet er helt tragiske.

Lenke til kommentar
Om det ikkje er noen achivements i Call of Duty 4 online? bare singel player?

 

Bare singleplayer ja. Hadde vært gøy med multiplayer achivements også. Ganske vanskelig allerede da. Er litt stress å runne det på Veteran. Motstanderene er så sykt irriterende, det vet alltid hvor du er. Mens vennene dine i spillet er helt tragiske.

Stemmer det! Er jævlig iriterende at motstanderen (AIene) skyter bare på deg :p er typisk Cod det, husker det var akkurat slik i 2ern også...

Lenke til kommentar
nå va call of duty i boks (1000/1000)

 

ja syk at dei bare skyter på deg, men fins ikkje mye som e så bra som å klara noe ein har slette med i lang tid.

Gratulerer! Digg å komme til siste scenen på mile high? =) (antar du i likhet med meg tok det sist?)

Lenke til kommentar
Bare singleplayer ja. Hadde vært gøy med multiplayer achivements også. Ganske vanskelig allerede da. Er litt stress å runne det på Veteran. Motstanderene er så sykt irriterende, det vet alltid hvor du er. Mens vennene dine i spillet er helt tragiske.

Synes Veteran på CoD4 var rimelig lett jeg, hvis en ser bort ifra epilogen... Står så sykt fast i CoD3 nå, har prøvd på det samme i 7 timer uten å få det til :blush: SKAL ha 150G for å runna det på Veteran :ph34r:

Lenke til kommentar

Yess! Nå har jeg endelig klart 1000/1000 i Call of Duty 4! :D

Klarte Mile High Club etter 30 minutter eller noe :)

Så, her er spilla jeg har 1000/1000 i:

 

-Skate, 1000/1000

-Call of Duty 4, 1000/1000

 

Så da mangler jeg bare i Army of Two, som jeg bare har 270 i nå :p

Låner også PGR4 og Prey som jeg har lyst til å prøve å få en del i :D

Lenke til kommentar

Wow, Kvalen. Ganske najs å klare alle achievmentene i Hexic! Selv mangler jeg to; Grand Pearl Pooh-bah (har klart å lage 5 black pearls) og Hexic Addict. Tviler på at jeg gidder å ta Hexic Addict, men Grand Pearl Pooh-bah klarer jeg nok om jeg gidder (noe jeg ikke gjør :p). Uansett, en gratulasjon er VIRKELIG på sin plass, så gratulerer!

 

Har selv nylig klart 1000/1000 på Mass Effect, noe som etterhvert gjorde spillet utrolig kjedelig, og som igjen gjorde den nye DLC'en nærmest uspillbart dessverre :( Måtte tvinge meg gjennom DLCen for de skarve 50 poengene. Men hva gjør man ikke for points? :p

 

Da er min liste slik:

FIFA 06 RTFWC 1000/1000

Guitar Hero 2 1000/1000

Mass Effect 1050/1050

 

Golden Axe 200/200

SWOS 200/200

Carcassonne 200/200

 

Så gjenstår det å se om jeg klarer/gidder 1000/1000 i Army of Two (er ikke helt fan av multiplayer achievements, for jeg er som regel ikke dyktig nok til å ta de ;)) og Lost Odyssey. :)

Lenke til kommentar
Yess! Nå har jeg endelig klart 1000/1000 i Call of Duty 4! :D

Klarte Mile High Club etter 30 minutter eller noe :)

Så, her er spilla jeg har 1000/1000 i:

 

-Skate, 1000/1000

-Call of Duty 4, 1000/1000

 

Så da mangler jeg bare i Army of Two, som jeg bare har 270 i nå :p

Låner også PGR4 og Prey som jeg har lyst til å prøve å få en del i :D

 

gratulera kossen føleles det med 1000 i cod?

Lenke til kommentar
Da har jeg fått 1000/1000 i mitt første spill, og det ble Two Worlds :woot:

Was?hvordan klarte du det?Husker det var en grotte jeg ikke kom inni(ble teleportert bort når jeg entret den).Lastet ned patchen i høst som fixet dette,men har fortsatt ikke fått achievementet.Det eneste jeg manglet hvis jeg ikke husker feil....

Lenke til kommentar
Wow, Kvalen. Ganske najs å klare alle achievmentene i Hexic! Selv mangler jeg to; Grand Pearl Pooh-bah (har klart å lage 5 black pearls) og Hexic Addict. Tviler på at jeg gidder å ta Hexic Addict, men Grand Pearl Pooh-bah klarer jeg nok om jeg gidder (noe jeg ikke gjør :p). Uansett, en gratulasjon er VIRKELIG på sin plass, så gratulerer!

Takk takk! =) Kjedelig å få fem da. Hehe, kjipern. Hvis du vil ha ett tips når det gjelder Hexic Addict:

 

Spill timed mode. Gjør ett flytt, slik at den den starter å telle ned. Ikke gjør noe mer. Når den timer ut, er ett game fullført! =) Gjenta dette X antall ganger, hehe. Jeg så film samtidig (split-screen).

 

Lenke til kommentar
Takk takk! =) Kjedelig å få fem da. Hehe, kjipern. Hvis du vil ha ett tips når det gjelder Hexic Addict:

 

Spill timed mode. Gjør ett flytt, slik at den den starter å telle ned. Ikke gjør noe mer. Når den timer ut, er ett game fullført! =) Gjenta dette X antall ganger, hehe. Jeg så film samtidig (split-screen).

Ahh, takk for tipset :) Fikk du foressten Grand Pearl Pooh-bah i Marathon mode eller?

Lenke til kommentar
Takk takk! =) Kjedelig å få fem da. Hehe, kjipern. Hvis du vil ha ett tips når det gjelder Hexic Addict:

 

Spill timed mode. Gjør ett flytt, slik at den den starter å telle ned. Ikke gjør noe mer. Når den timer ut, er ett game fullført! =) Gjenta dette X antall ganger, hehe. Jeg så film samtidig (split-screen).

Ahh, takk for tipset :) Fikk du foressten Grand Pearl Pooh-bah i Marathon mode eller?

Det er korrekt. =) Tror ikke timed mode er rett sted å prøve seg! Hehe. Du kan jo lese litt på Hexic info.

Endret av Kvalen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...