Gå til innhold

Hvor mange spill har du 1000/1000 i?


SAS1984

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste spillet jeg har er Halo 3, den armoren er bare <3.

Har ikke giddet å prøve i flere spill, ettersom det tok enormt langt tid i bare Halo 3.

 

har forresten hørt at EA spill har en tendens til å være lette å få gamerscore i.

 

Tror mange av ubisoft sine spill er verre. For eksempel king kong og lost.

Lenke til kommentar

Da kan Blacksite og TMNT føres opp på listen min over spill med 1000/1000. Jobber for tiden med COD3, hvor jeg i det gitte øyeblikk har 880/1000. Når jeg er ferdig med deg, skal jeg bevege meg tilbake til Two Worlds, for å finne finne alle "locations" (Agh.. Hater slike achievements) og GTA4.

Lenke til kommentar
Da er min Gamerscore oppe i 45662 i dette gitte øyeblikk. Jobber mot full pott i Two Worlds, Mass Effect og Blacksite for øyeblikket. Opplevde en sykt irriterende glitch i Two Worlds, som gjorde at jeg ikke fikk unlocked "Visit all locations" achievementet.

Fytti helvete, jeg skjønner ikke at dere får så mye GS. Jeg synes jeg har spilt mye, og jeg har rundt 8000.

 

Må bare fortelle dere at jeg nettopp fikk 200 (av 200) i geometry wars: retro evolved 2 :cool:

Ikke værst.

Lenke til kommentar

Etter inspirasjon fra denne tråden, fikk jeg nettopp mitt første 1000/1000. Er vel nesten gått et par år siden jeg sist spilte Amped 3, men starta det opp i dag og bestemte meg for å få gull på alle 240 challenges, og det gikk jo ganske greit. Hadde mange flere gull enn jeg mente å huske fra før.

 

Har også 900/1000 i Lost Odyssey og 1050/1250 i Gears of War. Andre spill har ofte en tendens til å stanse opp på 700-900, som f.eks. Ninja Gaiden 2, Halo 3, Bioshock osv. Har 200/200 i Worms, da :)

Lenke til kommentar

Det er enkelte spill jeg bare ikke orker å få 1000 på. Fikk endelig 1000 på The Darkness da! Den satt langt inne, ikke sant Thomas? ;)

 

Nå er det Beowulf som skal til pers, nærmer meg da men faen for et drittspill.. Må finne en måte å kverke den helvetes dragen på i dag..

 

For tilnærmet oppdatert score, se link i signaturen min. Der finner du for øvrig Thomas (This is Thomas) og Raul07 (Promp13) også. Snart trådstarter også kanskje, dersom han fortsetter i nåværende tempo :thumbup: Husker vi boosta Lost Planet for en stund tilbake forresten, takk for hjelpen :)

Endret av This is David
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...