Gå til innhold

Hvor mange spill har du 1000/1000 i?


SAS1984

Anbefalte innlegg

Er det verdens undergang at han gikk litt off-topic?

 

Du må gå ut å få deg litt luft.

 

 

Makan til kranglefant!

 

 

Du tar deg jo bryet med å skrive et laaaangt innlegg bare for å understreke at dette er en tråd der man bare kan poste hvilke spill man har makset.

 

Du går jo way-off topic selv!

 

La det ligge:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det verdens undergang at han gikk litt off-topic?

 

Du må gå ut å få deg litt luft.

 

 

Makan til kranglefant!

 

 

Du tar deg jo bryet med å skrive et laaaangt innlegg bare for å understreke at dette er en tråd der man bare kan poste hvilke spill man har makset.

 

Du går jo way-off topic selv!

 

La det ligge:)

 

 

Og dette kommer fra en person, som er såpass selvmotsigende at du tar deg bryet med å lese det, uten å komme med noe informativt, men snarere meningsløst tull, fra ende til annen.

 

Jeg påpeker det faktum, for tullinger som deg (som tydeligvis ikke har lært seg å lese ennå), hva dette topicet faktist dreier seg om.

 

"Du må gå ut å få deg litt luft"

 

Eneste luften her, må nok være den som svever mellom ørene dine, siden du A.) Ikke klarer å holde deg til topicets struktuterte mål, samt B.) Kommer med meningsløst viss vass, uten å faktisk bidra med noe informativt, relatert til topicet.

Lenke til kommentar
Unnskyld for at jeg ødela tråden din.

 

Det virker som at dette går hardt innpå deg, så jeg skal passe på at alle mine innlegg i fremtiden (i dine tråder) skal være i rett kontekst i forhold til nevnte topic.

 

 

Håper ikke dette ødela resten av dagen din!

 

 

hehe... Kan ikke gjøre annet enn å flire av deg. Med en slik mentalitet du er i besittelse av, ikke ulikt et barns: "Min pappa er sterkere enn din pappa, og du er dum... Fordi jeg sier det, men ikke gidd å krangle på det, bare la det ligge"

 

Med dine ALLE 3 poster, i dette topicet, har du hverken klart å bidra med noe informativt eller meningsfullt. Med en slik innstilling/mentalitet du har, så blir jeg ikke overrasket over om jeg finner deg på PS3-delen av forumet, Gamer.no, under et topic som omhandler PS3, Thropies/spill/Blu-ray eller andre PS3 relatert ting, med et innlegg som :"PS3 er dritt. Xbox360/wii/PCer mye bedre... Alle andre som kommenterer det jeg sier nå, eller påpeker det faktum at jeg bare kommer med meningsløst tull nå, er noen kranglefanter som bare burde la det ligge, og heller få seg et liv."

 

Igjen.. Jeg, så pressiserer jeg at du IKKE har bidrat med noe informativt,ei heller virker det som om du har intersjoner om å gjøre det. Så da foreslår jeg heller at du, som majoriteten av folk her inne, som ikke bryr seg om achievements, heller holder seg unna dette topicet.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
Prøver og få 1000/1000 i Bf:BC men den ene bekjymrer meg litt vell:

 

10002 kills online? Dette må da ta en evighet?

 

 

Holder delvis på med å prøve å få det achievementet selv. Ja, det kommer nok til å ta en stund å få tak i det achievementet. Men i forhold til achievements som "Seriously", fra Gears of War (Som det tydeligvis er MANGE som er i besittelse av), så burde det være rimelig enkelt. Har i det gitte øyeblikk 945GS in Bad Company. Mangler All badges" og "10002" kills. Tviler på at jeg får dem på denne siden av jul.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar

Du tar kaka.

 

Seriøst.

 

"Jeg, så pressiserer jeg at du IKKE har bidrat med noe informativt,ei heller virker det som om du har intersjoner om å gjøre det."

 

Siden du tok deg frihet til å bemerke mine lesekunnskaper vil jeg PRESISERE at jeg vet jeg ikke har BIDRATT med noe informativt, og jeg har fra nå av ingen INTENSJON om å fortsette denne idiotiske "diskusjonen".

 

 

Jeg bemerket EN liten ting. Så langer du ut både det ene og det andre, prøver å trykke meg ned i søla med idiotiske og nedsettende kommentarer.

 

Er det rart jeg poster videre da? Når det ene svaret ditt topper det andre med jeg-er-mye-smartere-enn-alle-andre mentalitet?

 

 

Let it go bro!

Endret av Neptjune
Lenke til kommentar
Du tar kaka.

 

Seriøst.

 

"Jeg, så pressiserer jeg at du IKKE har bidrat med noe informativt,ei heller virker det som om du har intersjoner om å gjøre det."

 

Siden du tok deg frihet til å bemerke mine lesekunnskaper vil jeg PRESISERE at jeg vet jeg ikke har BIDRATT med noe informativt, og jeg har fra nå av ingen INTENSJON om å fortsette denne idiotiske "diskusjonen".

 

 

Jeg bemerket EN liten ting. Så langer du ut både det ene og det andre, prøver å trykke meg ned i søla med idiotiske og nedsettende kommentarer.

 

Er det rart jeg poster videre da? Når det ene svaret ditt topper det andre med jeg-er-mye-smartere-enn-alle-andre mentalitet?

 

 

Let it go bro!

 

Du sier her, at du VET at du ikke bidrar med noe informativt, i henhold til topicets tema, samt at du ikke har planer om det fremover, likevel fortsetter du å poste meningsløse poster, som bygger oppunder mine utalelser ang. Det faktum at du faktisk ikke gjør ennet enn å ødelegge for temaet i topicet, samt dets seriøse postere. Du fremstiller deg selv som en selvmotsigende tulling med dette. At du sågar presterer å si at jeg fremstår som "smartere-enn-alle-andre" (Som du så fint sa), så kan jeg ikke gjøre annet enn å glise, og om annet, si at det er faktisk du med dine "overhodet-ikke-konstruktive" innspill som fremstiller meg som "smartere-enn-deg".

Lenke til kommentar
jeg har 1000/1000 i Hitman: Blood Money.

 

Er snart på 1000 i Lost Odyssey, TW 07, COD 4, Call of Juarez og Gun.

 

Ikke akkurat noe å skryte av, men har ikke hatt maskinen så lenge heller.

 

 

Bra!!! Vi tok poenget her ja... Det finnest håp for alle. Hvis vi nå kan forholde oss til topicets tema, slik du faktisk helt korrekt har gjort her, så er jeg villig til å begrave stridsøksen min, og heller snakke/fokusere på hvordan vi/du/alle kan klare å skvise ut de siste poengene som gjør at gamertaget ditt blir prydet med et elektronisk-vakkert 1000/1000.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar

Ikke gå over styr folkens bidro bare med litt småprat til

tråden siden jeg hadde lest igjennom den. Er jo interresant

å se hvilke spill folk liker å bruke mye tid på.

 

For å følge de strenge trådreglene her så er min beste

score 720 på Lost Odyssey (sa jeg var slapp).

 

Og et spørsmål til folkens: Jeg har drevet litt og lett etter

hidden packages og stunts i tidligere GTA spill (for mye

bra spill til at jeg har hatt tid på gta4), men siden

4'ern er på 360, så tipper jeg disse er achievements.

Er det ikke inn i granskauen hardt å finne alle? Liker

å explore litt men støtte bare på et par ved slumptreff.

Lenke til kommentar

Blasta en i parken :D

 

 

I de tre spillene jeg har så ahr jeg sånn ca 500gs totalt, men har nettopp kjøpt xbox og den står nede så pappa + mamma tar tven.

 

BF:BC = ca 300GS

 

GTAIV = ca 150gs

 

Tony Hawk= ca 70-80gs

(kjøpte bare siden det var på salg til 99,- men resten skal prøve 1000/1000 i :) )

 

 

 

"Edit: Har ikke prøvd og få GamerScore dette er bare det jeg har av og spille de, har bare klart BF:BC. Holder på og klare det på hard nå"

Endret av Masterfifty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...