Gå til innhold

Xboxen riper opp Gears Of War CD-en min! What to do?


Eriqo

Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Satt og spilte campaign på Gears of War. Er i Fenix`s hus, og så kom en checkpoint. Da kommer meldingen " The disc is unreadeble. Please clean it with a soft clot" osv osv.

 

Før dette skjedde hørte jeg en slags høy summing fra Xboxen. Ikke slik som når den riper opp, men som når den starter.

Så tar jeg ut CD-en og den har en TYDELIG stoor rund ripe. Helt klart lagd av Xboxen. Kan man få erstatning for dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo!

 

Satt og spilte campaign på Gears of War. Er i Fenix`s hus, og så kom en checkpoint. Da kommer meldingen " The disc is unreadeble. Please clean it with a soft clot" osv osv.

 

Før dette skjedde hørte jeg en slags høy summing fra Xboxen. Ikke slik som når den riper opp, men som når den starter.

Så tar jeg ut CD-en og den har en TYDELIG stoor rund ripe. Helt klart lagd av Xboxen. Kan man få erstatning for dette?

 

Hvis du skal få det så må du vel bevise at det er xboxe sin skyld. Det høres forferdelig kjipt ut :|

Du kan jo levere xboxen din for å få den skjekka. Hvis de finner ut noe da så får du garantert nytt spill. Skjedd slikt med flere spill?

Lenke til kommentar
Hallo!

 

Satt og spilte campaign på Gears of War. Er i Fenix`s hus, og så kom en checkpoint. Da kommer meldingen " The disc is unreadeble. Please clean it with a soft clot" osv osv.

 

Før dette skjedde hørte jeg en slags høy summing fra Xboxen. Ikke slik som når den riper opp, men som når den starter.

Så tar jeg ut CD-en og den har en TYDELIG stoor rund ripe. Helt klart lagd av Xboxen. Kan man få erstatning for dette?

 

Hvis du skal få det så må du vel bevise at det er xboxe sin skyld. Det høres forferdelig kjipt ut :|

Du kan jo levere xboxen din for å få den skjekka. Hvis de finner ut noe da så får du garantert nytt spill. Skjedd slikt med flere spill?

 

 

Nei, kun dette. Men det funker å spille etterpå, men ikke å loade der hvor jeg er. Der stopper den.

Sende inn til Microsoft for å få den sjekka? Tror jeg står over det!

Lenke til kommentar

xboxen riper ikke opp spill. Det er UMULIG. Det som er greia, er at man ikke kan bevege maskinen mens den er igang. Det som skjer, er at folk skrur av maskinen og kommer borti xboxen før dvddrevet har sluttet å snurre, som gjør at spillene blir ødelagte. Dersom du tar ut spillet/filmen før du skrur av maskina, er du sikra at spillene dine ikke blir ødelagt.

 

Jeg husker til og med fra den gamle xboxen at man fikk beskjed om å ta ut spilla før man skrudde den av..

Lenke til kommentar
Hallo!

 

Satt og spilte campaign på Gears of War. Er i Fenix`s hus, og så kom en checkpoint. Da kommer meldingen " The disc is unreadeble. Please clean it with a soft clot" osv osv.

 

Før dette skjedde hørte jeg en slags høy summing fra Xboxen. Ikke slik som når den riper opp, men som når den starter.

Så tar jeg ut CD-en og den har en TYDELIG stoor rund ripe. Helt klart lagd av Xboxen. Kan man få erstatning for dette?

 

Les her:

Fikk ny cd

Lenke til kommentar
xboxen riper ikke opp spill. Det er UMULIG.

 

Tror faktisk dette er MULIG.

 

Jeg satt hos en kamerat og spilte et bilspill på xbox 360 og plutselig kom det en grusom lyd fra maskinen. Etter en stund stoppet den og vi tok ut CDen for å sjekke. En stor dyp ring rundt hele CDen som gjorde hele greia uleselig. Nærmeste person var fire meter unna.

 

Høres ut som om du kanskje har en dårlig (surprise!) xbox, tror det er mulig å sende den inn for å bli fikset, siden det er en ganske alvorlig feil.

Lenke til kommentar
xboxen riper ikke opp spill. Det er UMULIG.

 

Tror faktisk dette er MULIG.

 

Jeg satt hos en kamerat og spilte et bilspill på xbox 360 og plutselig kom det en grusom lyd fra maskinen. Etter en stund stoppet den og vi tok ut CDen for å sjekke. En stor dyp ring rundt hele CDen som gjorde hele greia uleselig. Nærmeste person var fire meter unna.

 

Høres ut som om du kanskje har en dårlig (surprise!) xbox, tror det er mulig å sende den inn for å bli fikset, siden det er en ganske alvorlig feil.

 

 

Dette er fullt mulig!

Jeg har hørt lyden når man kommer borti xboxen og den riper spillet. En skarp skjære lyd på en måte.

Mens denne lyden var mer som en summe lyd. HØY summe lyd..

Lenke til kommentar
xboxen riper ikke opp spill. Det er UMULIG. Det som er greia, er at man ikke kan bevege maskinen mens den er igang. Det som skjer, er at folk skrur av maskinen og kommer borti xboxen før dvddrevet har sluttet å snurre, som gjør at spillene blir ødelagte. Dersom du tar ut spillet/filmen før du skrur av maskina, er du sikra at spillene dine ikke blir ødelagt.

 

Jeg husker til og med fra den gamle xboxen at man fikk beskjed om å ta ut spilla før man skrudde den av..

 

Eh! Husker du når 360 kom ut?

Husker du Xbox 1?

 

Jeg spillte "The Elders Scrolls 3" på Xbox 1 og platen ble bare mer og mer ripete. Runde riper. Tok jo ikke engang plata ut av Xboxen...

 

Så. Jeg tror sterkt på trådstarter...

Lenke til kommentar
xboxen riper ikke opp spill. Det er UMULIG. Det som er greia, er at man ikke kan bevege maskinen mens den er igang. Det som skjer, er at folk skrur av maskinen og kommer borti xboxen før dvddrevet har sluttet å snurre, som gjør at spillene blir ødelagte. Dersom du tar ut spillet/filmen før du skrur av maskina, er du sikra at spillene dine ikke blir ødelagt.

 

Jeg husker til og med fra den gamle xboxen at man fikk beskjed om å ta ut spilla før man skrudde den av..

 

Eh! Husker du når 360 kom ut?

Husker du Xbox 1?

 

Jeg spillte "The Elders Scrolls 3" på Xbox 1 og platen ble bare mer og mer ripete. Runde riper. Tok jo ikke engang plata ut av Xboxen...

 

Så. Jeg tror sterkt på trådstarter...

 

 

Ja, jeg har lest på mange forumer, blant annet her at folk får 100% runde riper uten at de rører Xboxen sin.

Sitter og skriver mail til Microsoft nå.

Btw.. Godt engelsk ord for "RIPER" ??? :S :p

Endret av Eriqo
Lenke til kommentar

poenget er at xboxen må være helt i ro.. Du kan f.eks hoppe i gulvet og det kan være nok til at boxen riper opp spillet... Så det er jo avhengig av diverse forhold da. Dersom xboxen ligger helt i ro på jevnt underlag og ingen tramper i gulvet osv, så er det ikke mulig å ripe opp spillet. Og dersom den gjør det, så får dere sette dere i ro eller noe :!:

Lenke til kommentar
poenget er at xboxen må være helt i ro.. Du kan f.eks hoppe i gulvet og det kan være nok til at boxen riper opp spillet... Så det er jo avhengig av diverse forhold da. Dersom xboxen ligger helt i ro på jevnt underlag og ingen tramper i gulvet osv, så er det ikke mulig å ripe opp spillet. Og dersom den gjør det, så får dere sette dere i ro eller noe :!:

 

 

Jeg er ikke typen som står og hopper hoppetau når jeg spiller Gears Of War.. Mulig det finnes sånne, men personlig LÅ JEG I SENGA OG XBOXEN CHILLAN 2 METER UNNA! :p

Smartypants..

Lenke til kommentar
poenget er at xboxen må være helt i ro.. Du kan f.eks hoppe i gulvet og det kan være nok til at boxen riper opp spillet... Så det er jo avhengig av diverse forhold da. Dersom xboxen ligger helt i ro på jevnt underlag og ingen tramper i gulvet osv, så er det ikke mulig å ripe opp spillet. Og dersom den gjør det, så får dere sette dere i ro eller noe :!:

 

Lenke til kommentar
xboxen riper ikke opp spill. Det er UMULIG. Det som er greia, er at man ikke kan bevege maskinen mens den er igang. Det som skjer, er at folk skrur av maskinen og kommer borti xboxen før dvddrevet har sluttet å snurre, som gjør at spillene blir ødelagte. Dersom du tar ut spillet/filmen før du skrur av maskina, er du sikra at spillene dine ikke blir ødelagt.

 

Jeg husker til og med fra den gamle xboxen at man fikk beskjed om å ta ut spilla før man skrudde den av..

 

Hvorfor er det umulig? Xboxen er jo ikke akkurat kjent for å være et stabilt stykke hardware, for å si det på den måten. Hvis fyren sier han ikke flytta på Xboxen, så gjorde han ikke det og da er det nok noe galt med konsollen. Du høres ut som du jobber for Microsoft eller no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...