Gå til innhold

Bokmålsfolk argumenterer for dårleg mot nynorsk


Douglas Quaid

Anbefalte innlegg

Eg har med tida fått inntrykk av at nynorskhatarar ikkje eig den steikje form for intelligens! Det Einaste ein høyrer er "Vi fåkke det til" og "Det ødelegger karakterene våre". Mange av dykk seier òg at de ikkje forstår nynorsk, og dermed er det ikkje vits i å lære det. Men dette er jo ein glimrande god grunn til akkurat å lære det. Ikkje sant?

Endret av Kalvegodt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker ikke Nynorsk for jeg syns det er unødvendig å ha 2 typer "norsk" det blir litt for dumt at man skal slite seg gjennom nynorsk (Snakker nesten nynorsk selv) bare for å lære det. For hvem skriver nynorsk på jobbintervju og på andre ting egentlig? Alle jeg har snakkt med har ikke brukt nynorsk EN gang etter de slutta med det på skolen.

 

 

 

bogmål FTW :D

 

 

Får 4/5 i nynorsk selv, så det er ikke for jeg ikke får det til ;)

Lenke til kommentar
Bokmålsfolk argumenterer for dårleg mot nynorsk.

 

Eg har med tida fått inntrykk av at nynorskhatarar ikkje eig den steikje(Dette er eit verb.) form for intelligens! Det einaste ein høyrer er "Vi fåkke det til" og "Det ødelegger karakterene våre". Mange av dykk seier òg at de ikkje forstår nynorsk, og dermed er det ingen vits i å lære det. Men dette er jo ein glimrande god grunn til akkurat å lære det. Ikkje sant?

 

 

Nynorsk kan vere hardt for fleire av oss. :)

Lenke til kommentar
Bokmålsfolk argumenterer for dårleg mot nynorsk.

 

Eg har med tida fått inntrykk av at nynorskhatarar ikkje eig den steikje(Dette er eit verb.) form for intelligens! Det einaste ein høyrer er "Vi fåkke det til" og "Det ødelegger karakterene våre". Mange av dykk seier òg at de ikkje forstår nynorsk, og dermed er det ingen vits i å lære det. Men dette er jo ein glimrande god grunn til akkurat å lære det. Ikkje sant?

 

 

Nynorsk kan vere hardt for fleire av oss. :)

 

No er eg ikkje heilt med...? Meiner du alle dei raude orda er skrivefeil?

Lenke til kommentar

Problemet er vel ikke at vi som ikke er så glade i nynorsk hater det, men mange, inklusivt meg selv, ser ikke poenget i lære dialekt, syntes dette burde være fordyping eller univeritetsstoff. Skjønner ikke helt problemet jeg ville ikke brydd meg om at nynorsk talende ikke lærte bokmål, de snakker og skriver på nynorsk uansett.

Lenke til kommentar

Eit anna spørsmål som passar litt inn i denne tråden her:

Kva er det med at alt av massemedia bruker bokmål? For meg virkar det som om media har eit prinsippielt hat/nektelse av at nynorsk i det heile tatt eksisterar. Før den andre verdskrigen var det faktisk fleir som skreiv nynorsk, enn bokmål.

Lenke til kommentar

@ Kalvegodt Sa ingeting om at nynorsk er bortkastet, det eg sa var at sidemål er bortkastet tid. Har hatt nynorsk 3/4 av skoi videregående. Liker ikke sidemål samme ka form det kommer i.

Det hjalp igrunn ikke at eg har dysleksi heller når eg skulle lære meg to skriftspråk.

 

@ aspic Synes igrunn at det er mye nynorsk i media. Kommer selfølgelig an på hvilke aviser du kjøpe osv, men bt for eksempel har ofte artikkler på nynorsk.

Endret av Akidon
Lenke til kommentar
@ aspic Synes igrunn at det er mye nynorsk i media. Kommer selfølgelig an på hvilke aviser du kjøpe osv, men bt for eksempel har ofte artikkler på nynorsk.

Du kan umogeleg meine seriøst at det er mykje nynorsk i media? Du trekkjer fram eit par artiklar i BT? Kor stor del av BT vil du anta er nynorsk? 5%? I tillegg skulle det berre mangle at BT (med hovudsete på vestlandet), skulle skrive litt nynorsk. Tross alt har ein god del frå vestlandet nynorsk som hovudmål. I landsdekkjandes aviser som VG, DB og aftenposten m.m. ser eg aldri nynorsk. Unntak må vere små debattinnlegg o.l. kor debattanten sjølv skriv nynorsk.

Joda! All kudos til NRK som faktisk prøver å jamstille litt i bruken av dei to språkformene, dog så er det den einaste tv-kanalen som faktisk gjer dette.

 

Det er eit politisk, kulturelt og historisk faktum at vi har to målformer i Noreg, og vi har hatt det sia 1885. Det finst to variantar av norsk, som alle i mediesamfunnet vårt møter dagleg. Alle må lære båe variantane, og tusenvis av dei som ein gong har skrive ”Spynorsk mordliste” utapå nynorskordlista si, hamnar ein gong i ei stilling der det forhatte sidemålet kjem til nytte. Det ville ha vore gale å ta frå folk noko dei får bruk for seinare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...