Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

A Short Explanation of twitter.com/webkafeen

  • Er du på denne lista skal du ha tilgang til å poste.
  • For å poste sender du en direct message til webkafeen.
  • Huskeliste før du poster:
    • Er det relatert til web?
    • Linker er alltid bra!
    • Korte spørsmål går fint, men de større kan vel tas opp på forumet.
    • Vi bør vel egentlig ikke svare via webkafeen, men heller til personen som spør?

    [*]Husk at hvem som helst kan følge og se på det vi poster.

    [*]Nå er det også enkelt å se hva vi i webkafeen holder på med :)

Noen ting jeg har glemt?

Lenke til kommentar

Litt usikker på det med å bruke Twitter som IM jeg også, men når det blir en samtale ut av det og man lurer på noe fortsetter man jo på Twitter - man bytter jo ikke til MSN eller kafeen for å spørre noen få spørsmål.

 

Men som Magnus sier her, samtalen mellom oss er min lengste, og den var ikke veldig lang :)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvilken side jeg snakker om hvis jeg nevner at den er blå med hvit/lyseblå skrift (Mye italic georgia og serif typeface). Den er skrevet av mange forskjellige faste bloggere. Og alle sidene har en stort bilde/firkant-del med overskrift og bilde eller sitat hvor bakgrunnen er en gradient fra hvit til grå og skriften er ganske lys grå?

 

Er en blogg som handler om design ut utvikling ja.

 

Greier ikke å huske hvilken side det var eller noen av de siste artiklene. Eneste jeg husker var at den var bra og at jeg har lyst til å finne den igjen.

Endret av JonT
Lenke til kommentar

Synest mister Zuckerberg skal ta det med ro og la Facebook vere som det er eg, og ikkje implementere alt mulig unødvendig piss. i alle fall slikt som chat er unødvendig. IMO.

 

For dei som har fulgt med på Download: The true story of the Internet på Discovery Science, så bruker han jo Facebook til å finne ut om Six degrees of separation stemmer, evt. til kva grad den gjer det. Ganske interessant forsøk igrunn, som forsåvidt vil kunne la seg gjere etterkvart som det blir fleire som registrerer seg på Facebook og dannar seg ein omgangskrets der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...