Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-df17e

Nå har jeg husleie på 4.500,- som er helt greit. Deler 80kvm med en kompis, noe jeg absolutt ikke er sugen på lenger :p

 

Tja, kanskje jeg skal finne meg en ny jobb og flytte til Bergen.... ?

 

EDIT: Er Netvibes nede igjen - Tor ? :(

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar

Er det ingen her som har tenkt på kjøp av leilighet altså? Når jeg endelig får ut fingeren nå, blir det nok kjøp av leilighet for min del.

 

Edit: Hovedgrunnen er at jeg ikke har noen som helst plan om å flytte fra Oslo de neste ti årene, og da mener jeg det er best å kjøpe i stedet for å leie. Bare hvis noen lurte liksom :)

Endret av Jesper Karsrud
Lenke til kommentar
Er det ingen her som har tenkt på kjøp av leilighet altså? Når jeg endelig får ut fingeren nå, blir det nok kjøp av leilighet for min del.

 

Edit: Hovedgrunnen er at jeg ikke har noen som helst plan om å flytte fra Oslo de neste ti årene, og da mener jeg det er best å kjøpe i stedet for å leie. Bare hvis noen lurte liksom :)

Jeg har jo tenkt å kjøpe, men ble kasta ut så rakk ikke :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Ja for det er jo veldig gode tider for kjøp nå om dagen... Dessuten skal det vel litt til for å få lån, så sant man ikke har en del egenkaptial, da.

Lenke til kommentar

Siden nyansatte Halvor var innom i dag (noe som for øvrig vil si at Keyteq > NSN, igjen), og kommenterte nettopp at jeg alltid var på forumet, vil jeg si at ja-jo, jeg er her en del, men det er veldig ofte sånne 'fortjente' fem-minuttere som omtales over her, eller så er det uvirksomme perioder hvor jeg venter på en kunde eller en kollega (det er langt fra alltid det lønner seg å sette i gang med et annet prosjekt når du vet at kollegaen din er ferdig om fem-ti minutter for eksempel, jo mer min dag fragmenteres jo mindre konsentrasjon får jeg).

 

Så alt i alt har jeg gode unnskyldninger for å tilbringe noe tid på forumet i arbeidstida. Og jeg røyker jo ikke... 8)

Tror vi alle her inne bruker passe mye tid på diskusjon.no. Bedre å sjekke forumet en gang i timen, enn å skulle ut på trappa for å røyke hele tida - som du selv påpeker. Jeg ser heller ikke grunnen til å sperre for MSN og spesifikke nettsider. I det lange løp er det nok lurer å snakke til sine medarbeidere, i stedet for å ubegrunnet nekte adgang.

 

Blir spennende å begynne hos KeyTeq!

 

Er Halvor gud siden han tipper balansen?

Ja.

 

Ja for det er jo veldig gode tider for kjøp nå om dagen... Dessuten skal det vel litt til for å få lån, så sant man ikke har en del egenkaptial, da.

Jeg vil påstå det er gode tider å kjøpe på. Prisene har mer eller mindre stagnert/synket bittelitt, og "alle andre" er redde for å kjøpe. Dermed er det større sjans for å finne en bra leilighet til en "rimelig" penge. Alle vet jo at renta beveger seg opp og ned hele tida, og et boliglån pleier man å nedbetale på over 20 år. At det er høy rente ved inngåelse av lånet, vil dermed ikke påvirke så alt for masse.

 

Skulle boligprisene synke etter at renta faller, vil det såklart være dumt å ha kjøpt nå, men det er nok mer sakelig å tro at boligprisene vil øke fremover.

Lenke til kommentar

http://dev.opera.com/articles/view/stop-using-ajax/

Må si jeg er enig.

For kontrollpanelet vårt kreves det en kapabel browser med javascript da alt faktisk er javascript.

Men ikke pokker om det skal kreves javascript i frontend løsningen.

Det kommer jeg til å kjempe for.

 

Tor: det var bilder. :)

 

Og fuck mask, gi meg foreground-image! da kan jeg lage mask også

Endret av Steinmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...