Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oppdater RSS-leserne deres! :)

 

(Under utvikling, både grafisk og obviously på innholdfronten, men det kommer litt etter litt.)

Ikke så imponert av artiklen :p

 

Noen som kan komme med noen virkelig flotte autofunksjoner?

Jeg synes det faktum at sms koden du må sende tilbake til twitter utelukkende består av de første tegnene på mobiltastaturet går inn under dette og er en fantastisk greie!

Blir glad når jeg finner slike funksjoner.

Lenke til kommentar
Automagi-scriptet tok ikke Ståle for å være en gutt, men ståle ble.

Fikset nå. :)

 

Oppdater RSS-leserne deres! :)

 

(Under utvikling, både grafisk og obviously på innholdfronten, men det kommer litt etter litt.)

Ikke så imponert av artiklen :p

 

Noen som kan komme med noen virkelig flotte autofunksjoner?

Jeg synes det faktum at sms koden du må sende tilbake til twitter utelukkende består av de første tegnene på mobiltastaturet går inn under dette og er en fantastisk greie!

Blir glad når jeg finner slike funksjoner.

It's a start, innit? ;)

Lenke til kommentar

Enkelt, men samtidig utrolig genialt, Mikael! :) Prøvde med alle navn som falt inn, fant ingen feil. Jeg regner imidlertid med at det er en del feil med utenlandske navn, for ikke å snakke om problemet med navn som begge kjønn kan ha. Hva med å legge til en array med tvekjønnede navn ("$shemale")?

Lenke til kommentar
Tja, jeg kan ikke si jeg likte menyen så godt. Den er pen og alt det der, men i mine øyne skal det aktive menyelementet forandre stil på hover, ikke de inaktive. Godt mulig jeg bare er sær.

 

Ellers et lett og pent design. :)

 

Skader ikke å tenke litt annerledes vet du. ;)

Tusen takk, Floodie :) Men jeg vurderer å slenge på en litt subtil forandring på det aktive menyelementet i tillegg til blur-en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...