Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Må vel si prisene er ganske greie med SAS til USA nå:

 

- New York 3.799 kr

- Washington DC 4.499 kr

- Chicago 4.499 kr

- San Francisco 4.999 kr

 

Bestill senest 1. oktober. Reis mellom 3. november 2013 - 31. mars 2014

Ikke særlig spesielle priser. KLM, Lufthansa, United og muligens noen flere ligger flere hundre under dette akkurat nå.

Lenke til kommentar

 

Det er er ikke billig i det hele tatt. De billigste billettene til New York med Norwegian ligger på 2200 i november og 2000 i desember. Da har man ikke like stor valgfrihet hva avreise- og returdato angår, men det er allikevel nesten halve prisen.

Det er sant, men med tanke på alle problemene er kanskje ikke en tur med Norwegian til USA det første jeg ville bestilt. I tillegg så ser jeg på lavpriskalenderen at de prisene du oppgir eksisterer på veldig ugunstige tider. Såklart hvis 17. nov - 28. nov passer får man tur til 2.200 kr. De fleste skal vel ha bagasje og mat og da er du oppe i 3.000 kr. Hvis du vil ha 2.000 kr-reise i desember må du være borte også ganske så lenge og reise hjem på juleaften, noe som vil si at du kommer hjem 1. juledag, ellers er de overhodet ikke noe rimeligere enn SAS. Norwegian kan være rimelig hvis man f.eks. bestiller meget tidlig og får gunstige datoer og spesielt hvis man reiser uten mat og bagasje en vei, men de fleste vil vel shoppe en del når de er over og har som oftest koffert fra før av.

 

 

 

Ikke særlig spesielle priser. KLM, Lufthansa, United og muligens noen flere ligger flere hundre under dette akkurat nå.

Det var ikke så galt. Så United var nede på rett under 3.600 kr t/r New York hvertfall. Eneste minuset der er vel bare 50% grunnpoeng av eurobonuspoeng såvidt jeg har forstått det, hvis det er av betydning for noen.

Endret av notus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det var ikke så galt. Så United var nede på rett under 3.600 kr t/r New York hvertfall. Eneste minuset der er vel bare 50% grunnpoeng av eurobonuspoeng såvidt jeg har forstått det, hvis det er av betydning for noen.

United er vel også hakket kjipere på service ombord, men poenget var uansett at dette ikke var så spesielle priser.

Lenke til kommentar

United er vel også hakket kjipere på service ombord, men poenget var uansett at dette ikke var så spesielle priser.

Ja, var ikke spesielt bra priser da når de andre har lagt seg under/lå under fra før av. Uansett 3.500 kr inkl bagasje og mat t/r New York er nok noe av det rimeligste vi kan regne med i framtiden vil jeg tro. Iceland Air og tilbudene som var for et par år siden kommer vel ikke igjen med det første (?).

Lenke til kommentar

Holder på skaffe meg flybilleter til sydney fra bergen for meg i madammen i april. Ligger noen billetter ute nå til ca 8000 med Virgin Atlantic. Regner med at det ikke blir så veldig mye billigere enn dette. Men etter å sett litt rundt på nettet så ble jeg litt skeptisk til Virgin Atlantic. Noen som har prøvd de?
Regner med det ikker er singapore airlines standard over de. Vil det være værdt å gå opp til en pris på 19000 for to stykk for å fly singapore airlines i stedet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...