Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vært i Japan i januar? Og kommer andre selskaper til å svare?

Har vært i Tokyo i slutten av februar og hadde da strålende være med 20 grader og blomstring. Var riktignok ganske heldig med været da. Okinawa ligger endel lengere dør, faktisk lengere sør enn Kanariøyene. Mens forventet vær i Tokyo i februar er 3/10 grader natt/dag er den 14/19 grader natt/dag i Naha. Det er burde altså være fine forhold for utflukter og til å se på natur.

 

Selv har jeg en stund vurdert å reise til øya Ishigaki enda lengere sør i øygruppen hvor temperaturen ligger på 16/21 i februar. Hadde tenkt å snorkle/dykke der, men det er det for kjølig til på vinteren.

Lenke til kommentar

Ishigaki har jeg vært, utrolig fint sted :)

Var der i slutten av oktober, skal egentlig være veldig fint da men jeg klarte akkurat å komme ditt på slutten av en syklon og starten på den neste, så var litt ruskevær. Men innimellom var det fint. Og faktisk veldig varmt.

 

Men tipper det blir fort kaldt i januar februar. Selv om det ikke er kaldere enn en norsk sommer.

Lenke til kommentar
noen tips til tur, hvor som helst utafor europa fra 29juli til 4 august?

Ikke for en billig penge på så kort varsel og midt i fellesferien.

 

Zhangjiajie med innreise via for eksempel Chongqing til 6k som er det dobbelte av beste pris.

Husker ikke om det var du som nylig var Tblisi, men du burde får deg en tur dit for ned mot 3k, men god planlegging hadde prisen vært 1k slik jeg betalte dit.

 

Kan du reise ut den 28. kommer du deg for

-4700 til Shiraz som er varmt, men eksotisk

-5200 til Nagoya som er vått men eksotisk. Et godt utgangspunkt for en ukes rundreise med Japan Rail Pass.

Lenke til kommentar
Noen tips til billig fly en vei så nærme Odessa som mulig? 27-28 juni.
Odessa til 1700 slår man neppe på så kort frist.

 

Har flydd billigere til Simferopol, men det er vel litt kronglete derifra og du får det ikke billigere enn Odessa.

Chisinau er det muligens lettere å reise fra, men du flyr ikke billigere dit på de datoene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...