Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å satse på gode tilbud til populære destinasjoner like før avreisetidspunkt i høysesong er sjelden særlig lønnsomt. Det er selvsagt umulig å utelukke at det ikke kommer et bedre tilbud enn det du klarer å finne nå, men jeg tipper sjansen er større for at du en stund fremover i tid opplever at prisene har økt.

Lenke til kommentar

Å satse på gode tilbud til populære destinasjoner like før avreisetidspunkt i høysesong er sjelden særlig lønnsomt. Det er selvsagt umulig å utelukke at det ikke kommer et bedre tilbud enn det du klarer å finne nå, men jeg tipper sjansen er større for at du en stund fremover i tid opplever at prisene har økt.

Spør fordi jeg vet at en del folk på dette forumet har oversikt over når flyselskaper har kampanjer, før de er annonsert. Skal sørge for at mamma ikke bestiller rett før hun skal fly. Takk for hjelpen. Case closed.
Lenke til kommentar

Selv om det virker som risky business å fly med norwegian.

 

Risky? Hvorfor? Lurer fordi jeg har reist mer eller mindre utelukkende med Norwegian de siste, tja, 10-12 årene. Aldri ett eneste problem, utenom to reiser da det var streik på flyplassen i utlandet. Ikke akkurat Norwegian sin feil.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Betalte mindre enn det for min neste tur dit og da er tog videre også inkludert. :green:

 

 

 

Wow; hvordan fikk du til det?

 

 

 

@Sector: Jeg fløy tur/retur med de (dreamliner) og opplevde det som en helt grei flytur. Hadde med matpakke og ei bok (flaks var det, for utvalget på underholdningssystemet var heller labert). Ingen forsinkelser på min flyvning og jeg fikk sete sammen med dama til tross for at vi ikke hadde reservert på forhånd.

Lenke til kommentar

 

Betalte mindre enn det for min neste tur dit og da er tog videre også inkludert. :green:

 

 

 

Wow; hvordan fikk du til det?

Tipper det var snakk om en bestilling hos Widerøe en helg i desember. Var en helg det var feil i amadeus sine systemer som førte til at YQ ikke ble lagt til på prisene, noe som førte til helt latterlig billige billetter med f.eks. United.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...