Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Skal reise rundt i Asia i sommer og ta utgangspunkt i Bangkok. Et kjapt søk hos Norwegian viser at tur/retur Stavanger - Bangkok fra slutten av mai til slutten av juni koster ned mot 3800, men dette blir uaktuelt å bestille før januar pga usikkerhet rundt eksamensdatoer. Er det sannsynlig at prisen kommer til å holde seg så lav frem til januar, eller må jeg regne med at den stiger en del?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det noe system i når tilbudene kommer? Eller er det helt vilkårlig? Håper på et raskt tilbud til Bogota, som Lufthansa hadde noen av tidligere.

Om alle visste at Lufthansa hvert år har gode tilbud til Bogota midt i november eller at Finnair har gode tilbud til Beijing i august så ville de tjent mye mindre penger. Om du ønsker reise billigst mulig bør du være fleksibel både på hvor du skal reise og når du skal reise. Om det ikke kommer gode tilbud til Bogota ett år så kommer det kanskje neste, i mellomtiden kan bu bruke gode tilbud til andre spennende destinasjoner..

Lenke til kommentar

Planlegger en lengre reise med start i februar 2014. Har lyst til å få med meg Sør-Amerika og Asia. Tenkte å fly til Sør-Amerika først, for så å komme meg videre til Asia. Noen som har noen tips om hvilke flyplasser det er lurt å fly til/fra mtp på pris? Og hvilke flyplasser i Sør-Amerika det er lurest å fly fra når man skal til Asia? Hva er realistisk å forvente prismessig på en slik reise rundt jorden? Er fleksibel på datoene, men vil reise ut i februar og hjem i juni.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...