Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ideelt sett burde man ikke reise til Chicago tidligere på året enn april, var selv der i mai i år og det var ypperlig timet. Med slike priser tåler man uansett at det er litt kaldt om kvelden.

 

Prisene lå ute i over ett døgn så jeg håper andre klarte sikre seg noen turer. Slike priser vil man antagelig aldri se igjen.

Lenke til kommentar

Widerøe var faktisk nede grunnet disse prisene. Var selv inne på Flyertalk en god del på lørdag og snakket med folk, mange var jo helt gale av seg, og bestilte 10 reiser til Europa da fuel charge var vekk grunnet feil i Amadeus. Her snakker vi kraftige Milage Runs, og folk som ønsker EuroBonus Platinum ass..

Flere gikk ganske amokk og booket flere reiser for samme dato. :green:

 

Tenkte ikke helt milage run, men om jeg hadde booket mere ville jeg hatt mulighet til å nå den nye Eurobonus Diamant på 100.000 poeng for neste opptjeningsperiode. Hadde vært morsomt å se hvilke nye privilegier det kunne gitt.

Lenke til kommentar

Heh, hadde jeg hatt nok penger på kortet i helga ville jeg tjent rundt 70k eurobonus poeng på en trip. Fant en helt sinnsyk MR på fem dager hvor jeg krysset atlantern et par ganger, samt en tur innom Hawaii, Mexico, India og Australia. Kostet vel rundt 6000. Latterlig billig.

Slikt burde du dele her mens det fortsatt er mulig å booke for andre.

 

Prisene lå ute i over 24 timer etter at jeg hadde postet dem her, men ingen svarte på postingen innen det tidsrommet. :hm:

Lenke til kommentar

Jeg og kjæresten planlegger å feire at begge er ferdig med studiene med en litt lengre tur i sommer. Jeg er alt i jobb så det blir nok ikke snakk om mer enn to-tre uker. Et av alternativene vi ser på er en roadtrip i USA, og for tiden virker det interessant å holde oss på vestkysten. Vi liker å kjøre (langt) men har enda ikke bestemt oss for hvor rettlinjet vi skal kjøre denne gangen. Jeg ser for meg start/stopp i San Diego/Los Angeles/Las Vegas med San Fransisco, Portland, Seattle eller Vancouver i den andre enden.

 

Vi har med andre ord en god del flyplasser å velge mellom.

 

Hva slags pris må man ut med for en slik tur (fly)? For tiden ser det ut som om alle alternativene jeg har listet er tilgjengelige for 6-7000 tur-retur. Kan jeg forvente at dette vil falle (eller øke) utpå nyåret?

 

Vi er også interessert i tips til alternative destinasjoner med litt lang reisevei hvor man med andre ord bør ha litt god tid når man reiser hvor vi kan få gunstigere flybilletter i perioden midten av juni-starten av juli. (Helst i Nord/Sør/Mellom-Amerika.)

 

Og ja, jeg skjønner at det som er gunstig i juni/juli tilsvarer dyrt resten av året.

Lenke til kommentar

Finnes mye billig med KLM nå om dagen til USA. Bestilte meg nettopp en reise t/r Chicago for knappe 3k.

Ellers så burde du ha vært her forrige helg, når Widerøe hadde feilpriset med United Airlines. Selv fikk jeg meg reise t/r San Fransisco for 2k, og Hawaii en annen uke for 3k...


Slikt burde du dele her mens det fortsatt er mulig å booke for andre.

 

Prisene lå ute i over 24 timer etter at jeg hadde postet dem her, men ingen svarte på postingen innen det tidsrommet. :hm:

Bruker å ta slikt på flyprat og flyertalk... :p La merke til tråden når du linket til den i en annen tråd ;)

Lenke til kommentar

Har noen en formening om hva de billigste billettene til Kuala Lumpur/Singapore koster i juni tur/retur.

Hadde vært flott om noen vet om noen kampanjer.

Får flybilletter til rundt 6k t/r til Kuala Lumpur. Noe særlig lavere enn det tror jeg ikke du finner. Søk gjevnlig på momondo, og se om du finner litt bedre priser enkelte dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...