robertaas Skrevet 5. juni 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2018 https://www.secretflying.com/posts/oslo-norway-to-new-zealand-or-australia-from-only-e481-roundtrip/ Auckland fra 4500,- Reideperiode: November, har ikke sjekket andre datoer selv. Salgsperiode: raskt Vil anbefale å prøve unngå overnatting i Europa og heller legge inn et par dager i Guangzhou som er verdt et besøk(og som krever visum). Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 14. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2018 (endret) Grådig som jeg er har jeg ventet i månedsvis på en god tilbudspris til Japan, uten at det har dukket opp noe bedre enn den sedvanlig Finnair-"kampanjen" til fem tusen fra Oslo. SAS tilbyr nå Trondheim-Tokyo til 5,9k, som er mildt sagt stusselig, men jeg har en mistanke om at det er det beste jeg kommer til å finne med reisedatoer i høst. Så spørsmålet blir tror dere jeg har rett? Endret 14. juni 2018 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 14. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2018 Japan er vel så og si aldri på tilbud (hos SAS, hvertfall). Laveste pris jeg noensinne ser i lavpiskalenderen uansett årstid er ca 5500. På Sas F&F salg har jeg dog sett den til 4700 (dette fra Bergen/Oslo, TRD pleier vel ofte ligge litt over disse to i pris). Vet ikke hvordan det er med andre flyselskaper. Vet robertaas har klart å få noen turer skvist ned i 3000, uten at jeg har noen anelse om hvordan han fikk til det kunststykket. Skulle gjerne visst det Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. juni 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2018 Du er klar over at august-oktober er regntid i Tokyo? Fikk japan-billetter for en lavere pris tidligere i vår, men pass på at SAS nå kjører kampanje frem til 21. juni. Etter det går prisene opp. SAS vil muligens ha en ny kampanje i midten av august, men ikke regn med lavere priser for japan-reiser til høsten. Ellers er det lite konkurranse om prisene til Japan. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 14. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2018 (endret) Jeg saumfarte kalenderen da det var F&F for noen uker siden, uten at jeg fant noe bra. Har en mistanke om at det passordet blir delt med så mange at de har sluttet med de beste tilbudene. Og robertaas er ikke som oss andre dødelige. Du er klar over at august-oktober er regntid i Tokyo?Har tenkt å tilbringe brorparten av tiden i Sapporo, som bare opplever halvparten av nedbøren til Tokyo i den perioden. Uansett den mest aktuelle tiden, for det er da jeg kan ta fri, og jeg har allerde vært der på vintern og våren. Endret 14. juni 2018 av Lord Britishface Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. juni 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2018 Vet robertaas har klart å få noen turer skvist ned i 3000, uten at jeg har noen anelse om hvordan han fikk til det kunststykket. Skulle gjerne visst det Har sett Tokyo til under 2k for noen år iden, men hadde allerede booket en tur til 3k. For 6k flyr jeg Pluss dit. 2 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 14. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2018 Ble booket TRD-NRT 29/10-15/11. 5,9k er egentlig en tusenlapp for mye og november en måned for sent, så turen er ikke satt i stein før avbestillingsfristen er ute, men abstinensen begynner å bli akutt. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. juni 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni 2018 (endret) For de som ønsker prøve litt luksus for 2. Business Class https://www.lufthansa.com/online/portal/lh/no/topoffers/application?l=en&specialid=15255 Tel Aviv/Amman fra 7000,-/pers Dubai fra 10.000,-/pers First Class https://www.lufthansa.com/online/portal/lh/no/topoffers/application?l=en&specialid=15256 Dubai fra 17.000,-/pers Bangkok/Beijing/Shanghai/Dehli fra 20.000,-/pers Reiseperiode: til mai 2019 Salgsperiode: til 25. juni NB må bestille for 2. Har selv prøvd First med Lufthansa. De henter deg ved flyet med limmo for kjører deg til førsteklasseloungen. En spesiell opplevelse med mye god mat og drikke. Fløy til flere destinasjoner og betalte enda mindre enn dette.... Endret 17. juni 2018 av robertaas 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. juni 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2018 https://www.klm.com/travel/no_no/apps/ebt/calendar.htm?application=EBT7&country=NO&language=no&barsEnabled=true&fixedDatesOnly=false&canModify=ORIGIN%2CDESTINATION%2CTRAVELDATES%2CPAX%2CCABINCLASS%2CURL&trip=OSL:A%3EYTO:C-YTO:C%3EOSL:A&numberOfAdults=1&numberOfYoungAdults=&numberOfChildren=&numberOfInfants=&cabinClass=ECONOMY&outboundMonth= Toronto: fra 2658,- Reiseperiode: september-mai Salgeperiode: ? Antagelig en reaksjon på at Norwegian akkurat han lansert Dublin-Hamilton(Like ved Toronto) 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. juni 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2018 https://www.klm.com/travel/no_no/apps/ebt/calendar.htm?origin=OSL&originType=AIRPORT&destination=DEN&destinationType=AIRPORT&application=EBT7 Denver: fra 2928,- (noen tiere lavere i mai) Reiseperiode: august-mai Salgsperiode: ? 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2018 Beste nettsteder for å finne billige flyreiser/restplasser hvis jeg kan dra på kort varsel? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 23. juni 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni 2018 Beste nettsteder for å finne billige flyreiser/restplasser hvis jeg kan dra på kort varsel? Det er en egen tråd med ressurser, og alle har sin favoritt søkemaskin. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=674492 Om det er charter så sjekk resplasser hos charterselskapene. Om det kun er flyreise og du enten bare vet hvor eller bare vet når du skal reise så er Google Flight et greit sted å starte: https://www.google.no/flights/ Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 23. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2018 Det er en egen tråd med ressurser, og alle har sin favoritt søkemaskin. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=674492 Om det er charter så sjekk resplasser hos charterselskapene. Om det kun er flyreise og du enten bare vet hvor eller bare vet når du skal reise så er Google Flight et greit sted å starte: https://www.google.no/flights/ Ok takk. Forresten: Jeg flyr rundt 4-5 ganger i måneden innenlands. Ofte med Widerøe og SAS. Får jeg sånne bonuspoeng for dette og hvordan dra nytte av det isåfall? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 24. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2018 Må ha denne i mine innlegg skjønner jeg! Håper på ei billig/varmstrand i begynnelsen av august for en liten periode? Lenke til kommentar
montecristoo Skrevet 24. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2018 Noen som har noen tips i forhold til fine plasser å reise til nå i August, og hva slags søkemotor for restplasser som er best? Skal reise med dama, og er ute etter en strandferie, men begge er studenter med litt begrenset budsjett, maks 7k hver. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2018 Trodde dette var en tråd hvor folk som følger med legger ut tips om gode priser på langdistanseflyvninger? Ikke generelle ferietips? 6 Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 24. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2018 Har vel bitt en god blanding av begge deler. I mitt hode fungerer den som "den store reisetråden". Vi har jo "hvor går din neste ferie" også, som jeg titter innom fra tid til annen, men bruker dem litt om hverandre. Lenke til kommentar
montecristoo Skrevet 24. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2018 Trodde dette var en tråd hvor folk som følger med legger ut tips om gode priser på langdistanseflyvninger? Ikke generelle ferietips? Dette var jo i forhold til pris over flyvninger med/uten hotell for en ferie, «sexylubb1». Men om dette var upassende her skal jeg selvfølgelig ta det en annen plass. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. juni 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2018 Tenkte det kunne være nyttig med en tråd med gode flytilbud. Siden det er så mange tilbud til Europa så begrenses denne tråden til tilbud til mere fjerntliggende mål. Det er vel greit å diskutre litt om fjerne reisemål det er gode priser til, men en helt generell reisetråd eller chartertips til Europa blir helt feil. Det kommer veldig gode tilbud her som man må slå til raskt på og derfor kan det være lurt å ha satt på epostvarsling av alt som postes i tråden. Det er litt kjipt å få 10-15 e-post på en dag om billig charter til bulgaria. Dette er et forum med masse tråder om reise så det er fint om folk finner mer passende tråder for slikt. 4 Lenke til kommentar
montecristoo Skrevet 24. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2018 Det er vel greit å diskutre litt om fjerne reisemål det er gode priser til, men en helt generell reisetråd eller chartertips til Europa blir helt feil. Det kommer veldig gode tilbud her som man må slå til raskt på og derfor kan det være lurt å ha satt på epostvarsling av alt som postes i tråden. Det er litt kjipt å få 10-15 e-post på en dag om billig charter til bulgaria. Dette er et forum med masse tråder om reise så det er fint om folk finner mer passende tråder for slikt. Okei, da skjønner jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå