Gå til innhold

Hardware.no i ny drakt


Anbefalte innlegg

Dere kan jo ikke seriøst mene at dere ikke skal lage litt "space" til venstre på siden? Trodde dette bare var en liten feil med BETAen.

 

All teksten er jo klint HELT inntil venstre!

 

Kjører Internet Explorer 7 for øyeblikket hvis det har noe å si

 

Jeg opplever ikke det problemet. Eller det føles jo som om den er trykket litt til venstre, men nå ligger jo linker til formuet osv helt på høyre siden, så hele skjermen min blir hvert fall brukt. Og jeg kjører FireFox, det kan jo være Del.Icio.Us baren min som dekker en stor del av venstre side i FireFox som gjør at siden føles slik for meg da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wæææ, forumet er midtstilt.

 

Jeg måtte serriøst skrive inn adressen til hardware.no to ganger for å være sikker på at jeg ikke hadde kommet til itpro sin side.

 

Dette nye designet var så tamt og rotete at førsteintrykket ble iallfall veldig dårlig.

Det er så mye hvitt på den siden, at jeg rett og slett må begrense kraftlig lesetiden på den siden. Blir raskt svimmel hvis jeg skal lese med så mye hvitt i bakgrunnen, og jeg er allerede svimmel.

 

Jeg regner med det kommer litt småpussing på siden etterhvert, men jeg må si at jeg likte det forrige designet mye bedre.

Er egentlig ikke så opptatt av at ting skal se så "fint" ut, som i å gjøre siden mest mulig skinnende.

Lenke til kommentar
Dere kan jo ikke seriøst mene at dere ikke skal lage litt "space" til venstre på siden? Trodde dette bare var en liten feil med BETAen.

 

All teksten er jo klint HELT inntil venstre!

Vi er klar over dette problemet, men har ikke hatt anledning til å fikse det før lansering. Skal se mer på dette etter hvert.

 

Åjah, så det er et allment problem ja :p

Merket også dette når jeg tok bort Del.Icio.Us toolbaren min, som dekker en del av høyre side i FireFox.

Nok en grunn til å bruke del.icio.us :p

Lenke til kommentar

Uvant og rotete, men man blir sikkert vant med dette også.

Det ble nesten, som andre nevner her, itpro-stil over det (ikke ta det positivt :p)

Vanskelig å skille nyheter med reklame og andre linker synes nå jeg og på toppen av siden er det mye luft.

 

Dynamisk forsvant jo samtidig fra forumet. Nå virker det som det er så og si diskusjon-stilen som er tatt i bruk.

Lenke til kommentar
Wæææ, forumet er midtstilt.

 

Jeg måtte serriøst skrive inn adressen til hardware.no to ganger for å være sikker på at jeg ikke hadde kommet til itpro sin side.

 

Dette nye designet var så tamt og rotete at førsteintrykket ble iallfall veldig dårlig.

Det er så mye hvitt på den siden, at jeg rett og slett må begrense kraftlig lesetiden på den siden. Blir raskt svimmel hvis jeg skal lese med så mye hvitt i bakgrunnen, og jeg er allerede svimmel.

 

Jeg regner med det kommer litt småpussing på siden etterhvert, men jeg må si at jeg likte det forrige designet mye bedre.

Er egentlig ikke så opptatt av at ting skal se så "fint" ut, som i å gjøre siden mest mulig skinnende.

 

Der har du et veldig godt poeng, hele siden skinner jo og lyser opp alt. Det sliter hvert fall en del på hjernen min :p

 

Er som når jeg skal prøve å arbeide i rom hvor det er helt lyst, jeg syntes det er helt grusomt.

Så jeg fatter ikke hvorfor nesten samtlige skoler her i Nittedal har skrikende gule vegger!!

Lenke til kommentar

Liker det ikke, men så har jeg heller ikke likt noen av de nye.

Ligner mer på en tullete avis enn hw.no. =/

Likte derimot det at det var så lett å skifte mellom amobil, gamer og hw.

 

Og en ting til; når skal det bli mulig å velge "dynamisk" forum igjen? Utrolig irriterende at jeg ikke kan utnytte skjermen, og er nok ikke alene om å irritere meg over det mtp at så og si alle har widescreen nå.

Lenke til kommentar

Syns dere har fått ryddet bra i tingene som ble meldt tilbake i betaen, og reklamebannerne ble ikke så dominerende som først fryktet.

 

Men dere kunne med fordel gjort som VG Nett gjør med annonsene sine, nemlig å ha en liten tab over de som det står "annonse" på. Da blir de enklere å skille fra artikkelbildene. Jeg trodde f.eks. at artikkelbildet til "Linux-konkurrent med mangler" var en annonse...

 

Ellers savner jeg fortsatt antall innlegg bak "Ferske diskusjoner". Ikke det mest kritiske, men kjekt allikevel

Lenke til kommentar
Hei. Jeg synes det ble mer rotete nå. Jeg likte ikke det nyeste designet. Men jeg har en Ide: Hva om dere f. eks har både siden med det nye og det gamle designet og kan man velge hvilket design man vil bruke før man går inn på hardware.no? Jeg synes det hadde vært fint.

Enig, det forrige var mer oversiktlig.

:) Kommer an på hva du vil se.. Når jeg åpner forsiden på hw.no er 50%+ reklame med noen nyheter gjemt inni der. Det er sikkert planen, men hw.no strekker stadig strikken lengre mht reklame, jeg sier ikke at de har gått for langt nå, men de nærmer seg stygt en side jeg ikke kommer til å lese/åpne pga dårlig oversikt over det man vil lese. Reklame er OK, men nyhetene bør ha fokuset.

Lenke til kommentar

For et håpløst uoversiktlig design. Kan man få muligheten til å fortsette med gammelt design? Alt for lite sammenheng mellom farge og funksjon og alt for rotete plassering av de forskjellige artiklene. I tillegg er reklamene ikke en gang tydelig markert som reklame noe som fører til ekstra frustrasjon. URK

Lenke til kommentar
Liker det ikke, men så har jeg heller ikke likt noen av de nye.

Ligner mer på en tullete avis enn hw.no. =/

Likte derimot det at det var så lett å skifte mellom amobil, gamer og hw.

 

Og en ting til; når skal det bli mulig å velge "dynamisk" forum igjen? Utrolig irriterende at jeg ikke kan utnytte skjermen, og er nok ikke alene om å irritere meg over det mtp at så og si alle har widescreen nå.

 

 

Som om jeg skulle sagt det selv.

Lenke til kommentar

NEEEEEEEI!!!!!!!!!!!!!!!!! Fikk kaffen i vrangstrupen. Sorry HW, men jeg syntes dette ble veldig mye ITPRO... Enda godt forumet ikke er køddet med.

 

Og har overlevd alle de andre endringene, helt fra brunt til grønt osv... Men dette ble litt for mye å svelge på morningen. La meg få venne meg til dette..

Lenke til kommentar
Ser bra ut, men jeg føler at når reklamene er vekk (Adblock Plus <3) så blir det et altfor stort, svart tomrom øverst.

 

Ja, det er jo ingenting der. Virkelig veldig stusslig og rart, må scrolle litt ned eller så ser det bare dumt ut :p

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...