Gå til innhold

Hardware.no i ny drakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ser helt jævlig ut

 

yes helt jævlig. jeg kommer ikke til å lese hw.no lenger om det skal være slik vertfall. eneste som var greit var logoen.

 

Jeg syntes nå det er helt meningsløst å stille slike ultimatum..

Greit nok at du kanskje ikke liker det, men slike holdninger er vell kanskje litt vell ekstreme?

 

Vi arbeider med ytelsen. Diverse optimaliseringer som må falle på plass før ting blir så raskt å bruke som vi vil ha dem. Stay tuned.

 

Tenkte meg det var noe sånt :)

Bra at dere jobber med optimaliseringen :)

Lenke til kommentar

Det meste negative med layouten er plasseringene av reklamen. Dessuten er det rett og slett for rent. Bilde med svart 1px kant, litt tekst og link i temafargen til den aktuelle siden - det er artikkelformatet. Det blir for hvitt, og blikkfanget fungerer i mine øyne svært dårlig. Alt under navigasjonslinjen bør med andre ord forbedres.

Endret av iMono
Lenke til kommentar
Det meste negative med layouten er plasseringene av reklamen. Dessuten er det rett og slett for rent. Bilde med svart 1px kant, litt tekst og link i temafargen til den aktuelle siden - det er artikkelformatet. Det blir for hvitt, og blikkfanget fungerer i mine øyne svært dårlig. Alt under navigasjonslinjen bør med andre ord forbedres.

 

Og er det noen som kan design og layout så er det Morten :)

Lenke til kommentar
Det ser helt jævlig ut

Hvorfor ikke komme med konstruktiv kritikk? Man kan ikke forbedre på noe som er "for jævlig".

 

yes helt jævlig. jeg kommer ikke til å lese hw.no lenger om det skal være slik vertfall. eneste som var greit var logoen.

Heh. Forrandring fryder vel ikke alle. Hvorfor ikke post hva som du ønsker forbedring av? Gi det noen dager så tenker jeg det går bedre. Dette skjer alltid når sider endret design. Man liker det kanskje ikke med en gang, men det kommer seg etter hvert.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Dere kan jo ikke seriøst mene at dere ikke skal lage litt "space" til venstre på siden? Trodde dette bare var en liten feil med BETAen.

 

All teksten er jo klint HELT inntil venstre!

Vi er klar over dette problemet, men har ikke hatt anledning til å fikse det før lansering. Skal se mer på dette etter hvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...