Gå til innhold

Hardware.no i ny drakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg bare surfet på de nye sidene i noen minutter, så jeg har ikke fått dannet meg et ordenlig inntrykk ennå. Men det er en ting jeg har merket meg, jeg tenker ikke skal være sånn.

 

 

post-93551-1199866377_thumb.jpg

Skriftstørrelsen under kategoriene;

Aktive statistikker

Kommuniser

Informasjon

Tilleggsinformasjon

post-93551-1199866395_thumb.jpg

Man ser det igjen her;

Sett inn spesialelement

Skrifttyper

Størrelse

Innleggsvalg

 

For meg virker det uforholdsmessig stort. :)

Lenke til kommentar

Uff, nei, må si at jeg synes det var bedre å lese de siste nyhetene på rekkefølge nedover. Ble litt uoversiktlig med alle reklamene spredd omkring, og alt mikk-makket til høyre.

Fonten på nyhetsoverskriftene bør bli større, også misliker jeg at nyhetene er satt ved siden av hverandre.

Lenke til kommentar
Nå har jeg bare surfet på de nye sidene i noen minutter, så jeg har ikke fått dannet meg et ordenlig inntrykk ennå. Men det er en ting jeg har merket meg, jeg tenker ikke skal være sånn.

 

-snip-

 

For meg virker det uforholdsmessig stort. :)

 

virker fint med FF nå , men har sett det samme tidlegare.

Lenke til kommentar

Gratulerer med nytt design, er godt med litt nytt også :)

Men virker som at det mangler litt. Savner noe som skiller innholdet litt, og kanskje en svak bakgrunn i selve siden (Bredden av innholdet) hadde gjort seg (?).

 

Tester blir også veldig rotete når ting ikke er på linje.. Legger ved et lite bilde som forklarer litt.

 

post-87635-1199867673_thumb.jpg

Endret av NorskFirefox
Lenke til kommentar

Trodde først jeg hadde kommet til itpro når jeg åpnet HW.no....

Må bare si jeg ble småskuffet.. ikke tvil om at gamle desginet trengte en oppgradering.. men dette var vel streng tatt en nedgradering... mye mer rotetet.. Håper dere innser det selv og gjør noen drastiske forandringer.. slik at vi kan få en ryddig og pen side igjen.

Lenke til kommentar

Som det var en kar som påpekte her i stad, det er alltid liv og røre når man endrer på noe som man er vant til.

 

Men at HW "tørte" å kødde til kolonnesystemet og hvordan nyheter blir vist frem trodde jeg ikke.

 

Beklager å si det, særlig ettersom at dette har kostet mye arbeid og mange sene timer, men jeg er skuffet. Svært skuffet.

Lenke til kommentar

Jeg synes det nye designet ser bra ut, men det er et par ting jeg ikke liker helt. For det første synes jeg det blir for mye hvitt, blir litt for lyst rett or slett. Det andre er at det ser litt rotete ut.

Jeg likte spesielt godt kolonnen med hovedkategoriene osv. Jeg tror en blanding av det gamle og nye designet med den gamle artikkelkolonnen og de nye sidekolonnene hadde blitt veldig bra.

 

Noe jeg synes er dumt men som jeg tviler på at det blir jort noe med er reklamen. Jeg har en Adblock plugin til Firefox som fjerner reklamen. På den nye siden blir det et stort mørk grått felt der reklamen var så da er jeg jo nesten like langt. På den gamle siden var det eneste som ble igjen en tynn grå strek jeg nesten ikke la merke til.

 

Vil ikke si om jeg synes det nye eller gamle er best, jeg venter med det til jeg har vendt meg til det nye før jeg trekker noen konklusjoner.

 

PS. Har noen stabilitetsproblemer her, men det regner jeg med at skyldes innkjøring osv.

Lenke til kommentar

Endelig! Dette må feires. :fun:

 

- Et tips jeg kommer på i farta: I tema-kolonnen står det f.eks "Mac - alt om mac". Hadde det ikke vært ryddigere om det sto f.eks "Tema: Mac" og at det var linken til temasiden? Evt. Tema med liten skrift og Mac med større skrift? Uansett synes jeg det bør være en link til temasiden også fra den store skriften "Mac".

Lenke til kommentar

Jeg syns det er et pent design jeg, selvom jeg ikke ser så mye på HW.no. RSS-feed <3

Jeg syns det er fint at det blir nytt design, og det ser bra ut og oppsettet er spennende.

 

2 kolonner med nyheter syns jeg er konge.

 

Det er akkurat sånn som når Telenor byttet logo. Folk syns den var skamstygg, og at det var helt banalt, men nå, etter et par år, så er den blitt helt normal og nå er den gamle stygg.

 

Så det er bare noe med tilvenning.

Lenke til kommentar

Behaglig å se på, men ting er rotete plassert. Vanskelig å skille forskjell på annonser og artikler, og det minner for mye om Itavisen. "Delta selv i diskusjonen" linken på toppen av meldingene bør gjøres mye tydligere, den bør ligge til venstre hvor det er mer naturlig at blikket er plassert. Jeg fant den ikke med en gang og måtte scrolle over en "lang" liste med kommentarer før det langt tydligere linken på bunn dukket opp.

 

Så min konklusjon er bra, men ikke i mål enda.

Lenke til kommentar

Første tanken min var at det var litt vanskelig å få oversikt over hva er nyheter og hva er annet innhold.

 

Er det mulig og aller nådigst få litt bakgrunnsfarger som marker litt hva ting er?

 

feks så har jo forumet i standarddrakt en liten bakgrunnsfarge på menyen og slikt.

 

Uten så flyter ting veldig mye i løse luften føler jeg.

 

Ellers så er det jo hyggelig med litt endring :)

Lenke til kommentar

Jeg tror vi alle trenger litt tid til å bli vandt til det nye designet :)

Etter noen uker føles det nok bedre..

 

Men jeg kunne godt tenkt meg den gamle layouten (oppsett av siden) med det nye utseende.

Det hadde nok for meg hver det ultimate :)

 

Alt fra "siste nytt, tester" linkene osv og nedover er bare rot.

 

EDIT:

 

Også kunne det gjerne vært mulig å velge farge på bakgrunnen. For meg blir alt veldig skrikende med så lys bakgrunn, blir ett og slett sliten av å se på det i lengden

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Huffameg! Som nte i rekken fikk jeg også ITPRO-rykninger når jeg så det nye 'designet'.

 

Så litt av diskusjonene som gikk på forumet før jul ang nytt design, og de som var bekymret for at noe slikt som dette skulle skje fikk dessverre rett. Greit med en ansiktsløftning, men en kvitter seg ikke med det som har vist seg å være en suksessformel. På Firefox er dessuten forumet midstilt, og bruker ikke sidebredden...

 

For sikkerhets skyld tittet jeg innom itpro i morges, og fikk bekreftet at de ikke står tilbake for hw.no. Skuffende, men på den andre siden har hw.no nå gitt meg en anledning til å titte mer på itpro's sider igjen :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...