Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får besøk av en Nikon-delvis-fanboy etterpå, gleder meg til å gi han passordet til det trådløse nettet.. det er forandret kun for anledningen at han skal være her!

 

"ilovecanon"..... ;)

 

 

Brukte 10 min på å skrive inn det passordet....

 

Skille:

 

Kjøpte meg en Sigma 35mm F1.4 på JP i dag, meget godt førsteinntrykk!

Lenke til kommentar

Som Kjersti nevner så kommer de tilbake. Jeg sitter og jobber med dem, men det tar litt tid (det er mye bra å velge mellom). Samtidig så håper jeg at det ikke er den eneste grunnen du poster i bildetråden. Jeg vil ikke at det skal være et konkurransepreg. Månedstråden skal være et sted der vi alle kan glede oss over hverandres bilder så får det være en hyggelig oppmerksomhet om man blir plukket ut. :)

Nå koster ett bilde 40kr for meg, så da er det vell lov å ha et lite håp om hyggelig oppmerksomhet :-) Men nå er det uansett en stund til jeg kommer til å poste noe. Har en hel del bilder som må kopieres opp og scannes før den tid.

Lenke til kommentar

Jeg vil også slå et slag for bildekritikken vår. Der kan man laste opp ett bilde om dagen, og det er ingenting som tilsier at dere ikke kan laste opp bilder både der og legge dem ut i månedstrådene (ser at noen av dere allerede gjør det).

 

Blant bildene som lastes opp i bildekritikken, blir ett valgt ut hver ukedag og frontet på Akam-forsiden. Uten at det, som Eivind skriver, bør bli noe konkurransepreg av den grunn. Det er strengt talt egentlig bare en fin måte å dele bilder man har lyst å vise frem på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Jeg vil også slå et slag for bildekritikken vår. Der kan man laste opp ett bilde om dagen, og det er ingenting som tilsier at dere ikke kan laste opp bilder både der og legge dem ut i månedstrådene (ser at noen av dere allerede gjør det).

 

Blant bildene som lastes opp i bildekritikken, blir ett valgt ut hver ukedag og frontet på Akam-forsiden. Uten at det, som Eivind skriver, bør bli noe konkurransepreg av den grunn. Det er strengt talt egentlig bare en fin måte å dele bilder man har lyst å vise frem på.

 

Bare arrester meg om jeg tar feil her, mener da å ha lagt ut flere bilder i bildekritikken før jeg.. uten av at det var noen sperrer på 1 bilde til dagen!? :) Eller har det kommet sperre på dette nå? :)

Lenke til kommentar

Bare arrester meg om jeg tar feil her, mener da å ha lagt ut flere bilder i bildekritikken før jeg.. uten av at det var noen sperrer på 1 bilde til dagen!? :) Eller har det kommet sperre på dette nå? :)

Det har vært en sperre på et bilde i lengre tid nå (over et år, hvis jeg husker rett).

 

Det ble gjort en del endringer i vinter/vår som gjør at Bildekritikken har blir mye bedre å bruke. Det er også blitt større variasjon i hva som postes, og de virkelige gode bildene dukker oftere opp også.

Lenke til kommentar

Noen her som opplever at Flickr tok ferie i dag ?

 

Under Recent Activty har det ikke skjedd ett pip siste døgnet, og statestikken viser at bilder er sett m.m.

 

Har flere Citroën bilder ute og ingen av de ligger under Recent Activity - strange.

Endret av fo2re
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Sitter ikke å fjaser bort tiden min på FB, vettu ;)

 

Bah.. er ikke så altfor aktiv på tryneboka selv.. vurderer seriøst å slette meg der inne.. :)

Lenke til kommentar

Noen her som opplever at Flickr tok ferie i dag ?

 

Under Recent Activty har det ikke skjedd ett pip siste døgnet, og statestikken viser at bilder er sett m.m.

 

Har flere Citroën bilder ute og ingen av de ligger under Recent Activity - strange.

Har fått flere kommentarer og likes i løpet av de siste 8 timer.

Lenke til kommentar

En mest sannsynlig uoffisiell "officialandrover" på Instagram bestemte seg for å stjele bildene mine, croppe vekk vannmerket og legge dem ut på sin egen profil. Oppdaget det ved en tilfeldighet, det ble gjort en time etter at jeg la ut bildene på instagram selv.

 

Skulle ønske man kunne slå folk i ansiktet over internett.

 

post-50769-0-14913600-1372419803_thumb.png

Lenke til kommentar

Sakset fra tilbudstråden

 

 

 

Grattis med konge kamera, kanskje det blir eit ekstra eksemplar på meg og:)

 

Jo takk. Tror jeg. Tror ikke på det før jeg har det i hånden. Regner egentlig med at det kommer en annulering. Det blir det femte nikon dslr kameraet jeg har, og jeg vet ikke helt om jeg "trenger" det uansett :)

Lenke til kommentar

 

Jo takk. Tror jeg. Tror ikke på det før jeg har det i hånden. Regner egentlig med at det kommer en annulering. Det blir det femte nikon dslr kameraet jeg har, og jeg vet ikke helt om jeg "trenger" det uansett :)

 

Du kan no selga det for meir enn du kjøpte det for vist du ikkje like da:)

Lenke til kommentar

Fuji sin markedsavdeling er 3 i rekka som burde å få ris på stumpen i full offentlighet.

 

I skrytevideoen for nyeste X modellen så har de tatt seg friheter når de i ett par sekunder viser sensorstørrelsen, mFT sensoren er ikke så liten som de prøver å vise fram her - shame on you !

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...