Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis noen skal til London i sommer frem til 8. september anbefaler jeg en tur innom National History Museum for å se på Sebastião Salgado's episke Genesis.

God gjennomgang av en utstilling jeg definitivt skal få med meg på en eller annen London-tur de neste månedene. Takk for tipset.

 

Er for øyeblikket i Lusaka, Zambia, en by med en ikke fullt så blomstrende kultursfære ... om man holder kongolesiske konfliktdiamanter utenfor bildet, riktignok.

Lenke til kommentar

Sukk - nå er det gang i trolletråden igjen...

Litt artig og da :) Merkelig hvordan den ene tok over etter den andre der..

 

Selv om det er håpløst og merkelig, blir det skrevet mye nyttig info i motsvarene. Mange av disse litt spesielle trådene på forumet pleier å være de mest lærerike.

Endret av Rowdy Yates
Lenke til kommentar

Sant det.

Har vært labert med fotografering for meg i det siste.

Skadet kneet under aprilfesten. MR viste større skade enn fryktet, så nå venter jeg på operasjon.

Det å kunne bøye kneet er veldig viktig ved fotografering merker jeg :)

Har tatt frem 18-135mm igjen. Greit å ha så stort brennviddeomfang når man sitter i en stol.

Lenke til kommentar

Sant det.

Har vært labert med fotografering for meg i det siste.

Skadet kneet under aprilfesten. MR viste større skade enn fryktet, så nå venter jeg på operasjon.

Det å kunne bøye kneet er veldig viktig ved fotografering merker jeg :)

Har tatt frem 18-135mm igjen. Greit å ha så stort brennviddeomfang når man sitter i en stol.

Auda - det hørts ikek bra ut. Håper du får operasjonen snart, og at den er vellykket.

Lenke til kommentar

 

Auda - det hørts ikek bra ut. Håper du får operasjonen snart, og at den er vellykket.

Takk for det, Tom. Heldigvis har jobben forsikring som sørger for rask og god behandling, så følelsen er god.

Kikket i kalenderen nå og så at det skjedde en uke etter Østfoldtreffet. Godt man fikk med seg den turen ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Takk for det, Tom. Heldigvis har jobben forsikring som sørger for rask og god behandling, så følelsen er god.

Kikket i kalenderen nå og så at det skjedde en uke etter Østfoldtreffet. Godt man fikk med seg den turen ihvertfall :)

Rekker du å komme i form til 29.juni treffet da? Alternativt får noen til å trille deg rundt?

Lenke til kommentar

 

Rekker du å komme i form til 29.juni treffet da? Alternativt får noen til å trille deg rundt?

Jeg skal til konsultasjon hos ortopeden på fredag, med operasjon forhåpentligvis uka etter. Avhengig av hva de velger å operere, blir det forskjellige restitusjonstider. Får

håpe på det beste. Kanskje helt i stand til å gå, eller kanskje krykker, eller ikke i det hele tatt. Får se nærmere etter samtale med spesialisten. Interessen for treffet er stor ihvertfall. Mange fra Østfold- treffet kommer jo og :)

Lenke til kommentar

Har samme problem som deg jeg Rowdy, tok kneet i februar.

Uheldigvis for meg gikk jeg ifjor fra en jobb med god helseforsikring til en statlig bedrift.

Siden februar har jeg kun fått tatt MR. Jeg venter fortsatt på time hos ortopeden, deretter må jeg vel vente opptil 12 uker før det kanskje kan opereres.

 

Er det en ting jeg reagerer på, så er det nettopp at man settes i kø, fordi man ikke har penger på bok eller god forsikring. Første stedet jeg prøvde å bestille MR fikk jeg beskjed om at de hadde 16 ukers ventetid, men hvis jeg ønsket å betale selv kunne jeg få time på dagen. Det vil si at de har masse ledig kapasitet, bare ikke til det offentlige.

 

Kort fortalt: Fotograferingen har fått en knekk i snart ett halvt år, så jeg holder meg unna samtlige samlinger og alle vandringer. Det ser også ut til å bli en bedrøvelige fotosommer.

Lenke til kommentar

 

Føler med deg. Latterlig stor forskjell mellom privat og offentlig. Fikk først mr midt i juli, men etter klinikken fikk en liten oppringning fra forsikringen, ble det mr et par dager etter.

Angående fotografering har det blitt campingstol og stativ. Det blir ikke helt det samme ;) Kanskje bli med på ølen etter treffet 29 juni i verste fall?

Lenke til kommentar

Kneskader er visst en gjenganger her på forumet... For tre år siden slo jeg kneet hardt mot en stein under en nattmarsj i Forsvaret, med det flotte resultat av at en liten del av kneskåla ble slått løs, mens det ble dannet en sprekk gjennom hele kneskåla. Merker utrolig nok ikke noe til det, med mindre jeg går \ løper lenge i motbakker....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...