Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God whisky varer ikke lenge her i huset ;)

 

Så med toner også, Canon sine har en holdbarhet på 6 måneder etter at korken er poppet. Når det gjelder uåpnet er det litt vanskeligere, de inneholder flyktige vesker "etanol,etc." og det vil fordunste på sikt uansett så lagre mørkt/kaldt er nok greiest, tror ikke det er nødvendig og vende kassettene, spesielt de som har vesken/fargen lagret i bomull.

Lenke til kommentar

Jo varmere jo fortere går flyktige vesker til gassform, men siden de er i en forseglet container vil ikke dette skje i umiddelbar fremtid siden Vesker/gasser ikke kan fordampe ut i friluft.

 

Over til noe helt annet, inn til Oslo og Bærum skal det betales bompenger, det jeg lurer på er hvis jeg kjører Mosseveien inn til oslo og E18 ut forbi Bærum, betaler jeg da kun ved passering på Mosseveien eller betaler jeg også på vei ut "Bærum" ?.

Lenke til kommentar

Jo varmere jo fortere går flyktige vesker til gassform, men siden de er i en forseglet container vil ikke dette skje i umiddelbar fremtid siden Vesker/gasser ikke kan fordampe ut i friluft.

 

Over til noe helt annet, inn til Oslo og Bærum skal det betales bompenger, det jeg lurer på er hvis jeg kjører Mosseveien inn til oslo og E18 ut forbi Bærum, betaler jeg da kun ved passering på Mosseveien eller betaler jeg også på vei ut "Bærum" ?.

Det er bare fra Bærum siden man betaler to ganger. Man betaler altså ikke fra Oslo til Bærum.

Lenke til kommentar

Ok, sykkel solgt, vidvinkel skal inn, drittlei av å bare ha 50mm som videste.

 

Tips til skarpt og fint objektiv på alt fra 20 til 35mm, i rangen 1.8 til 2.8? (1.4 vet jeg blir for dyrt)

 

Kjøper helst brukt, men nytt funker jo også.

 

(canon EF fatning btw)

 

kort nærgrense er selvfølgelig ikke å forakte;)

Endret av Bjørnli
Lenke til kommentar

Det er bare fra Bærum siden man betaler to ganger. Man betaler altså ikke fra Oslo til Bærum.

 

Synes flere og flere har begynt å ta betalt i begge kjøreretningen både inn og ut fra "tettstedet", kom i natt fra Farsund tur/retur og det kostet meg 428,50 bare for bommer på turen. huska ikke i farten om jeg betalte både inn og ut fra Oslo.

 

 

mulig jeg er blind men finner bare 1 sigma 35mm og den er til nikon, og btw, jeg sa 4k, får vel ikke den for 4k?

 

Hva skal du med Nikon ?

 

Du finner mange prime Canon relativt billig =32&detailId[]=725%283156%29&categoryId=24&sort=popularity&order=desc&detailId[]=1236%2820|30%29&detailId[]=1236%2830|40%29&pg-q=&price_min=&price_max="]nytt/gammelt, hva med den nye 40mm? du får den for 995.- akkurat nå.

Lenke til kommentar

Jeg har best erfaring med Japanphoto/Elkjøp - de benytter begge CEWE i Tyskland

Takk takk, må prøve dem da.

Er det snakk om store bilder, så kan du jo prøve meg. :) Jeg trenger å få brukt skriveren min litt mere.

 

Jeg har en Epson R3000 selv, men det er ikke meg personlig som skal printe ut. Hjelper med research for en kompis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...