Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Nå jeg jeg solgt unna Apple TV3, iMac 20" mid 2007 og en iPad2 64GB. Hva skal jeg kjøpe nå?

 

Det står mellom Mac mini til nesten 5000kr. + trådløs tastatur som skal brukes som mediasenter eller en Macbook Pro 13". Sliter litt med valget, noe som er dumt når jeg vet at jeg har mer bruk for mediasenter enn bærbar PC. Brukte iPad'en kun på ferieturer og som back-up av minnekortene mine på ferie.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Det er pga. av alle er forskjellige, enkelte liker ikke og bruke tid på fotografering :)

 

Tenker på tråder bittelitt eldre. Null problem med den i kveld. Prøver å bruke jpg mest mulig selv, dersom det er gode lysforhold. (Om vi tenker på samme tråden)

 

Diskuterer man hvilke innstillinger som er best i et kamera og kverulerer vettet ut av seriøse og hjelpsomme mennesker, har man vel egentlig mer godt av å dra ut for å fotografere mer.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enkelte bilder liker jeg å bruke tid på. Men innrømmer glatt at så godt som alle er knipsing. Og det har egentlig blitt lite av det også på en altfor lang stund.

Jeg synes det må være lov å kalle fotografering sin "knipsing". At du får enkelte bilder du gjerne vil bruke litt tid på, er vel et tegn på at du ikke bare driver med knipsing?

 

Men dere diskuterer nok noe annet nå..

Det er i såfall ikke noe nytt ;) Vi er gode på å rote oss bort ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...