Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er galt med den?

Ingenting faktisk :) Jeg selger aldri noe som er defekt.

 

En del overfladiske bruksmerker, men alt fungerer som det skal - alt originalt tilbehør + emballasje gis også med. Ble solgt for 1800,-. Som i og for seg er en relativt bra pris ref hva andre selges for på bruktmarkedet i dag.

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Solide stativer, men uansett så er jo forhandler pliktig å tilby fem års reklamasjonsrett selv om importøren skulle slå seg vrang (noe jeg ikke har hørt noe om).

 

Vi får satse på at det går greit. Jeg leverte stativet på grunn av slakk i kulehodet.

Tenkte etter jeg kjøpte det i sommer at det var vel ikke bedre. I går sjekket jeg et tilsvarende stativ i butikken, og det var stramt og fint.

Lenke til kommentar

Den er original, fra Yongnuo.

Prøvde meg med en svindyr uorginal blits fra Quantum; veldig misfornøyd. Så fra nå av er det kun Nikon blitser eller skikkelige studioblitser som gjelder. Alt annet gir bare hodebry.

 

Skal forøvrig en tur til Stavanger neste uke, spellemannsprisen :)

Lenke til kommentar

Når jeg åpner en lenk/bilde i samme fane i foreksempel månedstrådene og går tilbake til månedstråden så går tråden til toppen og ikke til spesifikke innlegget jeg var på, dette er noe som begynte for en drøy måneds tid siden, andre som opplever dette ?

 

Bruker firefox.

Lenke til kommentar

Når jeg åpner en lenk/bilde i samme fane i foreksempel månedstrådene og går tilbake til månedstråden så går tråden til toppen og ikke til spesifikke innlegget jeg var på, dette er noe som begynte for en drøy måneds tid siden, andre som opplever dette ?

 

Bruker firefox.

Bruker Firefox(19.0.2), men har ikke dette problemet.... Kommer tilbake nøyaktig der jeg var...

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...