Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Var på foredrag i helgen med denne mannen:

Fotouka+12.JPG

 

Alltid like artig og lærerikt! Samt mye spennende naturbilder å få se!

De av dere som ikke har vært på foredrag med Roger Brendhagen må få gjort noe med det. Absolutt verdt det! :D

 

Det var tydligvis Nikondag i Arendal den dagen, for på Elite Foto sto denne herren og viste frem det siste fra Nikon, bortsett fra D4.:

Fotouka+13.JPG

Endret av KristianJV
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen her som har surret med sketchup, skulle ha kunnet tegnet litt båt med layout og er ikke så flink hverken for hånd eller i paint :)

 

Ser at man kan laste ned div, forhåndslaget tegninger etc., men er selve programmet relativt enkelt å forstå/lære for en novise ?

 

Har også lest endel i "den store sketchup tråden"

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Hxxvete!!! Jeg ble flådd av staten, deres kalkulasjon og min spriker med 35.000 (i deres favør) :(

 

Hvis du ikke har en regnskapsfører så er det fort gjort og forregne seg, sikkert noen poster som du ikke fikk godkjent eller du ikke har beregnet inn skatt riktig.

 

Jeg har ca. 120.000.- i mva. som jeg ikke er helt sikker på om jeg får dekket inn igjen. det er fra utgifter jeg hadde før firmaet mitt var registrert "etterbetaling av mva." det skal være plankekjøring og få tilbakeført beløpet men med staten vet man aldri.

Lenke til kommentar

Har visst kommet på noe det var behov for, jeg. Har startet en gruppe på fjesboka som heter "Nordlysvarsel for Trondheim", der man kan varsle fra om når man ser nordlys i Trondheim, eller komme med spørsmål om nordlyset er synlig. Noe for andre deler av landet også, kanskje? Jeg får i alle fall kjappere beskjed om ting som skjer på FB enn her på forumet siden jeg får beskjed via mobilen.

Bra initiativ. Det var nordlys her om dagen, men alle varsler sa at man måtte være nord for Tromsø for å kunne se noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hxxvete!!! Jeg ble flådd av staten, deres kalkulasjon og min spriker med 35.000 (i deres favør) :(

 

Gikk på samme blemme tidligere i år også. Vet ikke på hvilket grunnlag du ble svindlet, meni mitt tilfelle viste det seg raskt at det var en feilberegning fra min side... Kjipt uansett når det er penger som du har regnet med kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...