Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utvikling i bildebruk-saken min jeg skrev om i går kveld: Nettstedet som jeg fant som brukte bilde uten lov, har republisert den fra et annet nettsted. På det andre nettstedet er ikke engang EXIF fjernet, så navnet mitt står fortsatt i bildet. Gjør saken enklere, for å si det sånn.

Med andre ord blir det dobbel betaling nå som to nettsteder har brukt bildet uten lov? :)

 

Nja. Ikke helt. Sida jeg fant ut av først hadde tillatelse til å kopiere og publisere artikler fra det andre nettstedet. Så en part har gjort det i god tro. Det andre derimot - skal få betale godt. Får se hva jeg gjør ift de som har handlet i god tro.

Lenke til kommentar

:cry: :cry: :cry: :cry:

idag ble jeg en 85mm 1.8 fattigere :(

var ute og gikk tur på hvaler, tryna som faen på høyre side, slo objektivet godt i fjellet, og nå er det delvis løst på ene siden av objektivet, kan vise bilde senere

 

og på toppen av det hele: objektivet var ikke forsikra, det eneste utstyret som ikke var forsikra :S

Lenke til kommentar

post-18919-0-18100000-1320006761_thumb.jpg

gikk bra med glasset, her ser du hvor den delte seg, under og over fokusringen, funker fortsatt å ta bilde med hvis man holder den sammen, sylskarpe bilder da, så kanskje man kan fikse det?

 

men nå skal jeg kvelde, ganske forslått og skal jobbe imorgen og humøret er absolutt på det laveste hittil i år, god natt..

Lenke til kommentar

gikk bra med glasset, her ser du hvor den delte seg, under og over fokusringen, funker fortsatt å ta bilde med hvis man holder den sammen, sylskarpe bilder da, så kanskje man kan fikse det?

Du bør sjekke med Serviceproffen hva de skal ha for å fiske det. Deleprisene er nok ikke så alt for dyrt; men er redd arbedistiden fort kan bli det.

 

men nå skal jeg kvelde, ganske forslått og skal jobbe imorgen og humøret er absolutt på det laveste hittil i år, god natt..

Ting ser nok litt lysere ut i morgen.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

:cry: :cry: :cry: :cry:

idag ble jeg en 85mm 1.8 fattigere :(

var ute og gikk tur på hvaler, tryna som faen på høyre side, slo objektivet godt i fjellet, og nå er det delvis løst på ene siden av objektivet, kan vise bilde senere

 

og på toppen av det hele: objektivet var ikke forsikra, det eneste utstyret som ikke var forsikra :S

 

Da er det bare én ting å gjøre for maksimal trøst. Kjøpe 85mm f1.2. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...