Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Fikk med meg den istad. Ser frem til å lese Dpreviews anmeldelse og ikke minst se hvordan bildekvaliteten er. Kan også linke til en annen god preview.

 

 

Må legge til at jeg er litt usikker på om dette kameraet klarer å levere varene. Det har ikke blitt vist mange bilder tatt med kameraet enda, men kanskje en bør vente en måned eller to og heller kjøpe X100 når det kameraet synker i pris. Med lanseringen av X10 og noe nytt som annonseres i januar burde vel prisen falle med en tusenlapp eller to. Ser jo at kameraet går for 7000 på foto.no om dagen :)

Endret av FredrikV.
Lenke til kommentar

Apropos kjipe ting. Spørs om ikke standarten for musikk utrolig nok har blitt senket nok en gang etter Rebacca Black og Justin Bieber

 

Nå gadd jeg ikke se hele, men mener du virkelig at det der er verre enn Justin Bieber og Rebecca Black? Virkelig?? Hvis ja, synes du det er verre enn Tonje Langeteig?

Lenke til kommentar

En del av mine views på flickr blir linket fra andre sider. Jeg lurer litt på om noen vet hva tumblr.com er for en slags side?

Jeg mener å huske at tumblr er en side hvor du går for å se "hva som skjer" enten det er bilder, musikk, nyheter eller noe annet. Uansett ufarlig.

 

Det regnet jeg egentlig med. Jeg fant ikke ut så mye på nettsiden. Enten er det en side for ungdommen, eller så begynner jeg å bli gammel.

Lenke til kommentar

Apropos kjipe ting. Spørs om ikke standarten for musikk utrolig nok har blitt senket nok en gang etter Rebacca Black og Justin Bieber

Nå gadd jeg ikke se hele, men mener du virkelig at det der er verre enn Justin Bieber og Rebecca Black? Virkelig?? Hvis ja, synes du det er verre enn Tonje Langeteig?

 

I all verden. Gjorde et søk på hun dama, og det kan umulig være ekte greier?

 

Når vi snakker om "populære" artiser som har fått sin oppmerksomhet på nettet vil jeg si at sangen jeg linket til er noe av det verste som er å oppdrive av noen som ikke driver skuespill. På norsk sokkel er nok Langteig verre enn Rudberg:)

Lenke til kommentar

Her er bildet av Pølsa jeg tok under Sørlandsparken Grand Prix. Jeg stod utenfor sykebilen å ventet på min sønn som var der inne, og plutselig kom det noen syklister til showrittet syklende forbi. Siden kamera hang på skuldra tok jeg det opp, og knipsa et par bilder. Her har jeg tatt bildet et par tideler for tidlig. Men vi ser alle hva som er i ferd med å skje.

 

6292807190_e8f81e92b4.jpg

 

IMG_3222 by kaffekoppen, on Flickr

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...