Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Ukrediterte musikerbilder er neppe en enkel nøtt. Ikke sikkert at blir samme treff på denne linken fra gang til gang, men 6 av bildene jeg får opp på 3 ulike har jeg tatt.

 

http://www.google.no/search?q=ihsahn&hl=no&prmd=imvnsl&source=lnms&tbm=isch&ei=qDuwTtCQIcjV4QT08vysAQ&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CBoQ_AUoAQ&biw=1383&bih=1054&sei=%20rDuwTvPrHOXc4QTQ8KGhAQ

 

De er strødd utover det meste av kloden på fansider, blogger, musikere sine hjemmesider, diskusjonsforum og musikkblader/fanziner på nette m.m.

 

Tror jeg kunne satt av en del timer skulle jeg funnet alle bildene som ligger ute på nettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer hardt å selge min Canon EF 100mm F2.8L Macro så jeg kan få finansiert (et lite stykke på vei) en 70-200mm F2.8L IS II... Sukk.

 

Si i fra hvis salg. Potensiell kjøper etter å ha klådd noen ganger på det. Å så deilig det er!

Det er akkurat det det er. Det er vel også derfor det fort blir med tanken. Skal dog si ifra!

Lenke til kommentar

Hehe tipper det blir en Voigtländer R2M på meg når neste forsyning fra Lånekassen kommer. Bare å finne rett optikk (til rett pris) å sette på. Hadde i utganspunktet tenkt å en 35mm har noe russisk 50mm glass liggende i LTM fatning.

 

Her er forresten resultatet fra undervannsfilmingen.

 

http://vimeo.com/31363758

 

5dmkII i en DicaPac. Måtte til med 7kg ballast for å komme fort nok ned på bunnen og for å holde meg og kameraet i ro. En slik undervannspose flyter som en kork!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg fekk akkurat følgjande melding i innboksen på forumet

 

Hallo.

Mitt navn er Rose Jeg ble imponert da jeg så profilen din på www.diskusjon.no og l vil gjerne at du skal email meg tilbake til min innboks, slik at jeg kan sende deg min bilde for deg å vite hvem jeg er. Jeg tror vi kan etablere et langvarig forhold skip med deg. ([email protected]) for mer introduksjon.

Takk, venter på å høre fra deg snarest.

:thumbdown:

Endret av ok67
Lenke til kommentar

Eg fekk akkurat følgjande melding i innboksen på forumet

 

Hallo.

Mitt navn er Rose Jeg ble imponert da jeg så profilen din på www.diskusjon.no og l vil gjerne at du skal email meg tilbake til min innboks, slik at jeg kan sende deg min bilde for deg å vite hvem jeg er. Jeg tror vi kan etablere et langvarig forhold skip med deg. ([email protected]) for mer introduksjon.

Takk, venter på å høre fra deg snarest.

:thumbdown:

Rapporter den.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...