Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Månedens gullkorn fra Kenny Boy:

I think Amazon is working on same-day delivery to put retail to bed once and for all, and good riddance to all the traffic, car-accident deaths and pollution that result from selfish people still shopping at retail. Can't these people wait a few hours for free delivery and save us from their driving all over town? I don't know about you, but people in my family and other friends are dead today because of traffic accidents because people had to shop at retail. No one ever got killed shopping online. I never got to know my grandma on my mom's side because she got killed in a car accident when I was only 3. Marvelous.

 

Nei - det er ikke grenser for hva den mannen klarer å lire av seg..

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Fått denne skoleoppgaven men sliter med å komme i gang ordentlig. Noen som har noen tips å komme med?

 

 

1) Mange unge er fascinert av ulike sider ved middelalderen i form av rollespill, dataspill, fantasy-litteratur, filmer og lignende. Skriv en artikkel om hvorfor middelalderen fascinerer så mange moderne mennesker.

 

 

Tenkte meg å snakke litt i retning av spillet age of empires.

Lenke til kommentar

Altså er han glad for at Amazon igjen gir mannen inntekter for å ljuge? Kan tenke meg at det var litt mager kost hos ham en periode.

Han er bare veldig korttenkt. Tenker ikke på at det er det samme om det er en leveringsmann som kjører eller ham selv. Eller at han kan reise til butikken kollektivt. Og at når han innimellom trekker hodet ut av rompehullet for å puste, så kan han vurdere å la være å stappe det tilbake igjen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Han er bare veldig korttenkt. Tenker ikke på at det er det samme om det er en leveringsmann som kjører eller ham selv.

Nå har jeg ikke lest annet enn det du siterte, men jeg mistenker at han faktisk er inne på noe her; riktignok må UPS-bilen også kjøre hjem til deg, men den er stort sett ganske full av andre pakker som skal hit og dit – kjører jeg til en butikk frakter jeg halvannet tonn bil for å kjøpe en kilo eller to med optikk. Men disse vinklingene blir uansett passe absurde. I dette tilfellet er det bare Rockwell som er på randen av konkurs og desperat prøver å få fart på affiliate-virksomheten sin.

Lenke til kommentar

Tenker å bestille en timelaps-fjernkontroll på Dealextreme, er det noe mer artig og mer eller mindre nyttig innen foto som er verdt å bestille derfra? (Klar over tollgrensen og kommer til å dele opp bestilling)

 

Noen erfaring med objektivdekslene de har? F.eks dette http://www.dealextreme.com/p/digital-camera-lens-cover-cap-with-strap-for-canon-72mm-24250

 

Regner med at ND-filter og slikt ikke er av all verdens kvalitet.

Lenke til kommentar

Neste gang blir det kanskje også litt bedre videokvalitet, fikk nettopp en hyggelig mail fra akam om at de vil sende meg en NEX-5n! :fun:

Bastard. Gratulerer! :thumbup:

 

Gratulerer så mye! Gøy å se at en aktiv bruker på forumet vinner :)

 

 

Så det var du som stakk av med kameraet mitt. Vel vel, får vel gratulere deg da :)

 

 

Gratulerer så mye! :fun:

 

 

 

 

:grumpy::wallbash::realmad:

 

 

 

Tusen takk!

 

Kommer til å bruke det mye, og skal dele moroa med med resten av klassen på Industriell Design. Vi trenger video i skoleprosjektene vi jobber med for tiden for å visualisere konsepter i Interaksjonsdesign. :) Er veldig glad for det, også kommer jeg sikkert til å bli aktiv i timelapse-tråden og poste en og annen video jeg lager her. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...