Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Skryt skal gis til UPS fra min side! Ettersom jeg ikke var hjemme for å hente en pakke de hadde informert om i god tid i forveien, kjørte de innom skolen min ( en del ekstra kjøring for mannen) og leverte den til meg personlig i klasserommet. Ikke bare informerte han meg i god tid i forveien over telefon, men han tok jammen en ekstra svipptur og navigerte seg rundt på skolen frem til han fant meg. Imponerende. De fleste andre ville bare satt igjen pakken utenfor huset og forlatt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skryt skal gis til UPS fra min side! Ettersom jeg ikke var hjemme for å hente en pakke de hadde informert om i god tid i forveien, kjørte de innom skolen min ( en del ekstra kjøring for mannen) og leverte den til meg personlig i klasserommet. Ikke bare informerte han meg i god tid i forveien over telefon, men han tok jammen en ekstra svipptur og navigerte seg rundt på skolen frem til han fant meg. Imponerende. De fleste andre ville bare satt igjen pakken utenfor huset og forlatt :)

 

Det samme skjedde faktisk meg for en stund tilbake. Jeg er veldig fornøyd med UPS, men jeg har skjønt at mange andre ikke er det. Så det avhenger vel veldig mye av sjåføren.

Lenke til kommentar

Skryt skal gis til UPS fra min side! Ettersom jeg ikke var hjemme for å hente en pakke de hadde informert om i god tid i forveien, kjørte de innom skolen min ( en del ekstra kjøring for mannen) og leverte den til meg personlig i klasserommet. Ikke bare informerte han meg i god tid i forveien over telefon, men han tok jammen en ekstra svipptur og navigerte seg rundt på skolen frem til han fant meg. Imponerende. De fleste andre ville bare satt igjen pakken utenfor huset og forlatt :)

 

fedex/bring kan ta seg en bolle iallefall, venta på pakke på tirsdagen, skulle komme mellom 10.00 og 16.00 fikk jeg beskjed om, jeg var utafor leiligheten(typ 2-3 meter toppen fra utgangsdøra mi med full oversikt over leiligheten hvor jeg drev å rydda i hagen med å kappe ned trær osv.

 

og brått så får jeg sms om at jeg kan hente pakken på lokale postkontoret...

undersøker saken og postbudet påstår: forsøkt levert, ingen hjemme

 

da er det fint om man faktisk PRØVER å levere da, ikke bare er lat og sier det der

 

var riktignok ikke lengre enn 5-8 min å sykle for meg, men unødvendig når man faktisk skal få den på døra

Lenke til kommentar

og brått så får jeg sms om at jeg kan hente pakken på lokale postkontoret...

undersøker saken og postbudet påstår: forsøkt levert, ingen hjemme

 

da er det fint om man faktisk PRØVER å levere da, ikke bare er lat og sier det der

Bring er elendige på hjemlevering. Det har aldri fungert her jeg bor.

 

En gang skulle de komme etter klokken et-eller-annet på kvelden, så jeg dro fra jobben før jeg var ferdig, fortet meg hjem og var hjemme et kvarter før det tidspunktet de tidligst skulle komme. Da lå det en lapp i postkassa om jeg ikke var hjemme da de hadde forsøkt å levere og at jeg måtte hente pakken på postkontoret.

 

En annen gang hadde så leverte de faktisk pakken, men ikke til meg. Den som hadde tatt mot og underskrevet aner ikke jeg hvem er, og pakken kom aldri til rette.

 

En tredje gang satt jeg hjemme og ventet... og ventet... og fikk plutselig en SMS om at jeg ikke hadde vært hjemme da de hadde forsøkt å levere.

 

Etter det har jeg ikke prøvd å bruke tjenesten en gang.

Endret av Marekatten
Lenke til kommentar

Skryt skal gis til UPS fra min side! Ettersom jeg ikke var hjemme for å hente en pakke de hadde informert om i god tid i forveien, kjørte de innom skolen min ( en del ekstra kjøring for mannen) og leverte den til meg personlig i klasserommet. Ikke bare informerte han meg i god tid i forveien over telefon, men han tok jammen en ekstra svipptur og navigerte seg rundt på skolen frem til han fant meg. Imponerende. De fleste andre ville bare satt igjen pakken utenfor huset og forlatt :)

Det har de ikke lov til, mtp at de må ha signatur. De kan selvfølgelig forfalske signatur og sette igjen utenfor døra, men da graver de seg bare lenger og lenger ned i dritthaugen.

Lenke til kommentar

Skryt skal gis til UPS fra min side! Ettersom jeg ikke var hjemme for å hente en pakke de hadde informert om i god tid i forveien, kjørte de innom skolen min ( en del ekstra kjøring for mannen) og leverte den til meg personlig i klasserommet. Ikke bare informerte han meg i god tid i forveien over telefon, men han tok jammen en ekstra svipptur og navigerte seg rundt på skolen frem til han fant meg. Imponerende. De fleste andre ville bare satt igjen pakken utenfor huset og forlatt :)

Det har de ikke lov til, mtp at de må ha signatur. De kan selvfølgelig forfalske signatur og sette igjen utenfor døra, men da graver de seg bare lenger og lenger ned i dritthaugen.

 

Som du sier har de jo ikke lov til det, men jeg har dessverre venner og familiemedlemmer som har opplved dette en rekke ganger. Noen ganger har pakken bare ligget under postkassen, foran inngangsdøra eller bak en busk i hagen..

 

Forresten kan det være verdt å ta en titt på komplett.no mellom 22 og 23, de har i kveld timessalg og i løpet av nevnte tidsperiode er det foto, video og gps som står for tur. Kanskje det blir en tidlig julegave for noen her? :)

Endret av FredrikV.
Lenke til kommentar

Som du sier har de jo ikke lov til det, men jeg har dessverre venner og familiemedlemmer som har opplved dette en rekke ganger. Noen ganger har pakken bare ligget under postkassen, foran inngangsdøra eller bak en busk i hagen..

Da hadde jeg vært like sleip som leverandøren, og påstått at jeg aldri hadde fått den. Kan jo lett forsvinne fra foran inngangsdøra. Instawin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forresten kan det være verdt å ta en titt på komplett.no mellom 22 og 23, de har i kveld timessalg og i løpet av nevnte tidsperiode er det foto, video og gps som står for tur. Kanskje det blir en tidlig julegave for noen her? :)

Jeg har omtrent akkurat nok penger til å betale frakten på kameraet mitt tilbake fra verksted :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...