Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Problemet er at jeg har lånt den.

 

Men vi har en 100% god dialog og ingen problemer med det.

 

Er kjøpt hos Komplett 05.10.2008

 

Da er du innenfor 5års grensen, ville mailet Komplett "via kjøpefakturaen" for og få en returseddel sålenge det ikke har utvendig skader.

 

 

Ja, vi skal sjekke objektivet så godt vi kan å se om vi kan finne noen ytre skader. Hvis ikke vil vi kontakte Komplett. Hvis det er ytre skader og da en skade som jeg har påført det vil vi gå til Fotovideo sin service avdeling.

 

Så får vi sjekke litt pris o forhold til reperasjon og kjøpe ny. Og hvordan forsikringa stiller seg i forhold til dette.

 

 

 

Men nå er det jobb for avisen i 7.div opprykkskamp på Leirsund Stadion :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er at jeg har lånt den.

 

Men vi har en 100% god dialog og ingen problemer med det.

 

Er kjøpt hos Komplett 05.10.2008

 

Da er du innenfor 5års grensen, ville mailet Komplett "via kjøpefakturaen" for og få en returseddel sålenge det ikke har utvendig skader.

 

 

Ja, vi skal sjekke objektivet så godt vi kan å se om vi kan finne noen ytre skader. Hvis ikke vil vi kontakte Komplett. Hvis det er ytre skader og da en skade som jeg har påført det vil vi gå til Fotovideo sin service avdeling.

 

Så får vi sjekke litt pris o forhold til reperasjon og kjøpe ny. Og hvordan forsikringa stiller seg i forhold til dette.

 

 

 

Men nå er det jobb for avisen i 7.div opprykkskamp på Leirsund Stadion :blush:

 

Komplett.no pleier og være greie å ha med og gjøre, oftest så sender de en ny vare.

 

Holdt oss oppdatert :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Er nok bare jeg som har blitt litt skremt opp av velkomponerte bilder og historier fra det stedet der. Er ikke langt fra der jeg vokste opp, så har hørt skumle historier om Lier Sykehus fra jeg var bitteliten :)

Ser ut som mitt reisefølge idag har trekt seg, så det blir en tur til Lier alene. Skal rapportere tilbake om det er like skummelt som man skal ha det til :)

Lenke til kommentar

Ser ut som mitt reisefølge idag har trekt seg, så det blir en tur til Lier alene. Skal rapportere tilbake om det er like skummelt som man skal ha det til :)

God tur :) Jeg syntes ikke det var så skummelt som mange skal ha det til. Men jeg skal innrømme at stemningen er noe guffen der inne. Spesielt med tanke på alt som har skjedd bak veggene. Etter første turen min der ble jeg helt oppslukt i historien rundt Lier-sykehuset og jeg leste som gal om dets historie dagene etter turen :p

------------

Fikk Pixel Knight TR-332 i posten idag! Kjøpte den brukt til 600 kr inkludert frakt og kan knapt vente med å teste ut!

Sync på 1/8000 :dribble:

Lenke til kommentar

God tur :) Jeg syntes ikke det var så skummelt som mange skal ha det til. Men jeg skal innrømme at stemningen er noe guffen der inne. Spesielt med tanke på alt som har skjedd bak veggene. Etter første turen min der ble jeg helt oppslukt i historien rundt Lier-sykehuset og jeg leste som gal om dets historie dagene etter turen :p

------------

Fikk Pixel Knight TR-332 i posten idag! Kjøpte den brukt til 600 kr inkludert frakt og kan knapt vente med å teste ut!

Sync på 1/8000 :dribble:

Jau, det var ikke særlig skummelt. Det var som du sier litt uggen stemmning enkelte steder, men ellers ikke noe problem. Jeg er dog glad jeg stakk når det ble mørkt :p

 

- 1/8000 sync? Tøft å se det i praksis ;) I mangel av noe annet har jeg bestilt en Cactus v5 som kommer på døra om en ukes tid, men tviler på at den klarer å dra over 1/250 :p

Lenke til kommentar

Jau, det var ikke særlig skummelt. Det var som du sier litt uggen stemmning enkelte steder, men ellers ikke noe problem. Jeg er dog glad jeg stakk når det ble mørkt :p

 

- 1/8000 sync? Tøft å se det i praksis ;) I mangel av noe annet har jeg bestilt en Cactus v5 som kommer på døra om en ukes tid, men tviler på at den klarer å dra over 1/250 :p

Blir deilig å endelig kunne dempe sollyset uten å bruke gråfilter. Nå kan jeg skyte vidåpent og samtidig bruke blits i dagslys :D

 

...med mindre du kjører high speed sync.

That's how i roll :cool:

Lenke til kommentar

Hiver inn ett "teknisk" spørsmål her - fotografer som bruker paraplyer, hva bruker dere mest av hvit, sølv eller gullfarget ?

Jeg bruker alltid svart. På akamtreff langs Ljanselva i dag var det to svarte og en rød paraply. Det slo meg at en hvit kunne egne seg bedre til tett makrojobbing, -sort så ut til å stjele litt mye lys. :yes:

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...