Gå til innhold

Bluetooth-tastatur med skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var jo pent og stilig med en god mus, men jeg kunne jeg ikke tenkt meg det likevel. Layouten er ustandardisert (plassering av F-taster, piltaster, tastene over piltastene, liten ender, taster under det numeriske tastaturet, menytasten mangler på mellom Ctrl og Win-tasten på høyre side osv. I tillegg mangler det hjul for volum og hjul for vertikal rulling. Også er prisen ganske voldsom. Veiledende 1479 kr i følge Logitech.

Lenke til kommentar
Det var jo pent og stilig med en god mus, men jeg kunne jeg ikke tenkt meg det likevel. Layouten er ustandardisert (plassering av F-taster, piltaster, tastene over piltastene, liten ender, taster under det numeriske tastaturet, menytasten mangler på mellom Ctrl og Win-tasten på høyre side osv. I tillegg mangler det hjul for volum og hjul for vertikal rulling. Også er prisen ganske voldsom. Veiledende 1479 kr i følge Logitech.

Først syntes jeg det så litt for klumpete ut, men så kom jeg til å like det helt til jeg leste kommentaren din. Hvorfor i alle dager må de rote til tastene? *oppgitt* Jaja... *kikker videre*

Lenke til kommentar

Den lille skjermen er jo helt unødvndig, da. Allt det som vises der finnes på skjermen fra før av. evnt. kan man sette VLC til å ligge på toppen hele tiden og hive den ned i et hjørne så ser man artist/sang. Tiden har folk flest på venstre håndledd...eller nede i venstre hjørne av skjermen...

 

Ellers er jeg ganske enig med Simen. Kjøper heller et annet bluetooth-tastatur til PS3'en enn dette. Skal man på død og liv ha skjerm på tastaturet er det bedre med Optimus Maximus/Tactics, muligens at det heller mot Tactics...

Lenke til kommentar

Er ikke noe "merkelig" med tastatur oppsettet på det syns jeg.

Har egentlig tenk på å skaffe det.

Jeg har et par - tre år gammelt tastatur/mus-sett med MX3000 medie tastatur som har akkuratt samme layout.

 

Scrolling sideveis på mx3000 gjør jeg med å tilte hjulet til høyre/venstre.

Ser på dette at det ikke er hjul , men + - knapper , så vet ikke helt hvordan man scroller sideveis men det er sikkert støtte for det , kanskje tilt av hele scroll knappen mot høyre/venstre.

Lenke til kommentar

Ser absolutt nytten av LCD displayet hvis man kaa sitte 10 mtr unna maskinen.

For de av oss som ikke har kikkerten i hylsteret på beltet så kan vi da se på displayet for relevant informasjon.

 

Har selv G11 fra Logitech og det som irriterer meg mest er at det ikke er norsk tastatur. Man mister da en del knapper som [* '] osv. og de fleste av oss som er vant med et tastatur med stor entertast trykker på toppen av tasten, gjør man det her så trykker man ikke på enter (gammel vane er vond og venne)

 

Ang. ustandardisert plasering på knappene, så er vel ikke 2 rader med 3 like store kanpper på hver rad lenger standarden på knappene over piltastene. (?)

Lenke til kommentar
Den lille skjermen er jo helt unødvndig, da. Allt det som vises der finnes på skjermen fra før av. evnt. kan man sette VLC til å ligge på toppen hele tiden og hive den ned i et hjørne så ser man artist/sang.

 

Det kan kanskje tenkes at ikke alle bruker VLC?

 

VLC er oppskrytt. Elendig som lydfil-avspiller der man trenger litt kontroll over spillelista...

Lenke til kommentar
Hvorfor må logitech lage alle de fine tastaturene trådløse? :(

Jeg er enig i at trådløs mus er noe herk, men jeg ser ikke problemet med Bluetooth-tastatur. De bruker jo uansett så lite strøm at opplading/utskifting av batterier så og si aldri skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...