Gå til innhold

Metal Gear Solid: Mytene, løgnene og sannhetene (OBS! MGS4 Spoilers!)


Szmekken

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor gammel Raiden er, eller når han er født? Jeg har alltid sett på ham som ung, særlig i Tanker, men han var jo så vidt jeg kan huske barnesoldat på 80 tallet. Så vidt jeg husker sier han at han var 6 da han holdt sin første AK, hvilket betyr at han kan ha vært født rundt 82, altså 27 på plant? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for begge svarene. Hva med kameraføringen? Er det blitt bedre?

 

Jeg skjønner ikke at MGS3 fikk 9/10 her på gamer.no. Jeg ga det et seriøst forsøk, men ble rett og slett for frustrert/utålmodig.

 

 

MGS-spillene er nok dessverre ikke noe for utålmodige sjeler.

 

Jeg skjønner heller ikke at det fikk 9/10. Burde vært en klar tier :)

Lenke til kommentar
MGS-spillene er nok dessverre ikke noe for utålmodige sjeler.

 

Jeg skjønner heller ikke at det fikk 9/10. Burde vært en klar tier :)

 

Hehe.. Jeg er en tålmodig sjel når situasjonen tilsier det. For eksempel når jeg spiller et engasjerende og bra spill. MGS3 oppfylte IKKE de kriteriene i min bok! Mulig jeg ryker på MGS4 uansett når/hvis jeg ryker på en PS3 (når de eventuelt måtte komme på lager...), av ren nysgjerrighet på om de har forbedret spillet vesentlig.

 

Først ligger det uansett an til Bad Company.

Lenke til kommentar

tenker jeg skal si dette.

 

Grunnen til at Naomi og visse andre har mistet akksenten sin i MGS4 er fordi at i den amerikanske versjonen av MGS1 var det bare amerikansk engelsk det gikk i, bortsett fra liquid da.

 

Husker at jeg først spillte litt på en amerikansk versjon av MGS1 før jeg kjøpte en europeiske selv. Jeg la merke til at dialogen var annerledes, de brukte ord som "Zanzibar Land" istedenfor "Zanzibar" og lignende. Merk, er ikke hundre prosent sikker på om akksenten har blitt forandret men er veldig sikker på at visse ord var annerledes, men ikke helt sikker på om zanzibar var annerledes, det virker bare logisk.

Endret av NothgaliC
Lenke til kommentar
Hehe.. Jeg er en tålmodig sjel når situasjonen tilsier det. For eksempel når jeg spiller et engasjerende og bra spill. MGS3 oppfylte IKKE de kriteriene i min bok! Mulig jeg ryker på MGS4 uansett når/hvis jeg ryker på en PS3 (når de eventuelt måtte komme på lager...), av ren nysgjerrighet på om de har forbedret spillet vesentlig.

 

Først ligger det uansett an til Bad Company.

 

Jeg synes mgs3 var litt seigt i starten, men fy som det gjør opp for det fra ca. halvveis og til det er slutt ;)

Lenke til kommentar

Fikk fullført MGS4 i dag...fy FAEN!

 

Har skydd denne tråden her som pesten ukene etter lansering, livredd for å bli spoilet. Dette spillet her skuffet overhodet ikkje. Eg har ikkje ord akkurat no, ettersom rulleteksten fortsatt går god gang på skjermen her. Eg sitter med følelser som er heilt...ja ka skal man si?

Lenke til kommentar
Takk for begge svarene. Hva med kameraføringen? Er det blitt bedre?

 

Jeg skjønner ikke at MGS3 fikk 9/10 her på gamer.no. Jeg ga det et seriøst forsøk, men ble rett og slett for frustrert/utålmodig.

 

 

MGS-spillene er nok dessverre ikke noe for utålmodige sjeler.

 

Jeg skjønner heller ikke at det fikk 9/10. Burde vært en klar tier :)

 

Syns egentlig ikkje spillet burde fått så høgt som 9 slik det ankom ved lansering. Vi snakker om eit virkelig elendig kamera her. Substance utgaven fikset jo dette så til de grader, og det fremsto nærmest som eit nytt spill for min del. Men selv det betyr ikkje ein 9`er på min skala, da spillet hadde eit mye kjedeligere gameplay og hinsidigt kjedelige og tomme bosser i forhold til tidligere. Slutten hevet spillet ein del dog. For ein avslutning!

 

Når det er sagt, The Beaty & the Beast bossene i MGS4 var heilt utrolig herlige!! Virkelig bra og inntrykksfyllte bakgrunner for hver av kvinnene, slik eg liker det!

 

MGS4 er fyllt av gåsehud øyeblikk så det ljomer etter...gjensynet med Shadow Moses og inntoget med "The best is yet to come" låta..eg får gåsehud no når eg skriver det. Følelsen var heilt ubeskrivelig unik! Er så mye bra at det umulig kan beskrives med ord. Nok ein gang, eg er lamslått av denne fan-servicen som Kojima-san her serveres oss på gullfat!

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Fikk fullført MGS4 i dag...fy FAEN!

 

Har skydd denne tråden her som pesten ukene etter lansering, livredd for å bli spoilet. Dette spillet her skuffet overhodet ikkje. Eg har ikkje ord akkurat no, ettersom rulleteksten fortsatt går god gang på skjermen her. Eg sitter med følelser som er heilt...ja ka skal man si?

Så vel for Guds skyld det som kom etter rulleteksten? :p

Lenke til kommentar
Fikk stealth og solar gun i dag. Wuu. Litt synd at jeg fikk 6 kills uten å vite om det før slutten av akt 2, menmen. Skal kjøre gjennom for å få bandana og :thumbs:

 

Solar Gun er morsom xD

 

Hva må man gjøre for å få solar gunneren egentlig? Har fått meg stealth camen også, går gjennom spillet for å få Altair camoen nå.

Lenke til kommentar
Fikk stealth og solar gun i dag. Wuu. Litt synd at jeg fikk 6 kills uten å vite om det før slutten av akt 2, menmen. Skal kjøre gjennom for å få bandana og :thumbs:

 

Solar Gun er morsom xD

 

Hva må man gjøre for å få solar gunneren egentlig? Har fått meg stealth camen også, går gjennom spillet for å få Altair camoen nå.

 

 

Ikke drepe noen av bossene uansett hvilken fase dem er I. bare bruke tranqu.. mosin nagant, cqc, og når man treffer meryl og han bæsjefyren så må du ikke drepe noen av de Frogsene. når du har gjort dette så må du finne 1 liten miniatyr statu av den bossen du har tatt. imellom den sekvensen når du har slått bqb bossene i første fase før de blir sexytime.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...