Gå til innhold

Metal Gear Solid: Mytene, løgnene og sannhetene (OBS! MGS4 Spoilers!)


Szmekken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neida, fikk bare noen traumatiske flashbacks her, men nok om det.

 

Traumatiske flashbacks faktisk. Jaja...

 

"The Laughing Octopus Doll is one of the hidden dolls in Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Defeat Laughing Octopus in the Act 2 boss fight using all non-lethal attacks. Upon successful completion, the doll may be located on the bed in a room on the top right of the map area. You can get the doll as soon as the second phase of the boss fight starts with Laughing Beauty. Run to the northeast section of the map, and find the doll there on one of the beds."

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Hmf dette er nesten flaut å spørre om, men en ting jeg ikke fikk med meg:

Hvem sin grav er det Snake besøker og viser høy respekt i introen til spillet?

 

Da jeg spilte tenkte jeg så klart The Boss sin, men Snake kjente jo ikke hu.

det var the boss, snake kjente ikke henne, men hun var mentoren til big boss, og hun er moren til ocelot, pluss at idealene hennes var det som skapte the patriots.

med mindre jeg tar fullstendig feil

Lenke til kommentar

Men Snake har vel ingen forutsetning for å besøke The Boss sin grav. Ikke var hun i live da han ble "født", ikke hadde han stort til overs for Big Boss på det tidspunktet, så det er ikke av respekt for ham han besøker graven.

 

Visste han i det hele tatt om The Boss egentlig?

 

 

Kan ikke huske at Olga har nevnt kjønn på barnet sitt

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvilken grav han besøkte men, var ikke graven til the boss den graven ved siden av den Snake besøkte? Når snake følgte big boss, bort til graven the boss så la han han i hvert fall på graven ved siden av den han stod ved. Kan godt være jeg misforstod da. Jeg tenkte kanskje at han besøkte graven til gray fox? Eller er det helt søkt?

Lenke til kommentar
Helt klart the boss sin, hvis du trykker for flashbacks får du jo se big boss stå det samme stedet og gir av salut. så vil tro det er the boss sin.

 

Ja, det er sånn jeg også tenker.

Men jeg lurer sånn på hvorfor pokker Snake skulle besøke hennes grav, trist ser han jo også ut.

Greier ikke se hvor forholdet hans til henne pre MGS4 kommer inn i bildet?

 

Glupe svar tas i mot :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...